TM_520

10 4|6|2024 #520 Ο ΣΕΒ σ υνεχίζει τις ενημερωτικές επισκέψεις στην περιφέρεια με στόχο την ενημέρωση των επιχειρήσεων - μελών του σε συνερ- γασία με τους περιφερειακούς συνδέσμους μέλη του για κρίσιμα ρυθμιστικά ζητήματα. Στο πλαίσιο αυτό, συνδιοργάνωσε εκδή- λωση με τον Σύνδεσμο Βιομηχανιών Στερεάς Ελλάδος ( ΣΒΣΕ ) , υπό την αιγίδα του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικής Ασφά- λισης, την Πέμπτη, 30 Μάϊου 2024 στη Θήβα, σχετικά με την πρα- κτική εφαρμογή της ψηφιακής κάρτας στη βιομηχανία, από 1η Ιουλίου 2024, αλλά και την παροχή διευκρινίσεων επί ερωτημά- των των βιομηχανικών - μεταποιητικών επιχειρήσεων, εκ μέρους της ηγεσίας και των στελεχών του Υπουργείου Εργασίας. Η εκδήλωση αποτέλεσε την 5η συνεχόμενη πρωτοβουλία του ΣΕΒ σχετικά με τη θεσμική αυτή πρωτοβουλία, στην οποία έχουν τη δυνατότητα τα μέλη του να αλληλεπιδράσουν ουσια- στικά με το Υπουργείο για τα θέματα της καθημερινής επιχειρη- σιακής τους λειτουργίας. Στην εκδήλωση συμμετείχε η Υπουργός Εργασίας και Κοινωνι- κής Ασφάλισης, κα Δόμνα - Μαρία Μιχαηλίδου, η Γενική Γραμμα- τέας Εργασιακών Σχέσεων, κα Άννα Στρατινάκη και ο Γενικός Δι- ευθυντής Εργασιακών Σχέσεων του Υπουργείου Εργασίας, κος Κωνσταντίνος Αγραπιδάς, ενώ τον συντονισμό της εκδήλωσης έκανε ο Γενικός Διευθυντής του ΣΕΒ, Δρ. Γιώργος Ξηρογιάννης. Εκδήλωση του ΣΕΒ για την ψηφιακή κάρτα στη βιομηχανία Τους top 10 εργοδότες επιλογής στην λιανική, αναδεικνύει μεταξύ άλλων, το kariera.gr , σύμφωνα με τα στοιχεία που προέκυψαν μέσα από συγκριτική έρευ- να, την οποία πραγματοποίησε το Τμήμα Employer Branding Solutions . Η έρευ- να επικεντρώθηκε στους παρακάτω 4 πυλώνες: • Ανέλυσε τα δεδομένα που έχει δημοσι- εύσει η κάθε εταιρεία για το τι κάνει, ώστε να ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό, στα κανάλια προβολής του κάθε εργοδότη. • Μέτρησε την αποτελεσματική παρου- σία εργοδότη σε Job Boards και Social Media (Channel Effectiveness). • Εξέτασε εάν είναι εύχρηστο, πλούσιο σε περιεχόμενο και τεχνικά βελτιστοποιη- μένο το Career Site. • Αξιολόγησε την εμπειρία του υποψη- φίου όσον αφορά στη διαδικασία της αίτησης και την επικοινωνία μετά την ολοκλήρωσή της. Στο ίδιο πλαίσιο, πραγματοποιήθηκε έρευνα όπου 1.805 επαγγελματίες και πι- θανοί υποψήφιοι του κλάδου της λιανικής ρίχνουν φως στο τι είναι αυτό που πραγ- ματικά κάνει ελκυστικό έναν εργοδότη και κατηγοριοποιούν τις 86 εταιρείες σύμ- φωνα με 8 διαφορετικά κριτήρια: • Εργασιακό περιβάλλον. Αξιοσημεί- ωτο είναι ότι το 69,7% των ερωτη- θέντων θα παραιτούνταν λόγω μη ικανοποιητικού εργασιακού περιβάλ- λοντος, ενώ το 73,6% των ερωτηθέ- ντων αναζητά πληροφορίες για την εταιρεία από άτομα που την γνωρί- ζουν ως εργοδότη. Τέλος, το 95,7% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι ακόμη και αν δεν αναζητούσε μια νέα θέση εργασίας, θα εξέταζε μια πρόταση από μια εταιρεία με καλή φήμη. • Ευκαιρίες εξέλιξης και ανάπτυξης. • Κοινωνική ευθύνη. • Μισθοί / παροχές. • Εργασιακή ασφάλεια. • Ακεραιότητα οράματος και αξιών. • Ισορροπία επαγγελματικής και προσω- πικής ζωής. • Εξωστρέφεια στα μέσα κοινωνικής δι- κτύωσης. Σύμφωνα με την έρευνα, το top 10 των εργοδοτών στη λιανική διαμορφώνεται ως εξής: Σκλαβενίτης, ΑΒ Βασιλόπου- λος, Lidl Ελλάς, Vodafone, Adidas Hellas, ΙΚΕΑ, Toyota Ελλάς (μέλος του Ομίλου Inchcape), Διαμαντής Μασούτης Α.Ε., Avis Greece, Κωτσόβολος. Κλαδική έρευνα εργοδότη επιλογής στη λιανική από το kariera.gr

RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz