TM_495

10 23|4|2024 #495 ΔΕΗ και Mytilineos Νέα φωτοβολταϊκά έργα 2000MWσε 4 χώρες Η Search Magic ανακοινώνει τα αποτε- λέσματα της 1ης πανελλαδικής έρευνάς της με τίτλο Το SEO και η ελληνική αγορά . Με τη συμμετοχή 350 επαγγελ- ματιών, με το 74% να προέρχονται από τους κλάδους του e-commerce, της επι- κοινωνίας και του marketing, η έρευνα αποκάλυψε σημαντικές πτυχές σχετικά με την αντίληψη και τη χρήση του SEO στην ελληνική αγορά. Το 69% όσων συμμετείχαν στην έρευνα θεωρούν πως το SEO είναι απαραίτητο για τη λειτουργία ενός website, ενώ το 25% πιστεύει πως είναι αρκετά σημα- ντικό. Τα παραπάνω αποτελέσματα, που αγγίζουν σχεδόν το σύνολο των συμ- μετεχόντων, αναδεικνύουν ότι το κοινό γνωρίζει πως το SEO αποτελεί παράγο- ντα εξέχουσας σημασίας για την επιτυχία ενός website. Μία εξίσου σημαντική πληροφορία αποτελεί το γεγονός πως πάνω από τους μισούς συμμετέχοντες έχουν χρη- σιμοποιήσει κάποιο tool ή υπηρεσία SEO. Πιο συγκεκριμένα, το 39% όσων απάντησαν στην έρευνα έχουν χρησι- μοποιήσει κάποιο SEO tool, ενώ το 12% έχει χρησιμοποιήσει κάποια υπηρεσία. Υψηλό, ωστόσο – της τάξεως του 33% – είναι το ποσοστό όσων δεν έχουν κά- νει καθόλου χρήση ενός tool ή κάποιας υπηρεσίας SEO. Στην ερώτηση σχετικά με τον τρόπο που το SEO μπορεί να βοηθήσει ένα e- commerce site, οι συμμετέχοντες είχαν τη δυνατότητα να επιλέξουν περισσό- τερες από μία απαντήσεις. H δημοφιλέ- στερη, ωστόσο, σύμφωνα με περισσό- τερους από τους μισούς συμμετέχοντες, είναι πως το SEO βοηθά στην αύξηση της επισκεψιμότητας. Η δεύτερη δη- μοφιλέστερη απάντηση, με ποσοστό 43%, είναι πως αυξάνει την προβολή της σελίδας στις μηχανές αναζήτησης. Η απάντηση «Αυξάνοντας τις πωλήσεις» συγκεντρώνει επίσης ένα αρκετά μεγά- λο ποσοστό, στο 40%. Ιδιάζουσας σημασίας και κάτι που πρέ- πει να τονιστεί, είναι το γεγονός πως σε ποσοστό 35% οι συμμετέχοντες απάντη- σαν «Όλα τα παραπάνω», κάτι το οποίο καταδεικνύει πως το κοινό αντιλαμβά- νεται τη σημασία του SEO στην κάλυψη όλων των αναγκών ενός e-commerce store, καθώς βοηθά τόσο στην αύξηση της επισκεψιμότητας όσο και της προ- βολής, των πωλήσεων και της ενίσχυσης του design. Οι δημοφιλέστερες απαντήσεις σε αυτή την ερώτηση, με ίδια ακριβώς ποσο- στά, αφορούσαν στο περιεχόμενο του website και στις λέξεις-κλειδί, τα οποία – σύμφωνα με το 78% του κοινού – απο- τελούν τους βασικότερους παράγοντες που θα βοηθήσουν στην επίτευξη υψη- λών αποτελεσμάτων. Οι συμμετέχοντες είχαν τη δυνατότητα να προβούν σε περισσότερες από μία επιλογές και σε αυτήν την ερώτηση. Έτσι, στη συνέχεια ακολούθησε με ποσοστό 70% η «δομή του website», έπειτα με ποσοστό 66% η ταχύτητα της σελίδας, τα internal και external links με ποσοστά 59% και 58% αντίστοιχα και, τέλος, η μορφή του URL με ποσοστό 55%. Το SEO αυξάνει την επισκεψιμότητα ενός website Ο Όμιλος ΔΕΗ και η Mytilineos Energy & Metals α νακοι- ν ώνουν την υπ ογραφή της συμφωνίας τους για την ανά- πτυξη και κατασκευή χαρ- τοφυλακίου φωτοβολταϊκών έργων μέχρι 2000MW σε Ιταλία, Βουλγαρία Κροατία και Ρουμανία. Η αξία της συμφωνίας υπολογίζεται σε έως 2 δισ. ευρώ με ορίζο- ντα υλοποίησης τα επόμενα τρία χρόνια. Συγκεκριμένα, η συμφωνία αφορά σε περί- που 90 φωτοβολταϊκά έργα, που κατέχει η Mytilineos σε Ιταλία (503MW), Ρουμα- νία (516MW), Βουλγαρία (500MW) και Κροατία (445MW), τα οποία βρίσκονται σε διάφορα στάδια ανάπτυξης. Η Mytilineos αναλαμβάνει την ανάπτυξη και κατασκευή των εν λόγω έργων, τα οποία θα αποκτώνται από τον όμιλοΔΕΗμε την ολοκλήρωση της σύν- δεσής τους με τα ηλεκτρικά δίκτυα των ανωτέρω χωρών. Η συμφωνία πλαίσιο των δύο πλευρών αποτελεί ορόσημο για τον πρωταγωνιστικό ρόλο που μπορούν να παίξουν ελ- ληνικές εταιρείες στην ευρύ- τερη περιοχή και την ενεργει- ακή ασφάλεια της Ευρώπης. H συμφωνία είναι μία σημαντική στιγμή και για την ενεργεια- κή μετάβαση, καθώς τα έργα «πράσινης» ενέργειας που θα αναπτυχθούν, μπορούν να καλύψουν τις ανάγκες 320.000 νοικοκυριών και να εκτοπίσουν από την ατμόσφαιρα 3,4 εκατ. τόνους ρύπους CO 2.

RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz