TM_534

6 25|6|2024 #534 Tα Public χ ρησιμοποιούν την πρωτοποριακή λύση myErgani LIVE της SoftOne στο πλαίσιο εναρμόνισής τους με την υποχρεωτική εφαρμογή της ψηφιακής κάρτας εργασίας στις επιχει- ρήσεις λιανικού εμπορίου. Συνεργαζόμενη απρόσκοπτα με τις υφιστάμενες εφαρμο- γές HR και μισθοδοσίας της εταιρείας, η λύση SoftOne myErgani LIVE ανταποκρί- νεται πλήρως στις ιδιαίτερες απαιτήσεις που απορρέουν τόσο από το πλήθος των ερ- γαζομένων σε γραφεία, καταστήματα και αποθήκες, όσο και από το διευρυμένο ωράριο λειτουργίας των Public, αυτοματοποιώ- ντας όλες τις προβλεπόμενες εργασίες υποβολής και διαβίβασης των στοιχείων απασχόλησης των εργαζομένων της επιχείρησης. Ενσωματώνοντας ειδικό Mobile App σάρωσης και καταγραφής των δεδομέ- νων προσέλευσης και απο- χώρησης των εργαζόμενων των Public, η λύση myErgani LIVE της SoftOne συλλέγει και διαβιβάζει καθημερι- νά περισσότερα από 4.000 έγκυρα «χτυπήματα» ψηφι- ακής κάρτας. Την ίδια στιγ- μή, διεξάγει αυτόματους ελέγχους ορθότητας κατά τη στιγμή της συλλογής των δεδομένων και πριν τη δια- βίβασή τους στο ΕΡΓΑΝΗ, αποτρέποντας έτσι λάθη, παραλείψεις και παραβάσεις που επισύρουν την επιβολή προστίμων, ενόψει και της επικεί- μενης έναρξης των προβλεπόμενων ελέγχων της ψηφιακής κάρτας στις επιχειρήσεις λιανικής. Τα Public χρησιμοποιούν το myErgani LIVE της SoftOne Τ ο Skroutz διοργάνωσε δύο partners workshops, μία σειρά από γρήγορα και αποτελεσματικά workshops που προσφέρουν γνώση, market insights, χρήσιμα tips, αλλά και τη δυνατότητα networking στους συνεργάτες του, με στόχο να τους βοηθήσει να λά- βουν τεκμηριωμένες αποφάσεις για το στρατηγικό πλάνο ανάπτυξης τους και να βελτιώσουν την απόδοση των πωλήσεών τους. Τα partners workshops οργανώθηκαν στα κεντρικά γραφεία της Skroutz στη Νέα Ιωνία, όπου καταρτισμένα στελέ- χη ανέλαβαν να παρουσιάσουν best practices, να δώσουν συμβουλές, αλλά και να προτείνουν πρακτικές για την κα- λύτερη αξιοποίηση των προσφερόμε- νων αναπτυξιακών εργαλείων, ώστε να μπορούν οι συνεργάτες να βελτιώσουν την απόδοση της επιχείρησής τους. Τη Δευτέρα, 17 Ιουνίου 2024 υλοποιήθηκε το Health and Beauty workshop και την Τρίτη, 18 Ιουνίου 2024 διοργανώθηκε σε συνεργασία με την Convert Group, ένα «back to school» workshop για brands, όπου παρουσιάστηκε το εργα- λείο Skroutz Market Intelligence και οι προσφερόμενες διαφημιστικές λύσεις για τα brands. Τα partners workshops προσφέρουν στους συνεργάτες: • Ενημέρωση σχετικά με ενδιαφέροντα data, market insights και trends. • Εκπαίδευση για την αξιοποίηση παρε- χόμενων λύσεων και εργαλείων, καθώς και χρήσιμα tips για την ανάπτυξη της επιχείρησής τους. • Ευκαιρίες διασύνδεσης των συνερ- γατών τόσο με την ομάδα της Skroutz, όσο και με επαγγελματίες του χώρου με σκοπό την ανταλλαγή ιδεών και προβληματισμών. Partners workshops από το Skroutz

RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz