TM_508
10 17|5|2024 #508 Αύξηση πωλήσεων κατά 14% σε σχέση με το 2022 παρουσί- ασε την περσινή χρονιά η Intertech , κ αθώς ο κύκλος εργασι- ών της εταιρείας ανήλθε σε 21,6 εκατ. ευρώ έναντι 18,9 εκατ. της προηγούμενης χρήσης. Τα EBITDA ανήλθανσε 1,3 εκατ. έναντι 1,06 εκατ. της χρήσης 2022 σημειώνοντας αύξηση κατά 19,8%. Η εταιρεία κατάφερε να καταγράψει αύξηση των καθαρών κερδών προ φόρων κατά 21%, ήτοι 473.000 ευρώ έναντι 391.000 της προηγούμενης χρήσης. Στον τομέα τηλεπικοινωνιακών λύσεων η εταιρεία συνεχίζει σταθερά τη μετάβαση από την Panasonic σ τις νέες διαθέ- σιμες λύσεις τηλεπικοινωνίας, Yeastar κ αι Alcatel Lucent . Η πορεία των πωλήσεων των νέων αυτών εταιρειών παρου- σίασε μικρή ανοδική τάση εντός του 2023, τάση η οποία αναμένεται να ενισχυθεί την επόμενη 3ετία. Οι πωλήσεις της κατηγορίας Printing and document management solutions κατέγραψαν αύξηση κατά 8%. Σημαντικό ρόλο διαδραμάτι- σε η άνοδος των συμβολαίων leasing και μηχανών με συμ- βόλαιο συντήρησης καθώς και η ανανέωση της συνεργασίας με μεγάλο όμιλο στον φαρμακευτικό κλάδο. Αξιόλογη είναι και η ανοδική πορεία που κατέγραψαν οι πωλήσεις και επι- τυχημένες εγκαταστάσεις των διαδραστικών πινάκων Ricoh (IWBs). Εντός του 2023 η Intertech σε συνεργασία με τη Ricoh έφερε στην ελληνική αγορά το λογισμικό που ανιχνεύει και σταματά τις κυβερνοεπιθέσεις ransomware. Ήδη, τον Δεκέμ- βριου 2023 πραγματοποιήθηκε η πρώτη εγκατάσταση του λογισμικού. Αύξηση 14%στις πωλήσεις της Intertech Τ ο Skroutz , αναλύει και παρουσιάζει την online αγοραστική συμπεριφορά των κα- ταναλωτών στο Skroutz Marketplace για την περίοδο του Πάσχα , από τις 21 Απρι- λίου έως τις 5 Μαΐου 2024 σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο 1 έως16 Απριλίου 2023. Σύμφωνα με τα στοιχεία, η μέση τιμή του καλαθιού έφτασε τα 63 ευρώ, σημειώνοντας αύξηση κατά 7,95% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο. Οι κατηγορίες προϊόντων στις οποίες οι καταναλωτές ξόδεψαν κατά μέσο όρο τα περισσότερα χρήματα ήταν τα κινητά τηλέφωνα και τα Sneakers ενώ μεγάλη αύξηση στον αριθμό των αγορών σημειώθηκε στην κατηγορία αντηλιακά με τα κινητά τηλέφωνα να ακολουθούν και να παρουσιάζουν αύξηση πωλήσεων σε σχέση με το προηγούμενο Πάσχα της τάξεως του 32%. Παράλληλα με την αύξηση στην μέση τιμή καλαθιού, αύξηση σημειώθηκε και στον αριθμό των παραγγελιών που πραγματοποιήθηκαν μέσω Skroutz κατά το εξεταζόμενο διάστημα (αύξηση κατά 21,43%), γεγονός που καταδεικνύει την στροφή των καταναλωτών στις ηλε- κτρονικές αγορές. Αξίζει να σημειωθεί ότι αύξηση της τάξεως του 17% σχεδόν παρατηρήθηκε και στον αριθμό των επι- σκέψεων στο Skroutz App, δηλώνοντας σαφώς την στροφή των καταναλωτών και στις on-the-go αγορές. Skroutz Αύξηση κατά 7,95% οι online αγορές το φετινό Πάσχα
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz