TM_522

10 6|6|2024 #522 Στο πλαίσιο του ψηφιακού με- τασχηματισμού της εταιρείας, και έχοντας βασική προτεραι- ότητα τη συνεχή βελτίωση της εμπειρίας των πελατών της, η ACS παρέχει περισσό- τερες επιλογές εξυπηρέτησης μέσω της ψηφιακής βοηθού ACiStant, η οποία είναι δ ιαθέ- σιμη στην ιστοσελίδα της ACS και στο ACS Mobile App . Σ υ- γκεκριμένα, μετά την αναβάθ- μιση της ACiStant, o πελάτης έχει τις παρακάτω νέες δυνα- τότητες εξυπηρέτησης: Επιλογή ACS Smartpoint Lockers: Επιλογή του πλησι- έστερου locker για την παρα- λαβή των παραγγελιών στον χρόνο που εξυπηρετεί τον πε- λάτη (24 / 7). Παράδοση στον Γείτονα: Δυνατότητα ορισμού κάποι- ου άλλου παραλήπτη για την παραλαβή αποστολής του πελάτη. Αλλαγή Διεύθυνσης Πα- ράδοσης: Δυνατότητα τρο- ποποίησης της αρχικής δι- εύθυνσης παράδοσης της αποστολής του πελάτη. Προσθήκη Οδηγιών Παρά- δοσης: Προσθήκη συγκεκρι- μένων οδηγιών παράδοσης, όπως το όνομα στο κουδού- νι, για τη διευκόλυνση της παράδοσης της αποστολής του πελάτη. ACiStant Ο ψηφιακός βοηθός από την ACS Σημαντικές συζητήσεις για τον ρόλο της τεχνητής νοημοσύνης στην ψηφιακή με- τάβαση οργανισμών και επιχειρήσεων στην Ελλάδα, πραγματοποιήθηκαν στη φετινή εκδήλωση Microsoft Envision Greece , την ελληνική εκδοχή της παγκό- σμιας πλ ατφόρμας σκέψης, ηγεσίας και διαλόγου της Microsoft. Στην εκδήλωση, όπου συμμετείχαν περισ- σότερα από 600 υψηλόβαθμα στελέχη επιχειρήσεων και οργανισμών από τομείς αιχμής της ελληνικής οικονομίας, παρουσι- άστηκαν στοιχεία για τη μεγάλη διείσδυση που παρουσιάζει ήδη η AI σε επιχειρήσεις, η οποία ωστόσο σε μεγάλο βαθμό οφείλε- ται στους ιδίους τους εργαζόμενους. Ειδικότερα, σύμφωνα με την έρευνα Work Trend Index της Microsoft και του LinkedIn, στους εργαζόμενους στην οικονομία της γνώσης χρησιμοποιούν, πλέον, AI στην εργασία τους για να ενι- σχύσουν τη δημιουργικότητά τους και να εξοικονομήσουν χρόνο που θα τους επιτρέψει να επικεντρωθούν σε σημα- ντικά κομμάτια της δουλειάς τους που απαιτούν ανθρώπινη ευφυΐα. Στο Microsoft Envision Greece συζητή- θηκαν, επίσης, οι ευκαιρίες και οι δυνατό- τητες που δημιουργούν τα νέα δεδομένα στην τεχνητή νοημοσύνη και ειδικότερα η επόμενη ημέρα του Copilot που με- τατρέπεται από προσωπικός βοηθός σε ομαδικό συμπλοηγό AI για να συντονί- σει ταυτόχρονα τις ανάγκες μίας ομάδας επαγγελματιών αλλά και η ανάπτυξη νέων, ακόμα πιο έξυπνων υπολογιστών οι οποίοι διαθέτουν ενσωματωμένο ΑΙ hardware και υποστηρίζουν λειτουργίες τεχνητής νοημοσύνης σε όλο το λειτουρ- γικό σύστημα των Windows. Στο πλαίσιο που δημιουργούν όλα τα παραπάνω δεδομένα το «Microsoft Envision Greece», έθεσε στο επίκεντρο την AI και αυτή μπορεί να επιταχύνει τον μετασχηματισμό και να δημιουργήσει νέες ευκαιρίες και δυνατότητες για ορ- γανισμούς και επιχειρήσεις αλλά και νέες αναβαθμισμένες εμπειρίες για πελάτες και καταναλωτές σε τομείς όπως η υγεία, η ενέργεια, η βιομηχανική παραγωγή και ο χρηματοπιστωτικός τομέας. Με την AI οι εργαζόμενοι κερδίζουν χρόνο

RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz