TM_507

6 16|5|2024 #507 Το Μουσείο Τηλεπικοινωνιών Ομίλου ΟΤΕ γιορτάζει την Παγκόσμια Ημέρα Τη- λεπικοινωνιών (17 Μαΐου) και τη Διεθνή Ημέρα Μουσείων (18 Μαΐου), με δωρεάν δράσεις και ξεναγήσεις για μικρούς και μεγάλους. Οι δράσεις θα πραγματοποι- ηθούν εντός και εκτός Μουσείου, από την Πέμπτη 16 Μαΐου έως την Κυριακή 19 Μαΐου 2024 και θα περιλαμβάνουν, μεταξύ άλλων, ομαδικές ξεναγήσεις στους πλήρως ανακαινισμένους εκθεσι- ακούς χώρους του Μουσείου, εργαστή- ρια STEM και θεατρικές παραστάσεις. Εμπνευσμένα από το φετινό μήνυμα του Διεθνούς Συμβουλίου Μουσείων (ICOM) Μουσεία για την Εκπαίδευση και την Έρευνα , τα προγράμματα του Μουσείου έχουν στόχο την προώθηση της αντίληψης για έναν κόσμο βιώσιμο χωρίς αποκλεισμούς, όπου εκπαίδευση και έρευνα συνδέονται με την ψυχα- γωγία, την προσωπική έκφραση και τη συνδημιουργία. Στη νέα εκπαιδευτι- κή αίθουσα του 2ου ορόφου, το Μου- σείο θα φιλοξενήσει STEM εργαστήρια Ρομποτικής και Μηχανικής. Παράλληλα, οι επισκέπτες θα έχουν τη δυνατότητα να ξεναγηθούν ταξιδεύοντας στην ιστορία των τηλεπικοινωνιών, από την αρχαιότη- τα έως τον σύγχρονο ψηφιακό κόσμο. Η Vodafone κατέκτησε ηγε- τική θέση στην κορυφαία ετήσια Λίστα «Α» του μη κερδοσκοπικού οργανισμού CDP - Carbon Disclosure Project για την εταιρική δι- αφάνεια και την απόδοσή της στην αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής. O ορ- γανισμός CDP αξιολόγησε και διέκρινε τη Vodafone για τις ενέργειές της για τη μείωση των εκπομπών, τον μετριασμό των κλιματικών κινδύνων και την ανάπτυξη της οικονομίας χαμηλών εκ- πομπών άνθρακα. Η ετήσια διαδικασία αξιολόγησης της CDP αναγνωρίζεται πα- γκοσμίως ως ο χρυσός κανόνας της εταιρικής περιβαλλοντικής διαφάνειας, με τα σκορ να χρησιμοποιούνται ευρέως για να κα- θοδηγήσουν αποφάσεις επενδύσεων και προμηθειών. Το 2023, πάνω από 740 επενδυτές με πάνω από 136 τρισεκατομ- μύρια δολάρια σε περιουσι- ακά στοιχεία ζήτησαν από εταιρείες να δημοσιεύσουν δεδομένα σχετικά με περι- βαλλοντικές επιπτώσεις, κιν- δύνους και ευκαιρίες μέσω της πλατφόρμας του CDP με 23.000 εταιρείες να έχουν ανταποκριθεί στο αίτημα. Ο CDP χρησιμοποιεί μια λεπτο- μερή και ανεξάρτητη μεθο- δολογία για να αξιολογήσει τις εταιρείες, αναθέτοντας ένα βαθμό από το Α έως το D, βασισμένη στην πληρότητα των παρεχόμενων πληροφοριών σχετικά με τη διαχείριση των περιβαλλοντικών κινδύνων και την επίδειξη των καλύτερων πρακτικών. Εταιρείες που δεν παρέχουν αρκετές πληροφορίες σχετικά με τη λειτουργία τους βαθμολογούνται με F. Δωρεάν δράσεις από το Μουσείο Τηλεπικοινωνιών Ομίλου ΟΤΕ ΗVodafone διακρίθηκε για τις περιβαλλοντικές της δράσεις

RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz