TM_5

7|2|2022 #005 9 8 Φεβρουαρίου, η Διεθνής Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου Έπεσε η μετοχή του Spotify το α' τρίμηνο του 2022 Η Διεθνής Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου έχει φέτος ως κεντρικό μήνυμα «Μαζί για ένα κα- λύτερο διαδίκτυο» και συντονίζεται από το Πανευρωπαϊκού Δίκτυο Εθνικών Κέντρων Ενημέρωσης και Επαγρύπνησης INSAFE – INHOPE, με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Με στόχο την προστασία του απορρήτου των επικοινωνιών, το οποίο αποτελεί θεμελιώδες ατομικό δικαίωμα, η Αρχή Διασφάλισης Απορ- ρήτου των Επικοινωνιών έχει εκδώσει κανο- νισμούς που επιβάλλουν τη θέσπιση μέτρων ασφάλειας από τις εταιρείες των παρόχων υπηρεσιών ηλεκτρονικών επικοινωνιών και δι- ενεργεί ελέγχους για την ορθή εφαρμογή τους. Είναι γεγονός ότι η προστασία της ιδιωτι- κής ζωής στον τομέα των επικοινωνιών, δεν αφορά μόνο τους ειδικούς και την τεχνολο- γία. Απαραίτητη είναι η ευαισθητοποίηση όλων των εμπλεκομένων μερών, τόσο των πολιτών όσο και των οργανισμών και επιχει- ρήσεων, διότι η ανθρώπινη συμπεριφορά αποτελεί σημαντικό παράγοντα για την κυ- βερνοασφάλεια. Για το λόγο αυτό, η ΑΔΑΕ συγκεντρώνει πλη- ροφορίες για την ελαχιστοποίηση της έκθεσης σε κινδύνους από κυβερνοαπειλές, οι οποίες έχουν αναρτηθεί στη διαδικτυακή της πύλη http://www.adae.gr/enimerosi-christon- kai-syndromiton/ . Επίσης, οι ψηφιακοί χρήστες αξιολογή- σουν τις γνώσεις τους σε θέματα ασφά- λειας και απορρήτου των ηλεκτρονικών επικοινωνιών, συμπληρώνοντας το σχετι- κό ερωτηματολόγιο στη σελίδα της ΑΔΑΕ: http://www.adae.gr/quiz/ . Διαβάστε ποια μέτρα προτείνει η ΑΔΑΕ για την αποφυγή των κινδύνων στον κυβερνο- χώρ ο εδώ . Υποχώρησε κατά πάνω από 15% η μετοχή της πλατ- φόρμας Spotify, αφού η εταιρεία προβλέπει ότι θα έχει λιγότερους ενεργούς χρήστες από την αρχική εκτίμηση. Το Spotify ανακοίνωσε, επίσης, έσοδα δ’ τριμήνου ανώτερα των προσδοκιών, δηλαδή 3,025 δισ. δολά- ρια, που σημαίνει αύξηση 24% ετησίως και 8% στο τρίμηνο, έναντι 2,98 δισ. που προέβλεπαν οι αναλυ- τές. Επιπλέον, ανακοίνωσε προσαρμοσμένη ζημιά ανά μετοχή στα 0,23 δολάρια έναντι 0,44 δολάρια που αναμενόταν. Τα έσοδα από το premium αυξήθηκαν πάνω από 22% και ανήλθαν σε 2,58 δισ. δολάρια, ενώ τα έσοδα από διαφημίσεις ανήλθαν στα 443 εκατ. δολάρια. Για το τρέχον τρίμηνο, οι συνολικοί μηνιαίοι ενεργοί χρήστες έφτασαν τους 406 εκατομμύρια, κοντά στο ανώτερο σημείο του εύρους του guidance της εται- ρείας, που ορίζεται μεταξύ 400-407 εκατομμυρίων. Παρά την κορυφαία ποιότητα ήχου που προσφέρει το Spotify, φαίνεται πως ακόμα πολύς κόσμος προτι- μάει το Youtube.

RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz