TM_53

4 18|4|2022 #053 Έξυπνες πόλεις από τη Space Hellas Ο όμιλος SPACE HELLAS συμμετείχε στο Διεθνές Συνέδριο Πόλεων Νοτιοανα- τολικής Ευρώπης με το δυναμικό των εταιρειών του SingularLogic, SenseOne, AgroApps, και WebIQ, καθώς και βασι- κών συνεργατών του, όπως η Draxis, για να παρουσιάσει ένα ολιστικό πρόγραμ- μα υπηρεσιών, εφαρμογών, υποδομών και συνδεσιμότητας, ολοκληρώνοντας το όραμα για μία σύγχρονη, ασφαλή και βιώσιμη πόλη με βασικούς άξονες τη βελ- τίωση της ζωής του πολίτη και την εξοικο- νόμηση πόρων και ενέργειας. Με βάση στρατηγικές συνεργασίες, ο Όμιλος SPACE HELLAS έχει δημιουργή- σει ένα ολοκληρωμένο φάσμα λύσε- ων και εφαρμογών που αφορούν στην αξιοποίηση των διαθέσιμων πόρων για την υλοποίηση έξυπνων πόλεων, κα- λύπτοντας τους βασικούς πυλώνες της Ενέργειας (Εnergy), του Περιβάλλοντος (Εnvironment) και της Ασφάλειας (Safety/ Security). Κατά τη διάρκεια του συνεδρίου, ανακοι- νώθηκε η νέα πλατφόρμα για Intelligent Cities με την ονομασία Citysense . Η πλατφόρμα Citysense ολοκληρώνει και ενοποιεί διαφορετικές υπηρεσίες, συσκευές και δεδομένα έξυπνων πόλεων σε ένα ενιαίο Dashboard, είναι τεχνολο- γίας Cloud και θα χρησιμοποιήσει τη δύ- ναμη της Τεχνητής Νοημοσύνης και της Μηχανικής Μάθησης για να συσχετίζει τα δεδομένα από διαφορετικές πηγές και εφαρμογές. Έτσι, είναι εφικτή η γρήγο- ρη λήψη αποφάσεων από τον εκάστοτε οργανισμό. Η πλατφόρμα Citysense αποτελεί προϊ- όν συνέργειας μεταξύ των εταιρειών του Ομίλου Space Hellas και της Draxis, βασι- κού συνεργάτη της Space Hellas σε αντί- στοιχες λύσεις. Η Elastic Email αναστάτωσε τους πελάτες της Της Βασιλικής Χονδροδήμου Την Πέμπτη, 14 Απριλίου, η υπη- ρεσία marketing ηλεκτρονικού ταχυδρομείου Εlastic Εmail αντιμε- τώπισε τεχνικό πρόβλημα που τα- λαιπώρησε χιλιάδες πελάτες της. Σύμφωνα με την πρώτη ανακοίνω- ση της πλατφόρμας, οι μηχανικοί εργάστηκαν ενεργά για την απο- κατάσταση και ζήτησαν συγγνώμη σε όσους επηρεάστηκαν και δεν μπόρεσαν να αποστείλουν την αλ- ληλογραφία τους. Σε επόμενη ανακοίνωση, δήλωσαν ότι το πρόβλημα που προκάλεσε τις καθυστερήσεις εντοπίστηκε και ότι οι μηχανικοί εργάζονται για τη σταθεροποίηση των υπηρεσιών. Η πλήρης επαναφορά καθυστέρη- σε επειδή είχε να κάνει κυρίως με τον όγκο και τη διαμόρφωση των μηνυμάτων. Την Παρασκευή, 15 Απριλίου προ- χώρησε στην τελευταία της ανα- κοίνωση, σύμφωνα με την οποία το σύστημα σταθεροποιήθηκε και τα καθυστερημένα email «πήραν τον δρόμο τους». Παρουσιάστηκε τοπι- κά μειωμένη ταχύτητα αποστολής, γι’ αυτό η πλατφόρμα παρότρυνε τους χρήστες να επικοινωνήσουν με την ομάδα υποστήριξης για έλεγχο συ- γκεκριμένου λογαριασμού.

RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz