TM_514
6 27|5|2024 #514 Για τον ρόλο της Nexi Ελλάδος , θυγα- τρικής του Ομίλου Nexi, του ευρωπαϊ- κού ηγέτη PayTech, ως enabler των επι- χειρήσεων στις ηλεκτρονικές πληρωμές, μίλησε ο κος Νίκος Παπαδόγλου , Chief Commercial Officer της εταιρείας στην Ελλάδα, στο πλαίσιο της συμμετοχής του στο 8ο Payments 360 Conference, που πραγματοποιήθηκε στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών. Στη συζήτηση με τίτλο Acquirers’ Challenges & Contribution in view of the new EU Instant Payments’ Framework , ο κος Παπαδόγλου επισή- μανε τη δέσμευση της Nexi για διαρκή ενίσχυση και βελτίωση της εμπειρίας που προσφέρει σε εμπόρους και καταναλω- τές. Μια δέσμευση που υλοποιείται μέσα από τη συστηματική επένδυσή της στην καινοτομία, αξιοποιώντας τεχνολογίες αιχμής για την ανάπτυξη προϊόντων και υπηρεσιών που «απαντούν» στην ανά- γκη για εύκολες, γρήγορες και ασφαλείς συναλλαγές. Ενδεικτικό αυτής, το Nexi eMerchants, το δωρεάν self-service portal παρακολούθησης συναλλαγών που ανέπτυξε η εταιρεία για τη στήριξη των εμπόρων, καθώς και καινοτόμες λύ- σεις, όπως το Nexi SoftPOS, την εφαρ- μογή που μετατρέπει οποιαδήποτε συ- σκευή Android σε τερματικό POS – μια λύση που η Nexi εισήγαγε από τους πρώ- τους στην αγορά, και η οποία σημειώνει σημαντική αύξηση, εξαιτίας και των κρα- τικών αλλαγών για την υποχρεωτικότητα. Με στόχο να συμβάλει στην ενί- σχυση των γνώσεων και των δε- ξιοτήτων ατόμων άνω των 55 ετών στις ψηφιακές συναλλαγές, η Alpha Bank σ ε συνεργασία με τη ΜΚΟ People Behind παρέχει δια ζώσης και διαδικτυακά σεμινάρια στο πλαίσιο του προγράμματος e- κονομία για όλου ς. Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα του ΟΟΣΑ για τον ψηφιακό χρη- ματοοικονομικό εγγραμματισμό, οι πολίτες μεγαλύτερης ηλικίας στην Ελλάδα έχουν τη χαμηλότερη βαθμολογία από όλες τις ηλικιακές ομάδες, η οποία δεν ξεπερνά τις 37 μονάδες, όταν ο μέσος όρος του γενικού πληθυσμού φθάνει τις 54 μονάδες. Όπως προκύπτει από τα στοιχεία της έρευνας, τα άτομα άνω των 55 ετών δηλώνουν ότι δεν γνωρίζουν πώς μπορούν να πραγ- ματοποιήσουν ασφαλείς διαδικτυακές συναλλαγές, ενώ έχουν το χαμηλότερο ποσοστό λήψης μέτρων για την προστασία των προσωπικών τους δεδομένων. Τα σεμινάρια που έχει σχεδιάσει η Alpha Bank σε συνεργασία με την ΜΚΟ People Behind αποτελούν τμήμα της πρωτοβου- λίας εταιρικής κοινωνικής ευθύνης IQonomy της Τράπεζας και προσφέρουν τις εξής θεματικές: Κάρτες και συναλλαγές: Είδη καρτών, έκδοση κάρτας, ηλεκτρο- νικές αγορές και πληρωμές στο Taxisnet με κάρτα. Ασφάλεια: Ενημέρωση για ασφα- λείς συναλλαγές και συνήθεις απά- τες, αντιμετώπιση φόβου και απα- ραίτητες ενέργειες σε περίπτωση απάτης. e-Banking: Οφέλη του web και του mobile banking, παρουσίαση του myAlphaWeb και του myAlpha Mobile. Εγγυήσεις: Οδηγίες και προφυλά- ξεις για εγγυητές δανείων ή συνδι- καιούχους λογαριασμών, οικονομι- κή απάτη ως μορφή κακοποίησης ηλικιωμένων. Ο πρώτος κύκλος των σεμιναρίων ξεκίνησε πρόσφατα από τον Δήμο Βάρης - Βούλας - Βουλιαγμένης, όπου πάνω από 70 δημότες είχαν την ευκαιρία να εκπαιδευτούν σε μία σειρά από θεματικές στο Πολιτιστικό Κέντρο «Ιωνία». Ο δεύτερος κύκλος του προγράμμα- τος πραγματοποιείται από τις 21 Μαΐου έως τις 11 Ιουνίου στη Λέ- σχη Φιλίας Γκύζη του Δήμου Αθηναίων. Μέχρι το τέλος του έτους, θα ακολουθήσουν ακόμα 5 κύκλοι διά ζώσης σεμιναρίων σε πε- ριοχές της Αττικής, καθώς και δύο διαδικτυακοί κύκλοι, οι οποίοι απευθύνονται σε άτομα άνω των 55 ετών από όλη την Ελλάδα. Η Nexi Ελλάδος δεσμεύεται για τη συνεχή βελτίωσή της e-κονομία για όλους από την Alpha Bank
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz