TM_489
4 15|4|2024 #489 Η Check Point Software Technologies Ltd αν ακοίνωσε νέες δυνατότητες ασφά- λειας ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που ενισχύουν το χαρτοφυλάκιό της, Check Point Harmony Email & Collaboration. Αυτά είναι: Ενοποιημένη καραντίνα: Αυτή η κα- τοχυρωμένη με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας δυνατότητα βελτιστοποιεί τη διαχείριση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, επιτρέπο- ντας στους διαχειριστές και τους τελικούς χρήστες να προβάλλουν και να επανα- φέρουν όλα τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σε καραντίνα, τόσο από τη Microsoft, όσο και από το Harmony Email μέσω μιας ενιαίας, ενσωματωμένης οθόνης της Check Point, απλοποιώντας τη διαδικασία και μειώνοντας τη διοικητική προσπάθεια και την περιττή τριβή με τους τελικούς χρήστες. DMARC Monitoring: Επιτρέπει στους οργανισμούς να προστατεύουν τη φήμη της επωνυμίας τους και να αποτρέπουν επιθέσεις πλαστοπροσωπίας στους πε- λάτες και τους συνεργάτες τους, διατη- ρώντας μια αυστηρή πολιτική DMARC, χωρίς να επηρεάζουν τις επιχειρηματι- κές δραστηριότητες. Αρχειοθέτηση: Επιτρέπει την αποθή- κευση όλων των εσωτερικών, εισερ- χόμενων και εξερχόμενων μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για πολλά χρόνια, καθώς και την εισαγωγή αρχείων από ανταγωνιστές και την υποστήριξη περιπτώσεων αποκατάστασης κατα- στροφών και νομικής χρήσης. Smart Banners: Εκπαιδεύει τους χρή- στες σχετικά με την ασφάλεια στον κυβερνοχώρο απευθείας μέσα από τα e-mail τους, προωθώντας τη συμμόρ- φωση με την πολιτική και επιτρέποντας την ακριβή αναφορά ύποπτων, αλλά δι- ακριτικά κακόβουλων, μηνυμάτων ηλε- κτρονικού ταχυδρομείου. Τα ανεξάρτητα προγράμματα περιήγησης στο διαδίκτυο σημει- ώνουν άνοδο στην ΕΕ, σε επίπεδο αριθμού χρηστών, ήδη από τον πρώτο μήνα εφαρμογής της νέας ευρωπαϊκής νομοθεσίας που αναγκάζει τις Google, Microsoft και Apple να διευκολύνουν τη στροφή των χρηστών σε ανταγωνιστικά προγράμματα πε- ριήγησης. Αυτό είναι το αποτέλεσμα έρευνας του Reuters με στοιχεία από έξι εταιρείες που διαθέτουν στην αγορά τέτοιου είδους προγράμματα. Τα πρώτα αποτελέσματα έρχονται μετά την εφαρμογή του νό- μου της ΕΕ για τις ψηφιακές αγορές (7 Μαρτίου), ο οποίος στο- χεύει στην εξάλειψη του αθέμιτου ανταγωνισμού, αναγκάζο- ντας τις μεγάλες εταιρείες τεχνολογίας να προσφέρουν στους χρήστες smartphone τη δυνατότητα επιλογής από μια λίστα διαθέσιμων προγραμμάτων περιήγησης ιστού από μια «οθόνη επιλογής». Τέτοιου είδους προγράμματα προσφέρονται παραδοσιακά δω- ρεάν από τις μεγάλες εταιρείες τεχνολογίας, όπως η Apple και η Google, με αντάλλαγμα την παρακολούθηση των ιστοσελί- δων που επισκέπτονται οι καταναλωτές ώστε να προωθούνται σχετικές διαφημίσεις. Έτσι, στις συσκευές που χρησιμοποιούν το λειτουργικό σύστημα Android, το πρόγραμμα περιήγησης Chrome είναι προεπιλεγμένο, όπως αντίστοιχα για τα iPhone είναι το Safari, καθιστώντας τα προγράμματα αυτά κυρίαρχα της αγοράς. Νέος ευρωπαϊκός νόμος ευνοεί τους «μικρούς» browsers Η Check Point Software Technologies θωρακίζει τα e-mails
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz