TM_505

12 14|5|2024 #505 Το Skroutz ε φιστά την προσοχή των καταναλωτών με αφορμή την εμφάνιση πληθώρας ψεύτικων και παραπλανητι- κών σελίδων στα μέσα κοινωνικής δι- κτύωσης. Οι εν λόγω ψεύτικες σελίδες, κάνοντας παράνομη χρήση των σημά- των και των διακριτικών ενδείξεων του Skroutz, επιδιώκουν με το πρόσχημα διαγωνισμών, εκκαθάρισης αποθηκών, τεχνητών giveaways, αλλά και πρόσλη- ψης προσωπικού, την απόσπαση προ- σωπικών δεδομένων και τραπεζικών στοιχείων. Καθώς η εμφάνιση τέτοιων απατηλών σε- λίδων λαμβάνει διαστάσεις χιονοστιβάδας, παρά τις συνεχείς αναφορές που διενερ- γεί το Skroutz για το παράνομο περιε- χόμενο προς τους παρόχους των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, το καταναλωτικό κοινό, που εμπιστεύεται τα σήματα και τις υπηρεσίες της εταιρείας, θα πρέπει να προσέχει τα εξής: • Οι μόνες έγκυρες και επίσημες σελίδες της εταιρείας Skroutz στα μέσα κοινω- νικής δικτύωσης είναι οι ακόλουθες: Facebook , Instagram , Twitter , TikTok και Linkedin . • Οποιαδήποτε άλλη σελίδα στα ανωτέ- ρω μέσα κοινωνικής δικτύωσης φέρει το όνομα και τα διακριτικά γνωρίσματα της εταιρείας Skroutz, δεν έχει την έγκριση της εταιρείας και είναι ψευδής και παρα- πλανητική. • Όλες οι προωθητικές ενέργειες της εταιρείας Skroutz επικοινωνούνται αποκλειστικά μέσω των ως άνω επί- σημων καναλιών, καθώς και από την ιστοσελίδα της. • Η εταιρεία Skroutz έχει προχωρήσει σε όλες τις νομικές ενέργειες που απαιτού- νται κατά παντός υπευθύνου, με σκοπό τον οριστικό και μόνιμο αποκλεισμό ανάλογων απατηλών σελίδων με απώτε- ρο σκοπό την προστασία των καταναλω- τών και των σημάτων της. Απομιμήσεις του Skroutz στα social media Ο Όμιλος Επιχειρήσεων Σαρακάκη , στο πλαίσιο των πρωτο- βουλιών Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης και Βιωσιμότητας, διορ- γάνωσε περιβαλλοντική και well being δράση με τη συμμετοχή των εργαζομένων του. Στόχος της δράσης ήταν το χτίσιμο μιας εταιρικής κουλτούρας, βασισμέ- νης στον εθελοντισμό με σκοπό την ενίσχυση της ευεξίας και της ευζωίας των ανθρώπων του, κα- θώς και την προστασία του περι- βάλλοντος και την ανάδειξη του πολιτισμού. H περιβαλλοντική δράση εταιρικής κοινωνικής ευ- θύνης που συνδυάζει hiking στο βουνό, επίσκεψη σε μνημεία πολιτιστικού ενδιαφέροντος και αποκομιδή απορριμμάτων τεί- νει να γίνει θεσμός στον Όμιλο Επιχειρήσεων Σαρακάκη. Αξιοποιώντας τον ανοιξιάτι- κο καιρό, οι εργαζόμενοι πέ- ρασαν ένα υπέροχο και αναζωογονητικό πρωινό στη φύση, στον Λόφο Πευκωτού και το Αρχαίο Κάστρο Λαθούριζας στον Νότιο Υμηττό. Η εθελοντική ομάδα δασοπροστασίας Νοτίου Υμηττού απογείωσε τη συνολική εμπειρία της πεζοπορίας τόσο με την αναλυτική ξενάγηση και καθοδήγηση που προ- σέφερε, όσο και με τις συμβου- λές για θέματα προστασίας του βουνού από τις φωτιές και από συμπεριφορές που θέτουν σε κίνδυνο τα δάση μας. Η πεζο- πορία περιλάμβανε επίσκεψη: • Στην Ακρόπολη του Αρχαίου Δήμου Αλών Αιξωνιδών στον λόφο Πευκωτό. • Στα ορύγματα και τα ιταλικά πολυβολεία του Β' Παγκόσμιου Πολέμου. • Στο αρχαίο κάστρο Λαθούριζας. Ενδιαφέρον είχε ο διαγωνισμός φωτογραφίας στον οποίο πή- ραν μέρος οι συμμετέχοντες, ενισχύοντας έτσι την καλλι- έργεια ομαδικού πνεύματος και υγιούς συναγωνισμού. Στο τέλος της εκδήλωσης, οι συμ- μετέχοντες παρέλαβαν «Έπαινο Συμμετοχής σε Δράση Εται- ρικής Κοινωνικής Ευθύνης» και ως αναμνηστικό δώρο μία γλάστρα με βασιλικό. ΟΌμιλος Επιχειρήσεων Σαρακάκη μεριμνά για το περιβάλλον και τους εργαζόμενούς του

RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz