TM_524

2 10|6|2024 #524 Η Τράπεζα Πειραιώς π αρουσίασε τη νέα της εταιρική ταυτότητα σε πελάτες και στελέχη της, σε ειδικές εκδηλώσεις που πραγματοποιήθηκαν στο χώρο του Φεστιβάλ Αθηνών, στην οδό Πειραιώς 260, στις 28 και 29 Μαΐου με την παρου- σία εκπροσώπων της Κυβέρνησης, της επιχειρηματικής κοινότητας, καθώς και συνεργατών της Τράπεζας. Στην ομιλία του ο Πρόεδρος της Πειραι- ώς κος. Γιώργος Χαντζηνικολάου ανέ- φερε ότι «το νέο λογότυπο, αναδεικνύει τη μεγάλη αλλαγή που έχει συντελεστεί στην Τράπεζα τα τελευταία χρόνια. Η Πειραιώς είναι πλέον αμιγώς ιδιωτική τράπεζα, κεφαλαιακά εύρωστη, με υγιές χαρτοφυλάκιο. Έχει ισχυρές επιχειρημα- τικές και οικονομικές επιδόσεις και προ- οπτικές, οι οποίες χαρακτηρίζονται από υψηλή ρευστότητα, ισχυρή κεφαλαιακή σχέση και συνετή οικονομική διαχείρι- ση, που σε ένα θωρακισμένο ισολογισμό και οδηγεί σε σταθερή κερδοφορία. Ο ρόλος της δεν περιορίζεται στο να έχει πρωταγωνιστική θέση στη χρηματοδό- τηση της ελληνικής οικονομίας, αλλά ταυτόχρονα να συνδράμει ενεργά στη δημιουργία μιας βιώσιμης και συμπερι- ληπτικής κοινωνίας. Και αυτό καθοδηγεί, και θα καθοδηγεί, όλες τις δραστηριότη- τες της Πειραιώς στη νέα εποχής». Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Πειραιώς, κος. Χρήστος Μεγάλου σημείωσε ότι «σχεδιάζουμε το μέλλον και αλλάζου- με την εταιρική μας ταυτότητα, ώστε να συγχρονίσουμε το μεταρρυθμιστικό έργο με το όραμα και τις αξίες μας. Στην Πειραιώς οδηγούμε τις εξελίξεις στον χρηματοπιστωτικό τομέα, κατέχοντας το μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς σε δά- νεια και καταθέσεις στην Ελλάδα. Καθώς και την ευρύτερη γεωγραφική κάλυψη με ένα σύγχρονο δίκτυο καταστημά- των σε όλη τη χώρα. H νέα μας εταιρι- κή ταυτότητα αποτελεί απόδειξη της ανθεκτικότητάς μας, και της ικανότητας να προσαρμοζόμαστε στο συνεχώς εξε- λισσόμενο τοπίο του κλάδου μας. Έχου- με μια κυρίαρχη προτεραιότητα: Κάθε μέρα να επιστρέφουμε την αξία που δημιουργούμε στην κοινωνία. Θέλουμε να είμαστε αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινής ζωής κάθε Ελληνίδας και κάθε Έλληνα». Αλλαγή στο λογότυπο της Τράπεζας Πειραιώς Η Salesforce ανοίγει κέντρο τεχνητής νοημοσύνης στο Λον- δίνο, ποντάροντας σημαντικά στο Ηνωμένο Βασίλειο ως πα- γκόσμιο τεχνολογικό κόμβο. Το κέντρο, που αποτελεί μέρος της επένδυσης 4 δισ. δολαρίων της Salesforce στο Ηνωμένο Βασίλειο, θα χρησιμοποιηθεί για την ενθάρρυνση της βιομη- χανικής συνεργασίας, καθώς και για τη διευκόλυνση των προ- γραμμάτων εκπαίδευσης και κατάρτισης σε θέματα τεχνητής νοημοσύνης. Η εγκατάσταση, άνω των 40.000 τετραγωνικών μέτρων στο κτίριο Blue Fin του Λονδίνου, μπορεί να φιλοξενήσει περισ- σότερα από 300 άτομα. Θα χρησιμοποιηθεί για την ενθάρ- ρυνση της βιομηχανικής συνεργασίας μεταξύ τεχνολογικών εταιρειών, εμπειρογνωμόνων AI, συνεργατών και πελατών της Salesforce, δήλωσε η διοίκηση η εταιρεία, καθώς και για τη διευκόλυνση της κατάρτισης και των εκπαιδευτικών προ- γραμμάτων AI. Η Salesforce αναμένει ότι το κέντρο AI θα δι- αδραματίσει ρόλο στη δημιουργία 500.000 θέσεων εργασίας που σχετίζονται με την AI στο Ηνωμένο Βασίλειο. Οι εγκαταστάσεις θα εγκαινιαστούν επίσημα στις 18 Ιουνίου με μια δωρεάν εκδήλωση για την εκπαίδευση περισσότε- ρων από 100 προγραμματιστών. Η Salesforce δήλωσε ότι το κέντρο, το οποίο σχεδιάζεται να είναι το πρώτο από πολλά παγκοσμίως, θα υποστηρίξει τις δραστηριότητές της στο Ηνωμένο Βασίλειο και την Ιρλανδία. Επικεφαλής του θα είναι η διευθύνουσα σύμβουλος της εταιρείας στο Ηνωμένο Βασί- λειο και την Ιρλανδία, Zahra Bahrololoumi. Νέα επένδυση για την Salesforce

RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz