TM_487
10 11|4|2024 #487 H LG Electronics α νακοίνωσε ότι τα ενοποιημένα έσοδά της κατά το πρώτο τρίμηνο του 2024 ανήλθαν σε 15,870 δισεκα- τομμύρια USD, σύμφωνα με τα προκαταρκτικά αποτελέσματα που ανακοίνωσε η εταιρεία. Τα λειτουργικά κέρδη ανήλθαν στα 1 δισεκατομμύριο USD. Η εταιρεία σημειώνει τα υψηλότερα έσοδα πρώτου τριμήνου στην ιστορία της. Η εφαρμογή καινο- τόμων επιχειρηματικών μοντέλων, όπως οι συνδρομές, σε συν- δυασμό με την επέκταση των εργασιών B2B, έχουν αποδειχθεί καθοριστικής σημασίας για την αντιμετώπιση προκλήσεων, όπως η καθυστερημένη ανάκαμψη της ζήτησης της αγοράς. Η στρατηγική της LG για την ενίσχυση της γκάμας προϊόντων και την κάλυψη τιμών στο εύρος των κατηγοριών και των μοντέ- λων ως απάντηση στην πόλωση της ζήτησης της αγοράς, έχει επιδείξει σημαντική αποτελεσματικότητα. Αυτή η στρατηγική, σε συνδυασμό με την αφοσίωση της εταιρείας στη διατήρηση ισχυρής ανταγωνιστικότητας στην αγορά premium, δίνοντας έμφαση σε μοναδικούς παράγοντες, όπως η τεχνητή νοημοσύ- νη, έχει παίξει σημαντικό ρόλο στην επίτευξη του εντυπωσια- κού αριθμού. Τα λειτουργικά κέρδη πρώτου τριμήνου ξεπέρασαν τα 752 δισε- κατομμύρια USD για πέμπτο συνεχόμενο έτος. Η δραστηριότητα περιεχομένου και υπηρεσιών της εταιρείας, η οποία αξιοποιεί τις εκατοντάδες εκατομμύρια συσκευές της που διανέμονται παγκοσμίως ως πλατφόρμα, μαζί με τις πωλήσεις D2C, οδηγούν στην ποιοτική ανάπτυξη και ενίσχυση της συνεισφοράς στα λει- τουργικά κέρδη της εταιρείας. Μέτρα όπως η κατανομή πόρων, η σταθεροποίηση των πρώτων υλών και το κόστος εφοδιαστικής και η διασφάλιση της ευελιξίας του παγκόσμιου συστήματος λει- τουργίας παραγωγής έχουν επίσης παίξει ρόλο στη διατήρηση της σταθερής κερδοφορίας. Στον κλάδο των λύσεων οικιακών συσκευών, νέαπροϊόνταόπως το σύστημα περιποίησης ρούχων LG Styler, το LG WashCombo All-in-One και το LG WashTower έχουν οδηγήσει σε ανάπτυξη, λαμβάνοντας θετικά σχόλια από την αγορά. Η στρατηγική της επέκτασης της σειράς για να καλύψει τις αλλαγές στη ζήτηση στις διεθνείς αγορές ήταν επιτυχής. Η εταιρεία αναπτύσσει επίσης τις Β2Β δραστηριότητες, συμπεριλαμβανομένων των HVAC, ενσωματωμένων συσκευών και λύσεων εξαρτημάτων. Η LG στοχεύει να επισπεύσει την αλλαγή στις οικιακές συ- σκευές, εισάγοντας συνδρομητικές υπηρεσίες που επιτρέπουν στους πελάτες να επιλέγουν συσκευές και υπηρεσίες διαχείρι- σης προϊόντων που ταιριάζουν στον τρόπο ζωής τους. Προκαταρκτικά κέρδη για το Α’ τρίμηνο από την LG Η Τράπεζα Πειραιώς , σ το πλαίσιο της στρατηγικής Eταιρικής Kοινωνικής Yπευ- θυνότητας που εφαρμόζει, δημιούργησε το πρόγραμμα EQUALL, αναπτύσσοντας δράσεις που συμβάλλουν στη δημιουρ- γία μιας κοινωνίας ισότιμων ανθρώπων. Το πρόγραμμα EQUALL που κλείνει δύο χρόνια επιτυχημένης υλοποίησης, ανα- πτύσσεται σε τέσσερις πυλώνες: • Ισότητα των φύλων. • Μέριμνα για τα παιδιά. • Νέα γενιά. • Ευάλωτες κοινωνικές ομάδες. Οι δράσεις του EQUALL, που υλοποιού- νται σε συνεργασία με φορείς και στο πλαίσιο συμφώνων συνεργασίας με διε- θνείς οργανισμούς, όπως η UNICEF και η Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες στην Ελλάδα , σ τοχεύουν να συμβάλλουν στην καλλιέργεια της κουλτούρας της συμπερίληψης, στη δη- μιουργία ίσων ευκαιριών και στον περι- ορισμό των πολλαπλών διακρίσεων που αντιμετωπίζουν ευάλωτα άτομα και κοι- νωνικές ομάδες. Οι δράσεις του EQUALL σχεδιάζονται με στόχο την ενίσχυση της ισότιμης πρόσβασης όλων στην εκπαί- δευση, την απασχόληση, την επαγγελ- ματική εξέλιξη, την επιχειρηματικότητα, τον πολιτισμό και τον αθλητισμό. Μέχρι σήμερα, από τις δράσεις του προ- γράμματος EQUALL - Για μια Κοινωνία Ισότιμων Ανθρώπων, έχουν ωφεληθεί πάνω από 5.200 άτομα και μέχρι το τέ- λος του 2025 το πρόγραμμα στοχεύει να υποστηρίξει συνολικά: • Πάνω από 2.900 γυναίκες στον πυλώνα της ισότητας των φύλων. • Πάνω από 10.000 παιδιά στον πυλώνα της μέριμνας για τα παιδιά. • Πάνω από 12.000 νέες και νέους στον πυλώνα της νέας γενιάς. • Πάνω από 500 άτομα στον πυλώνα των ευάλωτων κοινωνικών ομάδων. Δύο χρόνια EQUALL από την Τράπεζα Πειραιώς
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz