TM_535
12 26|6|2024 #535 Η LG Business Solutions συμμετείχε και φέτος ως Technology Partner στην 32η Τακτική Γενική Συνέλευση του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων που πραγματοποιήθη- κε την Πέμπτη, 13 Ιουνίου 2024, στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νι- άρχος. Η συνεργασία μεταξύ της LG και του ΣΕΤΕ συνεχίζει να αναδεικνύει τη δέσμευση της εταιρείας για την παροχή κορυφαίων λύσεων στο επιχειρηματικό περιβάλλον. Ως μέρος αυτής της συ- νεργασίας, η LG προσέφερε και φέτος προηγμένες λύσεις οθόνης, οι οποίες προέβαλαν με ευκρίνεια τα μηνύμα- τα των ομιλητών και λειτούργησαν ως πηγή έμπνευσης για την προώθηση του ελληνικού τουριστικού προϊόντος. Η LG ενίσχυσε την εκδήλωση με το εντυπωσιακό LED Video wall, το οποίο βελτίωσε την οπτική εμπειρία των παρευρισκόμενων. Το ειδικά διαμορ- φωμένο LED Video wall προσέφερε ζωντανά χρώματα και απαράμιλλη ποι- ότητα εικόνας, λειτουργώντας ως ση- μείο αναφοράς και παρέχοντας στους συμμετέχοντες την ευκαιρία να παρα- κολουθήσουν με άνεση την εκδήλωση. Ενισχύοντας τη σημασία της διοργάνω- σης, η LG παρείχε επίσης μια εκτεταμέ- νη σειρά από οθόνες κορυφαίας τεχνο- λογίας σε όλο τον χώρο της εκδήλωσης. «Είμαστε υπερήφανοι που συμμε- τέχουμε και φέτος ως Technology Partner στη Γενική Συνέλευση του ΣΕΤΕ», δήλωσε ο κος Γιάννης Μαντάς, Εμπορικός Διευθυντής του Τμήματος Business Solutions της LG Electronics Hellas. «Αυτή η συνάντηση έχει τερά- στια σημασία για τον τομέα του του- ρισμού, καθώς αποτελεί το κορυφαίο θεσμικό γεγονός της χρονιάς. Παρα- μένουμε προσηλωμένοι στην παροχή των καλύτερων δυνατών υπηρεσιών στους πελάτες και συνεργάτες μας, δι- ασφαλίζοντας ότι κάθε αλληλεπίδρα- ση δημιουργεί μια αξέχαστη εμπειρία. Με βλέμμα στραμμένο στο μέλλον του τουρισμού, είμαστε γεμάτοι αισιοδοξία και αποφασιστικότητα να συμβάλουμε στη συνεχή ανάπτυξή του». Σύμφωνα με τα ευρήματα της έρευνας Focus on Tech Life της Focus Bari π ου διεξάγεται πανελλαδικά συνεχώς από το 1995: • Όλοι οι Έλληνες (96%) είναι χρήστες internet, ενώ το 79% στην ηλικία 65-74 χρόνων σερφάρει καθημερινά, και μάλιστα από το κινητό. • Η κατοχή smartphone έχει φτάσει το 95% στην Ελλάδα. • Η χρήση των social networks αποτελεί τον πρώτο λόγο σύνδε- σης στο internet. • 2/3 Έλληνες παραδέχονται ότι χαζεύουν άσκοπα μέσα στα social. •7/10 Έλληνες έχουν κάνει τουλάχιστον μια αγορά online μέσα στο τελευταίο εξάμηνο, και η τάση για ηλεκτρονικές αγορές ση- μειώνεται ανοδική. • Τέλος, πάνω από ένας στους δύο Έλληνες θεωρούν ότι η τεχνη- τή νοημοσύνη αποτελεί εξέλιξη στην πρόοδο της τεχνολογίας. • Οι επτά στους δέκα ανησυχούν σχετικά με την πιθανότητα η τεχνητή νοημοσύνη να «ξεφύγει από τον έλεγχο». Το τμήμα Business Solutions της LG συμμετείχε στη ΓΣ του ΣΕΤΕ 2 στους 3 Έλληνες ξοδεύουν άσκοπο χρόνο στα social media
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz