TM_50
6 13|4|2022 #050 Η εταιρεία ΤΣΙΓΑΡΙΔΑΣ Α.Ε. υιοθέτησε τις λύσεις Β2Β E-commerce & Mobile Business Suite για την ψηφιακή αλ- ληλεπίδραση με το οικοσύστημά της με έναν ψηφιακό, απλουστευμένο και απολύτως δομημένο τρόπο, καλύπτο- ντας ένα ευρύ φάσμα λειτουργιών της επιχείρησης. Οι Softweb λύσεις είναι σχεδιασμένες με τέτοιο τρόπο, ώστε να είναι απλές στη χρήση τους και άκρως λειτουργικές ταυτόχρονα. Καλύπτουν μεγάλο πλή- θος ροών εργασιών, που μέχρι πρότινος εξυπηρετούνταν με παραδοσιακούς τρό- πους, σε πλήρη διασύνδεση με το ERP σύ- στημα της εταιρείας. Μια νέα παγκόσμια έρευνα από το MIT Sloan Management Review Connections, με τίτλο Delivering Experiences That Win Business and Build Loyalty: CX Champions Share Their Strategies , χορηγούμενη από τη SAS, αποκαλύπτει ότι οι εται- ρείες που σημειώνουν βέλτιστες επιδόσεις στην εμπειρία πελά- τη (CX) επιτυγχάνουν καλύτερες αποδόσεις από τις επενδύσεις στην τεχνολογία CX σε σχέση με τον ανταγωνισμό, διαχειριζό- μενοι την εμπειρία πελάτη μέσω διαλειτουργικών ομάδων, κα- θορισμένων ροών εργασίας και αξιοποιώντας ευρέως τεχνολο- γίες analytics και Τεχνητής Νοημοσύνης. Στην έρευνα συμμετείχαν 2.670 ερωτηθέντες, εκ των οποίων το 15% χαρακτηρίζονται ως κορυφαίοι στην εμπειρία καταναλωτή. Οι κορυφαίες εταιρείες στην εμπειρία πελάτη διακρίνονται για την εξελιγμένη χρήση των analytics και της τεχνητής νοη- μοσύνης. Περισσότερες από το 80% των εταιρειών αυτών κά- νουν σημαντική χρήση των analytics κατά τη διάρκεια όλου του customer journey, από την έρευνα έως την υιοθέτηση και τη συνεχή αλληλεπίδραση. Μάλιστα, οι κορυφαίοι στην εμπειρία πελάτη έχουν τρεις φορές περισσότερες πιθανότητες να βα- σίζονται στην τεχνητή νοημοσύνη από εκείνους που η μελέτη αποκάλεσε «Yστερούντες», με το ποσοστό να είναι μικρότερο του 40%. Για την ακρίβεια, ορισμένα εργαλεία θα χρησιμοποιούνται κα- θολικά από αυτές τις εταιρείες μέσα στα επόμενα δύο χρόνια: • Το 86% θα έχει υιοθετήσει τεχνολογία εξατομίκευσης. • Το 84% θα έχει υιοθετήσει τη συλλογή δεδομένων σε πραγμα- τικό χρόνο. • Το 81% θα έχει υιοθετήσει chatbots με τεχνητή νοημοσύνη. • Το 72% θα έχει υιοθετήσει omnichannel εμπειρίες. Μέσω της έρευνας διαπιστώθηκε επίσης ότι οι κορυφαίες εται- ρείες στην εμπειρία πελάτη είναι αρκετά πιο πιθανό να χρησιμο- ποιήσουν έξυπνες προσεγγίσεις για τη βελτίωση του CX, συμπε- ριλαμβανομένων των έξυπνων βοηθών, που ενσωματώνονται σε αγαθά και υπηρεσίες. Αναμένεται επίσης να ξεπεράσουν τον ανταγωνισμό στη χρήση του edge computing, αξιοποιώντας την ικανότητά του για ενίσχυση των real-time analytics. Το πιο εντυπωσιακό είναι ότι οι εταιρείες με τη χειρότερη ποιότητα στην εμπειρία πελάτη είναι πιο πιθανό να χρησιμο- ποιούν τεχνολογία VR σε σχέση με τις εταιρείες με κορυφαία εμπειρία πελάτη. Η εταιρεία διακίνησης βιβλίων ΤΣΙΓΑΡΙΔΑΣ υιοθετεί λύσεις της Softweb Ισχυρό εργαλείο στην εμπειρία του πελάτη η Τεχνητή Νοημοσύνη
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz