TM_537

10 28|6|2024 #537 Η Klarna δ ημοσίευσε στοιχεία από την πρόσφατη έρευνα που υλοποίησε σχετικά με την αθλητική δραστηριότητα στην Ελ- λάδα, προσφέροντας πρακτικές συμβουλές που βοηθούν τους καταναλωτές να διαχειριστούν τον προϋπολογισμό τους κατά τη διάρκεια των αγορών τους, όπως η πληρωμή σε τρεις άτοκες δόσεις. Σύμφωνα με την έρευνα, το 52,6% των Ελλήνων αθλεί- ται εβδομαδιαίως και το 16,4% μηνιαίως, ενώ σχεδόν 3 στους 10 γυμνάζονται καθημερινά. Η Gen Z (18-25) είναι η ηλικιακή ομάδα που αθλείται καθημερινά, ενώ οι υπόλοιπες ηλικιακές ομάδες γυμνάζονται λίγες φορές την εβδομάδα: το 54,1% των Millennials (26-41), το 53,5% της Gen X (42-57) και το 46,3% των baby boomers (58-78). Όσον αφορά στην αγορά προϊόντων που σχετίζονται με τον αθλητισμό, όπως αθλητικά ρούχα, αθλητικός εξοπλισμός, συνδρομές ή εισιτήρια αθλητικών εκδηλώσεων, το 21,8% των ερωτηθέντων αγοράζει σχετικά προϊόντα κάθε μήνα, το 51,6% κάθε τρίμηνο και το 23% κάθε χρόνο. Κατά τους τελευταίους 12 μήνες, τα αθλητικά ρούχα ήταν η πιο συνηθισμένη αγορά (86,3%), ακολουθούμενη από τις συνδρομές σε γυμναστήρια ή αθλητικούς συλλόγους (42,1%) και τα συμπληρώματα διατρο- φής, όπως οι βιταμίνες και τα πρωτεϊνικά ροφήματα (38,5%). Ως απάντηση στον πληθωρισμό, οι Έλληνες καταναλωτές συ- γκρίνουν ενεργά τις τιμές των προϊόντων (65%) πριν κάνουν αγορές, αναζητούν κριτικές (37,2%) και ελέγχουν για κουπό- νια και προσφορές (36,4%). Αξίζει να σημειωθεί ότι το 79,8% των ερωτηθέντων εξέφρασε την προτίμησή του για υπηρεσίες Buy Now, Pay Later, υποδηλώνοντας τη ζήτηση για ευέλικτες επιλογές πληρωμών. Η Klarna, με τις καινοτόμες λύσεις πληρω- μών, συμπεριλαμβανομένης της κατανομής του κόστους σε 3 άτοκες δόσεις, παρέχει στους καταναλωτές τη δυνατότητα να εξοικονομήσουν χρόνο και χρήμα, να είναι ενημερωμένοι και να έχουν τον έλεγχο των οικονομικών τους. Η Klarna εξετάζει τον ρόλο της τεχνητής νοημοσύνης στην αγο- ρά αθλητικών ειδών. Οι λάτρεις των σπορ έχουν θετική άποψη για την τεχνητή νοημοσύνη, όπου τη χρησιμοποιήσουν για αποτελεσματικές συγκρίσεις τιμών (78,3%), εξατομικευμένες συστάσεις (31,1%), αξιολογήσεις προϊόντων (35,4%) και εικονι- κή δοκιμή αθλητικών προϊόντων (34,6%). Πώς επηρεάζει το Euro τους καταναλωτές στην Ελλάδα; Σύμφωνα με έρευνα που διεξήγαγε η Kantar Sifo γ ια λογαριασμό του Ομί- λου Nexi , το 94% των χρηστών του διαδικτύου στην Ελλάδα πραγματο- ποιούν ηλεκτρονικές αγορές μηνιαί- ως. Για την Ελλάδα, συμμετείχαν 1.528 χρήστες του διαδικτύου ηλικίας 18 έως 79 ετών, παρέχοντας πολύτιμες πλη- ροφορίες για τη συμπεριφορά και τις τάσεις των καταναλωτών. Τα ευρήματα σχετικά με τις καταναλωτι- κές συνήθειες και τις δαπάνες στο ηλε- κτρονικό εμπόριο δείχνουν επίσης ότι οι Έλληνες καταναλωτές έχουν εμφανή προτίμηση στα φυσικά αγαθά: Περίπου το 50% των συνολικών δαπανών αφι- ερώνεται στην επίπλωση των σπιτιών, στην αγορά ρούχων, παπουτσιών και ειδών διατροφής, συνολικού ύψους 17,5 δισεκατομμυρίων ευρώ. Οι υπόλοιπες δαπάνες κατανέμονται σε 19% για υπη- ρεσίες και 31% για ταξίδια, με το 56% να πραγματοποιεί πληρωμές με κάρτα. Επιπλέον, η Έκθεση Ηλεκτρονικού Εμπορίου 2023 για την Ελλάδα, δείχνει ότι σχεδόν οι μισοί Έλληνες καταναλω- τές (49%) προτιμούν να κάνουν αγορές από εγχώρια ηλεκτρονικά καταστήμα- τα. Οι λόγοι για αυτό είναι: H τιμή απο- τελεί σημαντικό κομμάτι της αγοραστι- κής εμπειρίας (72%), σε συνδυασμό με τις προνομιακές επιλογές παράδοσης (39%) και την προτίμηση για την υπο- στήριξη μικρών / τοπικών επιχειρήσε- ων (30%). Η τελευταία τάση έχει γίνει ακόμη πιο έντονη με τη συνεχιζόμενη παγκοσμιοποίηση, καθώς οι καταναλω- τές αναζητούν μια ισορροπία ανάμεσα στην ευκολία που προσφέρουν οι πα- γκόσμιες αγορές και την αυθεντικότητα που χαρακτηρίζει τις τοπικές, προσφέ- ροντας ατελείωτες ευκαιρίες για την προώθηση του τοπικού εμπορίου. 94% των χρηστών του διαδικτύου πραγματοποιούν ηλεκτρονικές αγορές μηνιαίως

RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz