TM_508

8 17|5|2024 #508 Το Publicis Groupe Κ εντρικής και Ανα- τολικής Ευρώπης ανακοινώνει το λανσά- ρισμα του Vault , μιας καινοτόμου λύσης για τη βελτιστοποίηση της media επέν- δυσης, το οποίο βασίζεται στην Tεχνητή Nοημοσύνη. Το Vault αξιοποιεί προηγ- μένα οικονομετρικά μοντέλα και αλγο- ρίθμους Tεχνητής Nοημοσύνης, για να δώσει τη δυνατότητα στους πελάτες να λαμβάνουν πιο τεκμηριωμένες αποφά- σεις σχετικά με την κατανομή του προ- ϋπολογισμού μάρκετινγκ, μεγιστοποιώ- ντας έτσι την απόδοση των επενδύσεων τους και επιτυγχάνοντας καλύτερα επι- χειρηματικά αποτελέσματα. Πρόκειται για ένα multi-market εργαλείο που έχει αναπτυχθεί σε όλες τις οικονομετρικές εφαρμογές των αγορών της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης και έχει σχε- διαστεί για να προσφέρει αξία στους τοπικούς πελάτες, καθώς και στους πο- λυεθνικούς πελάτες του Publicis Groupe στην περιοχή. Τα βασικά χαρακτηριστι- κά του Vault περιλαμβάνουν: Γραφήματα Απόδοσης: Περιλαμβάνο- νται διαδραστικά γραφήματα που πα- ρουσιάζουν λεπτομερή δεδομένα σχετι- κά με παραμέτρους όπως το adstock και halflife, διευκολύνοντας τον προσδιορι- σμό του βέλτιστου επιπέδου δαπανών και εύρους για κάθε κανάλι. Λειτουργικότητα προγράμματος: Επι- τρέπει την πρόβλεψη της αυξητικής ανά- πτυξης των KPI με βάση τα σχέδια κα- μπανιών και τα πλάνα δραστηριοτήτων της εταιρείας για όλο το έτος. Αυτό δίνει τη δυνατότητα στους πελάτες να συγκρί- νουν σχετικά σενάρια και να επιλέγουν την προσέγγιση με τη βέλτιστη απόδοση επένδυσης (ROI). Μονάδα βελτιστοποίησης: Χρησιμοποι- εί αλγορίθμους Τεχνητής Νοημοσύνης για τη βελτιστοποίηση των πλάνων για τα Media, λαμβάνοντας υπόψη μια σειρά μαθηματικών και επιχειρηματικών πτυ- χών. Αυτό επιτρέπει την αυτοματοποιη- μένη δημιουργία πλάνων καμπανιών βελ- τιστοποιημένων για τη μέγιστη επίτευξη KPI εντός των καθορισμένων προϋπολο- γισμών, παράλληλα με συστάσεις σε επί- πεδο προϋπολογισμού για μεμονωμένα κανάλια και ολόκληρες καμπάνιες. Το πρόγραμμα Ανάπτυξης Ψηφιακών Δεξιοτήτων Generation Next το υ Ιδρύματος Vodafone , που συνδέει νέες και νέους από όλη την Ελλάδα με νέες τεχνολογίες και ψηφιακές δεξιότη- τες με στόχο ένα καλύτερο μέλλον, βρέθηκε στην 39η Πανελ- λήνια Ανιχνευτική Πολιτιστική Ενημέρωση Πρόκειται για την μεγαλύτερη συνάντηση με πολιτιστικό, εκπαιδευτικό και καλλιτεχνικό χαρακτήρα που διοργανώνεται κάθε χρόνο από τ ο Σώμα Ελλήνων Προσκόπων κ αι φέτος πραγματοποιήθηκε στο Ρέθυμνο με τη συμμετοχή 1000 εφήβων 15-18 ετών από όλη τη χώρα. Στο πλαίσιο της φετινής συνάντησης, το Generation Next μέσα από ένα πλούσιο πρόγραμμα δράσεων Steam έγινε η αφετηρία για μια μοναδική βιωματική εκπαιδευτική εμπειρία που συνε- πήρε όλα τα άτομα που συμμετείχαν. Το Παιχνίδι Πόλης του Generation Next πραγματοποιήθηκε σε πέντε σταθμούς σε όλη την πόλη, έναν για κάθε πυλώνα του Steam. Steam δράσεις στην ΠΑΠΕ από το Ίδρυμα Vodafone Το Publicis Groupe λανσάρει το Vault

RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz