TM_514

27|5|2024 #514 13 Εκδότης Αργύρης Νομικός arnomikos@tech-mail.gr Διευθύντρια Έκδοσης Βασιλική Χονδροδήμου v.chondrodimou@librapress.gr Διευθυντής Σύνταξης Σωτήρης Χατζηστρατής Σύνταξη Ελένη Μιχαηλίδου Παναγιώτης Αποστολόπουλος Χάρης Ματθαίου Νίκος Δρικάκης Συνεργάτες Παύλος Κερασίδης Ανταποκριτής Β. Ελλάδας Κώστας Παπαζαχαρίου Καλλιτεχνική Επιμέλεια Σωτήρης Ανδρίτσος Web Developer Λευτέρης Χαμακιώτης Videographer Αντώνης Παπαθανασίου Νομική Υποστήριξη Βασιλική Κέντογλου Λογιστήριο Χρύσα Τσιαντούλα fin@librapress.gr ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ Καυκάσου 145,113 64, Αθήνα, Τηλ.: 210-8815417, Fax: 210-8815416 e-mail: info@tech-mail.gr Site: www.tech-mail.gr Με την περίοδο των καλοκαιρινών δια- κοπών να πλησιάζει, η Klarna δημοσί- ευσε τα αποτελέσματα της νέας έρευ- νας Travel Report , αποκαλύπτοντας τις τάσεις και τα σχέδια των Ελλήνων κατα- ναλωτών για τις φετινές καλοκαιρινές διακοπές. Σύμφωνα με την έρευνα της Klarna, το 94% των Ελλήνων καταναλω- τών σκοπεύει να πάει διακοπές αυτό το καλοκαίρι και το 73% από αυτούς σχεδι- άζει να ταξιδέψει στην Ελλάδα, δείχνο- ντας την προτίμηση στη χώρα μας για καλοκαιρινό προορισμό. Ταυτόχρονα, το 11,9% θα ταξιδέψει σε γειτονική χώρα και το 17,8% σε κοντινή χώρα εντός Ευ- ρώπης. Μόνο το 7,5% σκοπεύει να κάνει μακρινό ταξίδι σε άλλη ήπειρο. Σε ερώτηση για το με ποιον θα περάσουν τις καλοκαιρινές διακοπές, το 49,2% απά- ντησε ότι σχεδιάζει να πάει διακοπές με την οικογένειά του, ακολουθώντας τη μέση τάση στις ΗΠΑ και την υπόλοιπη Ευ- ρώπη (49,4%). Μεταξύ των καταναλωτών που ανήκουν στην Gen Z (18-25 ετών), περισσότεροι από τους μισούς (59,4%) δήλωσαν ότι θα πάνε διακοπές με φίλους, ενώ η πλειοψηφία των Millennials (26-41 ετών) σκοπεύει να ταξιδέψει με τον / την σύντροφό τους. Οι κύριοι λόγοι για τους οποίους οι Έλληνες κάνουν ταξίδια είναι για να χαλαρώσουν (78,7%) και να ανακαλύψουν νέα μέρη και πολιτισμούς (55,8%). Επιπλέον, το 54,8% των συμμετεχόντων στην έρευνα θέλει να περάσει χρόνο με την οικογένεια και τους φίλους στις διακοπές, και το 54% αναζητά ταξιδιωτικές εμπειρίες για κοινωνικοποίη- ση και διασκέδαση. Σύμφωνα με τα αποτε- λέσματα της έρευνας, ένα σημαντικό ποσο- στό των Ελλήνων που ταξιδεύουν παίρνει ιδέες από φίλους (62,1%) και ταξιδιωτικά blogs / sites (61%) για να επιλέξει τον καλο- καιρινό προορισμό. Άλλες δημοφιλείς πη- γές έμπνευσης περιλαμβάνουν προτάσεις από μέλη της οικογένειας (49%) και από τα κοινωνικά δίκτυα (40%). Τα στοιχεία του Airbnb Καθώς πλησιάζουν οι Ολυμπιακοί και Πα- ραολυμπιακοί Αγώνες Παρίσι 2024, επισκέ- πτες από όλο τον κόσμο προσπαθούν να εξασφαλίσουν μια θέση στην πρώτη σειρά στη διοργάνωση. Παρότι το Παρίσι είναι η πόλη με τις περισσότερες αναζητήσεις πα- γκοσμίως στο Airbnb αυτό το καλοκαίρι, πόλεις όπως η Λιλ, οι Βερσαλλίες και η Λυών είναι δημοφιλείς χάρη στη στρατηγική από- φαση να πραγματοποιηθούν οι αγώνες σε ολόκληρη τη Γαλλία. Στην Ελλάδα, δημοφιλείς προορισμοί είναι το Χαλάνδρι και το Μαρούσι, καθώς και θαυ- μάσιοι παραθαλάσσιοι προορισμοί, όπως η Δονούσα, η Βασιλική και το Σχίσμα Ελούντας. Το 64% των Ελλήνων επισκεπτών λέει ότι τα ταξίδια μέσω Airbnb παρέχουν μια πιο στενή σύνδεση με την τοπική κουλτούρα από τη διαμονή σε ξενοδοχείο ή θέρετρο. Τα Airbnb δεν βρίσκονται μόνο σε πιο αυθεντικές γει- τονιές, αλλά πολλές από τις διαμονές στην πλατφόρμα έχουν απίστευτο χαρακτήρα, προσφέροντας μια γεύση από τις τοπικές γεύσεις και πάθη. Αυτό το καλοκαίρι, οι αναζητήσεις για υπαί- θριες παροχές, όπως πισίνες και μπάρμπεκι- ου, αυξάνονται κατά 13,7% για οικογενειακά ταξίδια των Ελλήνων χρηστών. Με παροχές, όπως κουζίνες, σεφ και ιδιωτικοί εξωτερικοί χώροι, η Airbnb είναι η επιλογή που προτι- μούν πολλές οικογένειες. Σχεδόν οι μισοί από τους Έλληνες επισκέπτες (48%) λένε ότι το να μπορούν να χωρέσουν όλη την οικογένειά τους σε ένα μέρος είναι καθοριστικός παρά- γοντας όταν πραγματοποιούν κρατήσεις. Το 64% λέει ότι παροχές, όπως οι κουζίνες, οι χώροι εργασίας και οι αυλές, είναι σημαντι- κές όταν πραγματοποιούν κρατήσεις. Μερικές από τις κορυφαίες κατηγορίες στις οποίες γίνονται κρατήσεις από οικο- γένειες αυτό το καλοκαίρι έχουν κεντρικό θέμα το να βρίσκονται κοντά σε νερό, συ- μπεριλαμβανομένων των κατηγοριών εξο- χή, παραλία, παραθαλάσσια, εθνικά πάρκα και εκπληκτική θέα. Klarna και Airbnb αποκαλύπτουν τις τάσεις για το φετινό καλοκαίρι

RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz