TM_530

12 18|6|2024 #530 Τα Public λανσάρουν την υπηρε- σία «Αμέτρητες επιλογές», μέσα από την οποία, οι επισκέπτες των καταστημάτων αποκτούν εύκο- λη πρόσβαση σε επιπλέον 1 εκατ. προϊόντα τεχνολογίας, οικιακών συσκευών, ψυχαγωγίας και lifestyle, μέσα από τη βοήθεια των εξειδι- κευμένων συμβούλων. Στα κατα- στήματα Public, εξειδικευμένοι σύμβουλοι θα βρίσκονται δίπλα στους επισκέπτες για να τους εξυ- πηρετήσουν σε περίπτωση που δεν έχουν βρει ακόμη αυτό που χρειάζονται και θα τους ξεναγούν στην online γκάμα που ξεπερνά το 1 εκατ. προϊόντα τεχνολογίας, οικια- κών συσκευών και μικροσυσκευών, καθώς και προϊόντα ψυχαγωγίας, για να κάνουν την κατάλληλη επιλο- γή. Τα οφέλη της υπηρεσίας για τον καταναλωτή είναι: • Περισσότερες επιλογές από ποτέ. • Εύκολη παραγγελία, γρήγορη πα- ράδοση και δωρεάν παραλαβή από το κατάστημα. • Πολλαπλοί τρόποι πληρωμής άτο- κα ή και με Klarna. Το Poudouleveis.gr είναι μία διαδικτυ- ακή κοινότητα, που αποτελεί μέλος του δικτύου πλατφορμών WhereWeWork και είναι αφιερωμένη αποκλειστικά στους Έλληνες εργαζόμενους. Η πλατφόρμα πραγματοποίησε έρευνα κατά την περίο- δο 15 Μαΐου με 5 Ιουνίου 2024 αναφορι- κά με τη χρήση της τεχνητής νοημοσύνης στους χώρους εργασίας. Στην έρευνα συμμετείχαν περισσότερα από 5.200 άτο- μα από τον χώρο του HR, από χώρες της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης και πιο συγκεκριμένα, την Ελλάδα, τη Ρου- μανία, την Ουγγαρία, τη Βουλγαρία και τη Μολδαβία. Οι εταιρείες που συμμετείχαν ανήκουν σε διάφορους κλάδους, με κυ- ρίαρχους αυτούς των χρηματοοικονομι- κών, του ICT, του retail, του HoReCa και των υπηρεσιών υγείας, με ποσοστό μεγα- λύτερο του 80% εξ αυτών να απασχολεί περισσότερους από 100 εργαζομένους. Παρότι το 39,6% των HR Managers δηλώνουν άγνοια επί του θέματος, οι περισσότεροι από τους ερωτηθέντες – και συγκεκριμένα το 41% – δήλωσε ότι η εταιρεία στην οποία εργάζεται υπο- στηρίζει τη χρήση εργαλείων τεχνητής νοημοσύνης. Το ποσοστό αυτό είναι λίγο χαμηλότερο σε σχέση με τον μέσο όρο των υπόλοιπων χωρών, με τα πρωτεία να κατέχει η Βουλγαρία (69,2%), ενώ ακο- λουθούν η Ουγγαρία (62,3%) και η Ρου- μανία (54,6%). Οι λόγοι για τους οποίους υποστηρίζεται η πρακτική της χρήσης εργαλείων AI μοιάζουν να είναι ακόμα πιο σημαντικοί, καθώς το 34,7% των υπεύθυ- νων ανθρώπινου δυναμικού στη χώρα μας θεωρεί ότι με τον τρόπο αυτό διευ- κολύνεται ο φόρτος εργασίας των υπαλ- λήλων και εξοικονομείται περισσότερος χρόνος. Την άποψη αυτή συμμερίζονται οι μισοί ερωτηθέντες στην Ουγγαρία και το 46% των HR Managers στη Βουλγαρία. Επιπλέον, τα εργαλεία αυτά μπορούν να αυτοματοποιήσουν ορισμένες εργασίες, με αποτέλεσμα – σύμφωνα με το 34,8% – μικρότερη εξάρτηση από εξωτερικούς συνεργάτες. Παρά το θετικό κλίμα που υπάρχει, η τεχνητή νοημοσύνη δεν έχει καταφέρει ακόμα να ενσωματωθεί πλή- ρως στον χώρο του HR, με το 78% να δί- νει αρνητική απάντηση στην αντίστοιχη ερώτηση, ενώ το 56,8% δεν την αξιοποιεί ούτε σε προσωπικές δραστηριότητες. Σύμφωνα με τις απαντήσεις που έδω- σαν οι υπεύθυνοι HR, οι υπάλληλοι στην Ελλάδα, σε ένα υψηλό ποσοστό της τά- ξης του 43%, χρησιμοποιούν εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης. Η συντριπτική πλειοψηφία αυτών (67,2%) προτιμά το ChatGTP, το οποίο είναι ιδιαίτερα δημο- φιλές και στις υπόλοιπες χώρες (Βουλγα- ρία 83,2%, Μολδαβία 81,2%, Ρουμανία 58,1% και Ουγγαρία 52%). Ως αποτέλε- σμα, το 32,8% των ερωτηθέντων στην Ελλάδα σκέφτεται να προωθήσει την παροχή εκπαίδευσης για τη βελτίωση των δεξιοτήτων των εργαζομένων στη χρήση εργαλείων AI. Οι περισσότερες εταιρείες στην Ελλάδα προωθούν την AI Νέα υπηρεσία για αμέτρητες επιλογές από τα Public

RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz