TM_527

2 13|6|2024 #527 Σε εφαρμογή τέθηκε το έργο Ολοκλη- ρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα Εξυπηρέτησης του Πολίτη , το οποίο χρηματοδοτήθηκε από το Ε.Π., ενώ σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε από την εταιρεία Neuropublic . Στόχος του έργου είναι η ψηφιακή αναβάθμιση των υπη- ρεσιών που προσφέρει ο Δήμος Θεσσα- λονίκης προς τους πολίτες και τις επιχει- ρήσεις. Η υπηρεσία παρέχεται μέσω της ιστοσελίδας του Δήμου Θεσσαλονίκης, δίνοντας στον πολίτη - επιχείρηση τη δυ- νατότητα να συνδεθεί κάνοντας χρήση των κωδικών taxis. Κατά την υλοποίηση του έργου δόθηκε ιδιαίτερη βαρύτητα στα παρακάτω χαρακτηριστικά: • Διαθεσιμότητα ψηφιακών υπηρεσιών μέσω απλού για τον χρήστη περιβάλ- λοντος, ώστε να προσφερθεί εύκολη και άμεση πρόσβαση σε ψηφιακές υπηρεσίες για το ευρύ κοινό. • Διαλειτουργικότητα με στόχο την αλ- ληλεπίδραση και την αποτελεσματική συνεργασία μεταξύ των υφιστάμενων πληροφοριακών συστημάτων του Δή- μου και εξωτερικών φορέων. • Εξυπηρέτηση πολιτών και επιχειρήσε- ων, προκειμένου να βελτιωθεί η ποιό- τητα και η ταχύτητα εξυπηρέτησης των πολιτών και των επιχειρήσεων από τον Δήμο Θεσσαλονίκης. • Οικονομικές υπηρεσίες, ώστε να διευ- κολυνθεί η ηλεκτρονική ενημέρωση των πολιτών, η πληρωμή τελών και κλήσεων, καθώς και η υποβολή αιτημάτων και εγ- γράφων για την έκδοση βεβαιώσεων και πιστοποιητικών. • Διαφάνεια και ασφάλεια ώστε να είναι προσβάσιμες και κατανοητές οι πληρο- φορίες από τους πολίτες και τις επιχειρή- σεις, ενώ ταυτόχρονα προστατεύονται τα προσωπικά δεδομένα και οι συναλλα- γές τους από κακόβουλες ενέργειες. Το έργο στοχεύει στην ανάπτυξη και προμήθεια εφαρμογών, αφενός στη δι- άθεση ψηφιακών υπηρεσιών στο ευρύ κοινό και αφετέρου στη μεγιστοποίηση της διαλειτουργικότητας μεταξύ των υφιστάμενων πληροφοριακών συστη- μάτων του Δήμου, αλλά και εξωτερικών φορέων. Ψηφιακές υπηρεσίες από Δήμο Θεσσαλονίκης και Neuropublic Στη φάση υλοποίησης της διαδικασίας τεχνικής διασύνδε- σης έχει προχωρήσει η SoftOne , διασφαλίζοντας την πλήρη και εμπρόθεσμη εναρμόνιση των επιχειρήσεων - πελατών της με όλες τις απαιτήσεις της νομοθεσίας αναφορικά με την υποχρεωτική διασύνδεση ψηφιακών ταμειακών λύσεων και τερματικών POS. Οδηγώντας τις εξελίξεις, η SoftOne έχει προβεί στη διάθεση νέων, ενημερωμένων εκδόσεων των εφαρμογών της, βάσει των σχετικών πρωτοκόλλων διασύνδεσης των μεγαλύτε- ρων και πλέον σημαντικών παρόχων τερματικών POS της αγοράς. Στο πλαίσιο αυτό, έχει ήδη εκκινήσει η πραγματο- ποίηση έργων διασύνδεσης στους πελάτες των εφαρμογών της εταιρείας και συγκεκριμένα, στις επιχειρήσεις που διαθέ- τουν τερματικά της εταιρείας Euronet / epay, ενώ το αμέσως προσεχές διάστημα θα ακολουθήσουν κατά σειρά οι πελάτες της SoftOne με τερματικά της Worldline και αργότερα των υπολοίπων παρόχων. Παράλληλα, υλοποιώντας ένα ειδικά καταρτισμένο πλάνο εκπαίδευσης, έχουν ήδη πραγματοποιηθεί εξειδικευμένα σεμινάρια με τη συμμετοχή 1.200 και πλέον εκπροσώπων και μελών του πανελλαδικού δικτύου των συνεργατών της SoftOne. Στόχο των εν εξελίξει εκπαιδευτικών δράσεων αποτελεί η ενημέρωση των συνεργατών της εταιρείας ανα- φορικά με όλες τις εξελίξεις, καθώς και η παρουσίαση του τεχνικού σκέλους της διασύνδεσης με σκοπό βεβαίως την έγκαιρη και άρτια εκτέλεση των απαιτούμενων έργων δια- σύνδεσης και κατ’ επέκταση, την καλύτερη εξυπηρέτηση του πελατολογίου της SoftOne. Διασύνδεση ψηφιακών ταμειακών λύσεων και POS από την SoftOne

RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz