TM_528

10 14|6|2024 #528 Σύμφωνα με τα ευρήματα της ετήσιας έρευνας της KPMG με τίτλο Παγκόσμια αριστεία εμπειρίας πελατών , η τεχνητή νο- ημοσύνη προσφέρει νέες και ουσιαστικές δυνατότητες στις επι- χειρήσεις για βαθιά εξατομίκευση της εμπειρίας πελάτη. Με την τεχνητή νοημοσύνη, οι εταιρείες μπορούν να μετασχηματίσουν το ταξίδι του πελάτη, επαναπροσδιορίζοντας τους κανόνες του παιχνιδιού. Μπορούν επίσης να βελτιώσουν το κόστος εξυπη- ρέτησης, να εξομαλύνουν τις διαδικασίες και να βελτιώσουν την ικανοποίηση των πελατών. Οι σημερινές τεχνολογίες ωστόσο κρατούν ακόμα πίσω τις εταιρείες. Η έκθεση «CEE 2023-24» καταγράφει μια παγκόσμια πτώση στην αντίληψη των πελατών σχετικά με την εμπειρία τους. Μόνο σε δύο χώρες από τις 21 που περιλαμβάνονται στη φετινή μελέτη, σημειώθηκε αύξηση στην ικανοποίηση πελάτη. Σε όλες τις υπόλοιπες καταγράφηκε πτώση, ενώ σε ορισμένες χώρες η πτώση ήταν αξιοσημείωτη. Οι πελάτες αποδίδουν την πτώση στη συνολική αποτυχία των εταιρειών να ανταπο- κριθούν στις προσδοκίες τους. Ως ένας από τους παράγοντες προσδιορίστηκε και η τεχνολογία. Η νέα έκθεση της KPMG διερευνά τους τρόπους που χρησιμο- ποιούν οι κορυφαίοι οργανισμοί για να καταφέρνουν να κατα- κτούν τις πρώτες θέσεις στην εμπειρία πελάτη, να επιτυγχάνουν τη σωστή ισορροπία μεταξύ ανθρώπου και μηχανής, αλλά και τα διδάγματα που μπορούμε να αντλήσουμε από αυτές. Οι προσδοκίες των πελατών μεγαλώνουν. Η στροφή των πελατών σε ψηφιακά κανάλια, σημαίνει ότι μειώνεται αντίστοιχα η αντίλη- ψη της εμπειρίας πελάτη καθώς δεν υπάρχει η άμεση επαφή μαζί του. Η κατανόηση των κινήτρων πίσω από τις σημερινές εμπειρί- ες των πελατών δίνει στις εταιρείες τη δυνατότητα να επικεντρω- θούν σε στρατηγικές που θα ξεκλειδώσουν την αφοσίωση των πελατών, επιτυγχάνοντας ανάπτυξη στο παρόν και στο μέλλον. Οι άφθονα διαθέσιμες πλέον τεχνολογίες προσφέρουν στις εταιρείες να υιοθετήσουν τα ψηφιακά κανάλια για την υποστή- ριξη των πελατών. Πολύ συχνά αυτά δεν αποτελούν παρά ένα υποδεέστερο υποκατάστατο της ανθρώπινης αλληλεπίδρασης, με τους πελάτες να μένουν απογοητευμένοι και μπερδεμένοι. • Μείωση 4% στην ανταπόκριση από τους οργανισμούς στις προσδοκίες των πελατών το 2023. • To 97% των καταναλωτών αναφέρουν ότι έχουν επηρεαστεί σε κάποιο βαθμό από τον πληθωρισμό και τις αυξήσεις του κό- στους ζωής. • Πάνω από το ένα τέταρτο των πελατών έχει επηρεαστεί σημα- ντικά από την κρίση στο κόστος ζωής. • Το 38% των κορυφαίων οργανισμών φέτος κατέλαβε επίσης την πρώτη θέση πέρυσι και βρίσκεται στην πρώτη γραμμή της τεχνολογίας. • To 61% των καταναλωτών είναι πρόθυμοι να πληρώσουν πε- ρισσότερο για επωνυμίες που συνάδουν με τις ηθικές τους αξίες. Η AI βελτιώνει το CX σύμφωνα με την KPMG Το JOIST διοργανώνει δωρεάν online σεμινάρια τη Δευτέρα, 17 Ιουνίου από τις 12:00 μέχρι τις 14:00, με τίτλο Επιστήμη δεδομένων και τεχνητή νοημοσύνη στην ανάλυση δεδομένων με χρήση Python . Θα εξερευνήσετε τον κόσμο της επιστήμης των δεδομένων και της τεχνη- τής νοημοσύνης στην ανάλυση δεδομέ- νων μέσα από το διαδικτυακό σεμινάριο που θα σας βοηθήσει να μάθετε: • Τον καθαρισμό και την προετοιμασία δεδομένων. • Τη λήψη αποφάσεων. • Την οργάνωση μοτίβων με K-means και ιεραρχική ομαδοποίηση. • Την οπτική αφήγηση με το σύστημα Matplotlib και Seaborn. Εισηγητές είναι ο κος Άρης Βραχάτης , επίκουρος καθηγητής τεχνητής νοημοσύ- νης στη μοντελοποίηση πολύπλοκων συ- στημάτων, Τμήμα Πληροφορικής, Ιόνιο Πανεπιστήμιο και ο κος Κωνσταντίνος Λάζαρος , ερευνητής στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών «Βιοπληροφορική και Νευροπληροφορική» στο Ιόνιο Πα- νεπιστήμιο. Μπορείτε να δηλώσετε την συμμετοχή σας δωρεάν, πατώντα ς εδώ . Webinar για AI μέσω Python από το JOIST

RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz