TM_49

2 12|4|2022 #049 Τη συνεργασία της Google με το υπουργείο Τουρισμού, ώστε οι επιχει- ρήσεις του κλάδου να αναβαθμιστούν ενεργειακά και να προσελκύουν περισ- σότερους τουρίστες, καθώς θα γνωρί- ζουν τι ψάχνουν οι πελάτες βάσει των αναζητήσεων στο Internet, ανακοίνω- σαν ο υπουργός Τουρισμού, κος Βασί- λης Κικίλιας και ο Πρόεδρος της Google ΕΜΕΑ, κος Matt Brittin. Στο πλαίσιο της συνεργασίας μικρές και μεγάλες τουριστικές επιχειρήσεις θα εκπαιδευτούν στον δρόμο προς τη βι- ωσιμότητα αποκτώντας πρόσβαση σε κρίσιμα δεδομένα. Ο κος Brittin επικαλέστηκε το παρά- δειγμα ενός ξενοδοχείου στην Αστυ- πάλαια που υιοθέτησε κριτήρια βιωσι- μότητας, όπως ηλιακά πάνελ ή φιλικό προς το περιβάλλον σύστημα αποχέ- τευσης και είδε την επισκεψιμότητά του να εκτοξεύεται. Η συνεργασία περιλαμβάνει επίσης τη δημιουργία ενός νέου εκπαιδευτικού προγράμματος για τις μικρομεσαίες τουριστικές επιχειρήσεις, σε συνεργα- σία και με το Παγκόσμιο Συμβούλιο Αει- φόρου Τουρισμού (Global Sustainable Tourism Council – GSTC). Παράλληλα, η Google ανακοίνωσε τη χρηματοδό- τηση ύψους 1 εκατ. δολαρίων από το Google.org για την υποστήριξη οργα- νισμών που βοηθούν κοινωνικές επι- χειρήσεις στην Ελλάδα, με έμφαση στη βιωσιμότητα και τον οικοτουρισμό. «Αυτή τη σεζόν, αλλά και τα επόμε- να χρόνια, επενδύουμε σε βιώσιμα τουριστικά μοντέλα, που έχουν να κάνουν με χαμηλή εκπομπή άνθρακα, ενεργειακή αναβάθμιση ξενοδοχείων, αλλά και τη δυνατότητα να προσελκύ- σουμε και άλλους τουρίστες με τρόπο που να σεβόμαστε την κληρονομιά που αφήνουμε στα παιδιά μας», ανέ- φερε ο κος Κικίλιας. Ο κος Matt Brittin εξήγησε από την πλευρά του, πως η Google θέλει να βοηθήσει τις τουριστικές επιχειρήσεις στην Ελλάδα να γίνουν πιο βιώσιμες. Η Google ξεκινάει από το τι ψάχνουν οι πελάτες και διαπιστώνει ότι ψάχνουν για πιο οικολογικές και βιώσιμες λύσεις σε κάθε επιχείρηση και κάθε προορι- σμό (ποιος δεν χρησιμοποιεί πλαστι- κά, ποιος έχει χαμηλότερες εκπομπές άνθρακα, κ.λπ.). «Με βάση τη μηχανή αναζήτησης κατανοούμε και βλέπουμε τι ζητάει ο κόσμος και αυτό βοηθάει και τους προορισμούς και τα ξενοδοχεία να βγαίνουν πιο ψηλά στην αναζήτηση και να εμφανίζονται στον χρήση την ώρα που τον ψάχνει», εξήγησε ο κος Brittin. Συνεργασία Υπουργείου Τουρισμού και Google για την ενεργειακή αναβάθμιση των ξενοδοχείων Του Γιώργου Καλούμενου Η Revival Consulting Services S.A. ξεκινά τη συνεργασία της με την Μαρίνα Καλαμάτας Τουριστική Μονοπρόσωπη Α.Ε. Kiriacoulis Marinas, θυγατρική εταιρεία του Ομίλου Κυριακούλης Μεσογειακαί Κρουαζιέραι Ναυτιλιακή Α.Ε., αναλαμβάνοντας τον ρόλο του Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO). Στο πλαίσιο παροχής υπηρεσιών Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO), η Revival S.A. μεριμνά για τη διασφάλιση της διαρκούς συμμόρφωσης της εταιρείας με την υφιστάμενη νομοθεσία περί της προστασίας προσωπικών δεδομένων, ενώ παράλληλα εποπτεύει και συντονίζει τις απαιτούμενες ενέρ- γειες, παρέχοντας εξειδικευμένες λύσεις σε ζητήματα ιδιωτικότητας. Η μαρίνα της Καλαμάτας είναι μια σύγχρονη μαρίνα, ικανή να φιλοξενήσει 250 γιοτ με μέγιστο μήκος 25 m και βύθισμα 3 m. Σε όλες τις θέσεις ελλιμε- νισμού παρέχεται ηλεκτρικό ρεύμα και πόσιμο νερό, ενώ διατίθενται εγκα- ταστάσεις διαχείμασης για περίπου 150 σκάφη. Η εταιρεία διαχείρισης της μαρίνας, επιλέγει την Revival S.A. για την προστασία των δεδομένων της και την ενίσχυση της φήμης της. Η Revival προστατεύει τα δεδομένα της μαρίνας Καλαμάτας

RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz