TM_521

2 5|6|2024 #521 Η υιοθέτηση της τεχνητής νοημοσύνης αποτελεί προτεραιότητα των marketers σε σχέση με οποιαδήποτε άλλη πρωτο- βουλία φέτος, σύμφωνα με την 9η έκθε- ση State of Marketing της Salesforce . Ωστόσο, ενώ η τεχνητή νοημοσύνη θεωρείται σημαντικότατο εργαλείο για την επίτευξη μετρήσιμων επιχειρηματι- κών αποτελεσμάτων, αποτελεί συνάμα τη δυσκολότερη πρόκληση για τους marketers. Η έκθεση, η οποία βασίστη- κε σε έρευνα που πραγματοποιήθηκε σε περισσότερους από 4.800 marketers σε 29 χώρες, επισημαίνει πως οι κορυφαίοι marketers ξεπερνούν τον ανταγωνισμό τους υιοθετώντας την τεχνητή νοημο- σύνη, ενώ παράλληλα αντιμετωπίζουν επιτυχώς προκλήσεις που σχετίζονται με την εμπιστοσύνη και την ασφάλεια των δεδομένων. Ωστόσο, ενώ τα δεδομένα και η τεχνη- τή νοημοσύνη βοηθούν στην αποτελε- σματικότερη προσέγγιση πελατών, οι πλήρεις δυνατότητές τους παραμένουν ανεκμετάλλευτες. Μόνο το 32% των marketers είναι απόλυτα ικανοποιημένο με τον τρόπο που χρησιμοποιούν τα δε- δομένα των πελατών για να δημιουργή- σουν καλύτερες εμπειρίες, ενώ λιγότεροι από τους μισούς marketers με υψηλές επιδόσεις είναι ικανοποιημένοι από τις προσπάθειές τους να ενοποιήσουν τα δεδομένα των πελατών τους και να ξε- κλειδώσουν την αξία της AI. Το 2022, το 68% των marketers είχε μια καθορισμέ- νη στρατηγική τεχνητής νοημοσύνης. Σήμερα, το 75% πειραματίζεται ενεργά ή εφαρμόζει ήδη την τεχνητή νοημοσύνη. Η AI αποτελεί προτεραιότητα για τους marketers Τη νέα ψηφιακή εφαρμογή για τον ελληνικό τουρισμό «mAiGreece» παρουσίασαν στις 3 Ιουνίου, η Υπουργός Τουρι- σμού, κα Όλγα Κεφαλογιάννη και ο Υπουργός Ψηφιακής Δι- ακυβέρνησης, κο ς Δημήτρης Παπαστεργίου σ το αμφιθέατρο της Εθνικής Πινακοθήκης Ίδρυμα Ωνάσης στους διαπιστευ- μένους δημοσιογράφους των Υπουργείων. Το «mAiGreece» αποτελεί έναν ψηφιακό βοηθό, ο οποίος με τη χρήση τεχνητής νοημοσύνης θα λειτουργεί ως εξατομικευμένος ταξιδιωτικός «σύντροφος» για όλους τους επισκέπτες της χώρας. Έχει ως στόχο να τους παρέχει το σύνολο της πληροφορίας, την οποία χρειάζονται για να απολαύσουν τη διαμονή τους στην Ελλάδα. Πρόκειται για μια εύχρηστη εφαρμογή, η οποία θα τεθεί σε παραγωγική λειτουργία στις 10 Ιουνίου 2024. Οι ταξιδιώτες θα μπορούν να συνομιλήσουν με το «mAiGreece» υποβάλ- λοντας το ερώτημά τους σε φυσική γλώσσα, γραπτά ή φω- νητικά. Με τη χρήση του GPS το «mAiGreece» θα προσφέρει πληροφορίες ανάλογα με την περιοχή στην οποία βρίσκονται οι επισκέπτες. Οι χρήστες θα έχουν τη δυνατότητα δημιουρ- γίας προφίλ στο «mAiGreece», στο οποίο θα δηλώνουν τις κατηγορίες που τους ενδιαφέρουν, για παράδειγμα τέχνες, παραλίες και άλλα, ώστε να λαμβάνουν και τις ανάλογες με τις προτιμήσεις τους πληροφορίες. Επίσης θα περιλαμβάνει οπτικά μέσα, τα οποία θα διευκολύνουν την κατανόηση της πληροφορίας σχετικά με εμβληματικά αξιοθέατα και προορι- σμούς της χώρας. Πιο συγκεκριμένα, στο «mAiGreece» ενσωματώνονται πλη- ροφορίες για αξιοθέατα, μουσεία, αρχαιολογικούς χώρους, παραλίες με γαλάζια σημαία, νοσοκομεία και κέντρα υγείας, αστυνομικά τμήματα, πρεσβείες και προξενεία ξένων χω- ρών, καθώς και το περιεχόμενο του visitgreece.gr . Επιπλέον, θα διαθέτει λειτουργία έκτακτης ανάγκης μέσω πλήκτρου 112, το οποίο θα στέλνει SMS στο κέντρο επιχειρήσεων του Υπουργείου Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας με τη γεωγραφική θέση του αποστολέα. Το «mAiGreece» υποστηρίζει 31 γλώσσες, μεταξύ των οποίων οι 24 επίσημες γλώσσες της ΕΕ. καθώς επίσης και Αλβανικά, Κινέζικα, Ιαπωνικά, Τουρκικά, Εβραϊκά, Αραβικά και Κορεάτι- κα. Με αυτόν τρόπο διασφαλίζει ότι οι επισκέπτες μπορούν να πλοηγηθούν και να εξερευνήσουν εύκολα το πλούσιο του- ριστικό προϊόν της Ελλάδας στη γλώσσα τους. mAiGreece: Νέος ψηφιακός τουριστικός βοηθός

RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz