TM_511
10 22|5|2024 #511 Η έρευνα 2024 Gen Z και Millennial της Deloitte , που διανύει το 13ο έτος της, εκπονήθηκε με σχε- δόν 23.000 συμμετέχοντες από 44 χώρες και μελετά τις συνθήκες που διαμορ- φώνουν τον εργασιακό χώρο και τις κοινωνικές εμπειρίες αυτών των γενε- ών παγκοσμίως. Για τρίτη συνεχή χρονιά, το κόστος ζωής αποτελεί την κύρια ανησυχία της Gen Z και των millennials. Ειδικά για την Ελλάδα, οι Gen Zs κατά 40% αλλά και οι millennials κατά 48% κατατάσσουν το κόστος διαβίωσης στην πρώτη θέση των ανησυχι- ών τους. Παγκοσμίως, περί- που έξι στους δέκα Gen Zs (56%) και millennials (55%) ζουν μήνα με τον μήνα – πέντε μονάδες παραπάνω για τους Gen Zs συγκριτικά με πέρυσι και αντίστοιχα τρεις μο- νάδες παραπάνω για τους millennials, ενώ περίπου τρεις στους δέκα δηλώνουν ότι δεν αισθάνονται οικονομικά ασφαλείς. Ωστόσο, υπάρχει συγκρατημένη αισιοδοξία ότι οι συνθήκες μπορεί να βελτιωθούν. Λίγο λιγότερο από το ένα τρίτο της Gen Ζ και των millennials πιστεύουν ότι η οικονομική κατάσταση στις χώρες τους θα βελτιωθεί κατά το επόμενο έτος – το υψη- λότερο ποσοστό από το 2020, όπως καταγράφηκε στην έρευνα για τους millennials, η οποία διεξήχθη λίγο πριν από την έναρ- ξη της πανδημίας COVID-19. Σχεδόν οι μισοί από τους Gen Zs (48%) και τέσσερις στους δέκα millennials (40%) αναμένουν ότι η προσωπική τους οικονομική κατάσταση θα βελτιωθεί κατά το επόμενο έτος. Ο σκοπός είναι το «κλειδί» για την ικανοποίηση και την ευημερία στον εργασιακό χώρο, σύμφωνα με σχεδόν εννέα στους δέκα Gen Zs (86%) και millennials (89%) τόσο παγκοσμίως όσο και στην Ελλάδα. Ολοένα και περισσότερο, αυτές οι γενι- ές είναι πρόθυμες να απορ- ρίψουν projects και εργο- δότες βασιζόμενοι στην προσωπική τους ηθική ή τις πεποιθήσεις τους – οι μισοί από τους Gen Zs (50%) και λίγο περισσότεροι από τέσ- σερις στους δέκαmillennials (43%) δηλώνουν ότι το έχουν ήδη κάνει. Σχεδόν άλ- λοι τόσοι (44% των Gen Zs και 40% των millennials) δή- λωσαν ότι έχουν απορρίψει εργοδότες. Οι λόγοι για την απόρριψη ενός εργοδότη ή μιας εργασίας περιλαμβά- νουν παράγοντες, όπως η αρνητική περιβαλλοντική επίδραση ή η συμβολή στην ανισότητα μέσω μη συμπεριληπτι- κών πρακτικών, καθώς και πιο προσωπικούς παράγοντες, όπως η έλλειψη υποστήριξης για την ψυχική ευημερία των εργαζομέ- νων και η ισορροπία μεταξύ εργασίας και προσωπικής ζωής. Η προστασία του περιβάλλοντος είναι η κοινωνική πρόκληση στην οποία η Gen Z και οι millennials θεωρούν ότι οι επιχειρή- σεις έχουν τη μεγαλύτερη ευκαιρία και την απαραίτητη επιρροή για να πραγματοποιήσουν κάποια αλλαγή. Περίπου έξι στους δέκα Gen Zs και millennials (59% παγκοσμίως και 55% για την Ελλάδα) αναφέρουν ότι αισθάνονται άγχος ή ανησυχία τον τε- λευταίο μήνα για την κλιματική αλλαγή. Είναι χαρακτηριστικό ότι οι Gen Zs και millennials χρησιμοποιούν τις αποφάσεις τους για τη σταδιοδρομία αλλά και την καταναλωτική τους συμπερι- φορά για να πιέσουν για δράσεις προς αυτή την κατεύθυνση. Έρευνα Deloitte Gen Zs και Millennials πιστεύουν σε ένα καλύτερο μέλλον Η Softweb ανακοινώνει τη διεξαγωγή εκδήλωσης στην Πάτρα, με θέμα Γιατί ο Ψηφιακός Μετασχηματισμός αφορά άμεσα την Μικρομεσαία εταιρεία της Περιφέρειας . Η εταιρεία, έχοντας διαρ- κή δέσμευση για την υποστήριξη των ελληνικών επιχειρήσεων, αναγνωρίζει την κρίσιμη σημασία του ψηφιακού με- τασχηματισμού για την ανταγωνιστικό- τητα και την ανάπτυξη των Μικρών και Μεσαίων Επιχειρήσεων (ΜμΕ). Η εκδή- λωση στην Πάτρα θα πραγματοποιηθεί στο MyWay Hotel & Events τη Δευτέρα, 27 Μαΐου 2024 στις 18:30 με κεντρικό ομιλητή τον κο Δημήτρη Χατζηγεωρ- γίου , Εμπορικό Διευθυντή της Softweb. Η είσοδος είναι δωρεάν και η ώρα προ- έλευσης είναι στις 18:00. Ο κος Χατζηγεωργίου θα αναλύσει την αναγκαιότητα άμεσης υιοθέτησης του Ψηφιακού Μετασχηματισμού από τις εταιρείες της Περιφέρειας και θα παρουσιάσει τη σύνδεσή του με λύ- σεις νέων τεχνολογιών που αξιοποι- ούν τις σύγχρονες πρακτικές και τά- σεις της παγκόσμιας αγοράς. Τέλος, θα ενημερώσει για τα επιδοτούμενα προγράμματα που είναι διαθέσιμα και μπορούν να αξιοποιήσουν οι μικρομε- σαίες επιχειρήσεις. Η Softweb δίπλα στις ΜμΕ της Πάτρας
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz