TM_488

2 12|4|2024 #488 Ένας κύκλος κλείνει για την κα Βασιλική Παυλίδου π ου για σχεδόν δύο χρόνια υποστήριξε την εταιρεί α Lancom ω ς υπεύθυνη του Τμήματος Marketing. Η κα Παυλίδου είχε αναλάβει την επικοινωνία, τη διοργάνωση εκδηλώσεων - συνεδρί- ων, τη συνεργασία με τα ΜΜΕ, την πα- ρουσία της εταιρείας στο διαδίκτυο, τη δημιουργία περιεχομένου για την ανά- δειξη της εταιρείας, τον συντονισμό της παραγωγής υλικού κατάλληλου για την προώθηση της εταιρείας είτε διαδικτυα- κά είτε με φυσικό τρόπο κ.ά. Τη θέση της αναλαμβάνει η κ α Χριστίνα Μάστορα , η οποία έχει ισχυρό ακαδημαϊκό υπό- βαθρο στις διεθνείς σχέσεις, καθώς είναι κάτοχος σχετικού πτυχίου από το Πανε- πιστήμιο Αιγαίου. Αυτή τη στιγμή, συ- νεχίζει παράλληλα τις σπουδές της στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονί- κης (ΑΠΘ), παρακολουθώντας το μετα- πτυχιακό για τη Διοίκηση Επιχειρήσεων. Η κα Παυλίδου δήλωσε για την αποχώ- ρησή της: «Ένας πολύ σημαντικός κύ- κλος ολοκληρώνεται για μένα και είμαι ευγνώμων που είχα την τύχη να δουλέ- ψω με μία τόσο άξια ομάδα. Η Lancom είναι μία εταιρεία, την οποία αγάπησα και αφοσιώθηκα και θα είμαι πάντα πε- ρήφανη για όλα όσα πετύχαμε, αλλά και για όλα όσα θα επιτύχει στο μέλλον». Αλλαγές στο Τμήμα Marketing της Lancom Η ΔΕΗ α νακοίνωσε την ολο- κλήρωση της εξαγοράς της Κωτσόβολος α πό την Currys plc, με την οπ οία επιταχύνει σημαντικά τον μετασχημα- τισμό της σε έναν ολοκλη- ρωμένο πάροχο προϊόντων και υπηρεσιών στην αγορά της λιανικής. Η εξαγορά ολο- κληρώθηκε έναντι αντιτί- μου που αντιστοιχεί σε αξία επιχείρησης 200 εκατ. ευρώ χωρίς να λαμβάνεται υπόψη ο δανεισμός, τα ταμειακά διαθέσιμα της εταιρείας και εξαιρουμένων των μισθώσεων κατά το IFRS 16. Η εξαγορά της Κωτσόβολος ολοκληρώθηκε μετά και τις συνήθεις για τέ- τοιες συναλλαγές εγκρίσεις από αρμόδιες αρχές, περιλαμβα- νομένης της έγκρισης της Επιτροπής Ανταγωνισμού. Η ΔΕΗ χρηματοδότησε την εξαγορά μέσω ιδίων κεφαλαίων. Η ένταξη της Κωτσόβολος στον Όμιλο ΔΕΗ αποτελεί μία στρατηγική κίνηση, καθώς βρίσκεται σε πλήρη αντιστοιχία με την πελατοκεντρική στρατηγική που έχει χαράξει ο Όμιλος, σύμφωνα με το business plan που ανακοίνωσε η διοίκηση στο Capital Markets Day 2024 στο Λονδίνο. Με την ολοκλήρωση της εξαγοράς της Κωτσόβολος, ο Όμιλος ΔΕΗ έχει πλέον στο δυναμικό της ένα αγα- πημένο brand και ένα ευρύ δίκτυο 97 φυσικών κατα- στημάτων σε Ελλάδα και Κύπρο, εκ των οποίων τα 27 megastores. Πέραν των φυσικών καταστημάτων, ο Όμιλος ΔΕΗ απέκτησε και ένα ολοκληρωμένο, πα- νελλαδικό δίκτυο εφοδια- στικής αλυσίδας με δικές του αποθήκες, ιδιόκτητο στόλο οχημάτων και ένα μεγάλο δίκτυο συνεργατών για εγκαταστάσεις συσκευών. Επίσης, κατέχει πλέον και ένα omnichannel δίκτυο πωλήσεων που, εκτός από τα φυσικά καταστήματα, περιλαμβάνει call center και ένα επιτυχημέ- νο e-shop (kotsovolos.gr). Σημειώνεται ότι η εξαγορά της Κωτσόβολος εξοικονομεί για τον Όμιλο ΔΕΗ περίπου 100 εκατ. ευρώ, τα οποία ο Όμι- λος προόριζε για τη δημιουργία δικτύου logistics και υπο- δομών μεταφορών, αλλά και συστημάτων πληροφορικής για τη διαχείρισή τους. Ολοκληρώθηκε η εξαγορά της Κωτσόβολος από την ΔΕΗ

RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz