TM_555

12 24|7|2024 #555 Η Data Communication ολοκλήρωσε με επιτυχία τη μετάβαση τη ς RainbowWaters στην cloud έκδοση του Microsoft Dynamics 365 Business Central. Για την ψηφιακή της αναβάθμιση στην cloud έκδοση Microsoft Dynamics 365 Business Central InnovEra, η Rainbow Waters εμπιστεύτη- κε τα έμπειρα στελέχη της Data Communication, επισφραγίζο- ντας την ήδη επιτυχημένη συ- νεργασία τους σε έργα υλοποίη- σης Microsoft λύσεων. Το έργο ήταν αρκετά απαιτητι- κό, καθώς αφορούσε 130 χρή- στες, ενώ, παράλληλα, απαιτού- σε διασυνδέσεις με συστήματα, DIAS/RF, CRM, Yuboto, Fidelity, Galaxy SFA, Atcom και Power BI, καθώς και την υποστήριξη πολύπλοκων παραμετροποιή- σεων. Αξίζει να αναφερθεί, ότι η υλοποίησή του ήταν ζητού- μενο να πραγματοποιηθεί σε συγκεκριμένες χρονικές περιό- δους, όταν η εταιρεία θα παρέμενε κλειστή. Παράλληλα, λόγω χρήσης παλαιότερης έκδοσης του Microsoft Dynamics Nav με ελληνικοποίηση άλλου κατασκευαστή, έγινε πλήρης ενσωμά- τωση της ελληνικοποίησης του InnovEra με μεταφορά των δε- δομένων μιας δεκαετίας του συστήματος. Η μετάβαση στο cloud ολοκληρώθηκε επιτυχώς μέσα σε διά- στημα οκτώ μηνών, από την έναρξή της, με ελάχιστο downtime σε περιόδους που η εταιρεία ήταν κλειστή, διασφαλίζοντας έτσι την ομαλή συνέχιση των λειτουργιών της, πριν από την έναρξη της καλοκαιρινής σεζόν. Η λύση είναι live εδώ και μερικούς μήνες, αποτελώντας το θεμέλιο του ψηφιακού μετασχηματισμού της Rainbow Waters, επιτρέπο- ντάς της να λειτουργεί πιο αποδοτικά και ευέλικτα από ποτέ. Ήδη τα πρώτα οφέλη από τη λειτουργία του συστήματος διαφαίνονται και περιλαμβάνουν: Αυξημένη αποδοτικότητα: Με τη χρήση ενός ενιαίου συστή- ματος στο cloud, οι λειτουργικές διαδικασίες απλοποιήθηκαν, μειώνοντας τον χρόνο διαχείρι- σης και αυξάνοντας την παρα- γωγικότητα. Βελτιωμένη συνεργασία: Οι χρήστες έχουν πλέον άμεση πρόσβαση σε πληροφορίες από οποιοδήποτε σημείο, δι- ευκολύνοντας τη συνεργασία μεταξύ των τμημάτων. Ενισχυμένη ασφάλεια δεδο- μένων: Τα δεδομένα της εται- ρείας είναι πλέον πιο ασφαλή στο cloud, με συχνά backup και προηγμένα μέτρα προστασίας. Ευελιξία και επεκτασιμότητα: Το cloud επιτρέπει την εύκο- λη προσαρμογή και ανάπτυξη των συστημάτων της Rainbow Waters, ανάλογα με τις εκάστοτε ανάγκες της. Μείωση κόστους: Η μετάβαση στο cloud μείωσε τα κόστη συ- ντήρησης και αναβάθμισης των συστημάτων IT. Στα πλαίσια της ολοκλήρωσης του έργου ο Υπεύθυνος ΙΤ της Rainbow Waters δήλωσε: «Για εμάς η αναβάθμιση σε Microsoft Dynamics Business Central InnovEra on cloud απο- τελεί στρατηγική απόφαση και μέρος του ψηφιακού μας μετα- σχηματισμού. Η RainbowWaters, προσανατολισμένη σε τεχνο- λογίες αιχμής, εμπιστεύτηκε την Data Communication και την έμπειρη ομάδα της. Η Data Communication υλοποίησε το έργο με απόλυτη επιτυχία και επαγγελματισμό, μέσα στον συμφωνη- θέντα χρόνο και προϋπολογισμό. Είμαστε εξαιρετικά ικανοποι- ημένοι από το αποτέλεσμα». Η Data Communication αναβάθμισε την RainbowWaters Στον σύγχρονο κόσμο, που χαρακτηρί- ζεται από γρήγορους ρυθμούς και καθο- ρίζεται από τις τεχνολογικές εξελίξεις, οι ηλεκτρονικές αγορές έχουν εξελιχθεί σε αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερι- νής μας ζωής. Για αυτό τον λόγο, η Nexi πραγματοποίησε έκθεση για το Ηλε- κτρονικό Εμπόριο 2023. Σήμερα, με την εξέλιξη του internet, των smartphones και των διάφορων gadgets που βοηθούν τους καταναλωτές να αντε- πεξέρχονται στις καθημερινές τους υπο- χρεώσεις, είναι σχεδόν αδύνατο να μην ανταλλάσσουμε πληροφορίες, αγαθά και υπηρεσίες. Οι άνθρωποι πλέον μοι- ράζονται διαδικτυακά τα πάντα – από τις προσωπικές τους εμπειρίες έως και την ίδια την κουλτούρα τους. Σε αυτό το πλαίσιο, δεν προκαλεί εντύ- πωση το γεγονός ότι το ηλεκτρονικό εμπόριο έχει πλέον γίνει κομμάτι της καθημερινής μας ζωής. Μας είναι δύ- σκολο να φανταστούμε μια καθημε- ρινότητα στην οποία δεν θα υπάρχει η δυνατότητα των ηλεκτρονικών αγο- ρών. Το ηλεκτρονικό εμπόριο έχει εξε- λιχθεί σε μια βιομηχανία πολλών δισε- κατομμυρίων δολαρίων που έχει φέρει επανάσταση στον τρόπο με τον οποίο ψωνίζουμε – καταργώντας, παράλληλα, τους φραγμούς του φύλου, της ηλικίας, ακόμα και των συνόρων. Το 94% των χρηστών του internet στην Ελλάδα δήλωσαν ότι πραγματοποίη- σαν ηλεκτρονικές αγορές τις τελευταί- ες 28 ημέρες. Αξίζει να σημειωθεί ότι, παρά τη μικρό- τερη διείσδυση του διαδικτύου σε ορι- σμένες χώρες, οι ηλεκτρονικές αγορές έχουν μεγάλη απήχηση. Στην Ελλάδα, για παράδειγμα, όπου παρατηρείται 85% διείσδυση του διαδικτύου, οι καταναλω- τές δείχνουν ενθουσιασμένοι με τα πλε- ονεκτήματα των ηλεκτρονικών αγορών. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει το γεγονός ότι οι ηλεκτρονικές αγορές δεν περιορίζονται πλέον σε συγκεκριμένες ομάδες. Δεν αφορούν μόνο τους νέους ή τους γνώστες της τεχνολογίας, όλοι πραγματοποιούν ηλεκτρονικές αγορές. Οι ηλεκτρονικές αγορές αποτελούν ευκο- λότερη λύση – συχνά, πολύ ευκολότερη από τις αγορές σε ένα φυσικό κατάστημα. Μας βοηθούν να εξοικονομήσουμε χρό- νο και ενέργεια, καθώς μας επιτρέπουν να ψωνίσουμε όποτε και όπου θέλουμε. Επιπλέον, επειδή οι ηλεκτρονικές αγορές μάς δίνουν τη δυνατότητα να εξερευνή- σουμε διάφορες επιλογές και να βρούμε καλύτερες προσφορές, συχνά υπερτε- ρούν της παραδοσιακής εμπειρίας των αγορών στο φυσικό κατάστημα. Οι αγο- ραστικές μας συνήθειες και οι λόγοι που μας ωθούν στις ηλεκτρονικές αγορές επηρεάζουν σημαντικά τον τρόπο με τον οποίο ξοδεύουμε τα χρήματά μας, καθώς και τα αγαθά, τις υπηρεσίες και τα ταξιδιωτικά προϊόντα που επιλέγουμε. Το ηλεκτρονικό εμπόριο έχει σημειώσει με- γάλη αύξηση παγκοσμίως, ενώ η ανοδική πορεία του δεν φαίνεται να αναχαιτίζεται. Σύμφωνα με τις προβλέψεις, ο όγκος του ηλεκτρονικού εμπορίου θα αυξηθεί κατά 39% έως το 2027. Αναγκαίο το ηλεκτρονικό εμπόριο σύμφωνα με την Nexi

RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz