TM_520
10 4|6|2024 #520 Ο ΣΕΒ σ υνεχίζει τις ενημερωτικές επισκέψεις στην περιφέρεια με στόχο την ενημέρωση των επιχειρήσεων - μελών του σε συνερ- γασία με τους περιφερειακούς συνδέσμους μέλη του για κρίσιμα ρυθμιστικά ζητήματα. Στο πλαίσιο αυτό, συνδιοργάνωσε εκδή- λωση με τον Σύνδεσμο Βιομηχανιών Στερεάς Ελλάδος ( ΣΒΣΕ ) , υπό την αιγίδα του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικής Ασφά- λισης, την Πέμπτη, 30 Μάϊου 2024 στη Θήβα, σχετικά με την πρα- κτική εφαρμογή της ψηφιακής κάρτας στη βιομηχανία, από 1η Ιουλίου 2024, αλλά και την παροχή διευκρινίσεων επί ερωτημά- των των βιομηχανικών - μεταποιητικών επιχειρήσεων, εκ μέρους της ηγεσίας και των στελεχών του Υπουργείου Εργασίας. Η εκδήλωση αποτέλεσε την 5η συνεχόμενη πρωτοβουλία του ΣΕΒ σχετικά με τη θεσμική αυτή πρωτοβουλία, στην οποία έχουν τη δυνατότητα τα μέλη του να αλληλεπιδράσουν ουσια- στικά με το Υπουργείο για τα θέματα της καθημερινής επιχειρη- σιακής τους λειτουργίας. Στην εκδήλωση συμμετείχε η Υπουργός Εργασίας και Κοινωνι- κής Ασφάλισης, κα Δόμνα - Μαρία Μιχαηλίδου, η Γενική Γραμμα- τέας Εργασιακών Σχέσεων, κα Άννα Στρατινάκη και ο Γενικός Δι- ευθυντής Εργασιακών Σχέσεων του Υπουργείου Εργασίας, κος Κωνσταντίνος Αγραπιδάς, ενώ τον συντονισμό της εκδήλωσης έκανε ο Γενικός Διευθυντής του ΣΕΒ, Δρ. Γιώργος Ξηρογιάννης. Εκδήλωση του ΣΕΒ για την ψηφιακή κάρτα στη βιομηχανία Τους top 10 εργοδότες επιλογής στην λιανική, αναδεικνύει μεταξύ άλλων, το kariera.gr , σύμφωνα με τα στοιχεία που προέκυψαν μέσα από συγκριτική έρευ- να, την οποία πραγματοποίησε το Τμήμα Employer Branding Solutions . Η έρευ- να επικεντρώθηκε στους παρακάτω 4 πυλώνες: • Ανέλυσε τα δεδομένα που έχει δημοσι- εύσει η κάθε εταιρεία για το τι κάνει, ώστε να ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό, στα κανάλια προβολής του κάθε εργοδότη. • Μέτρησε την αποτελεσματική παρου- σία εργοδότη σε Job Boards και Social Media (Channel Effectiveness). • Εξέτασε εάν είναι εύχρηστο, πλούσιο σε περιεχόμενο και τεχνικά βελτιστοποιη- μένο το Career Site. • Αξιολόγησε την εμπειρία του υποψη- φίου όσον αφορά στη διαδικασία της αίτησης και την επικοινωνία μετά την ολοκλήρωσή της. Στο ίδιο πλαίσιο, πραγματοποιήθηκε έρευνα όπου 1.805 επαγγελματίες και πι- θανοί υποψήφιοι του κλάδου της λιανικής ρίχνουν φως στο τι είναι αυτό που πραγ- ματικά κάνει ελκυστικό έναν εργοδότη και κατηγοριοποιούν τις 86 εταιρείες σύμ- φωνα με 8 διαφορετικά κριτήρια: • Εργασιακό περιβάλλον. Αξιοσημεί- ωτο είναι ότι το 69,7% των ερωτη- θέντων θα παραιτούνταν λόγω μη ικανοποιητικού εργασιακού περιβάλ- λοντος, ενώ το 73,6% των ερωτηθέ- ντων αναζητά πληροφορίες για την εταιρεία από άτομα που την γνωρί- ζουν ως εργοδότη. Τέλος, το 95,7% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι ακόμη και αν δεν αναζητούσε μια νέα θέση εργασίας, θα εξέταζε μια πρόταση από μια εταιρεία με καλή φήμη. • Ευκαιρίες εξέλιξης και ανάπτυξης. • Κοινωνική ευθύνη. • Μισθοί / παροχές. • Εργασιακή ασφάλεια. • Ακεραιότητα οράματος και αξιών. • Ισορροπία επαγγελματικής και προσω- πικής ζωής. • Εξωστρέφεια στα μέσα κοινωνικής δι- κτύωσης. Σύμφωνα με την έρευνα, το top 10 των εργοδοτών στη λιανική διαμορφώνεται ως εξής: Σκλαβενίτης, ΑΒ Βασιλόπου- λος, Lidl Ελλάς, Vodafone, Adidas Hellas, ΙΚΕΑ, Toyota Ελλάς (μέλος του Ομίλου Inchcape), Διαμαντής Μασούτης Α.Ε., Avis Greece, Κωτσόβολος. Κλαδική έρευνα εργοδότη επιλογής στη λιανική από το kariera.gr
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz