TM_482

2 4|4|2024 #482 Η εταιρεί α Adaptit ο λοκλήρωσε και παρέ- δωσε με επιτυχία στο ν οργανισμό Το Χαμό- γελο του Παιδιού ΕθνικόΔίκτυοΨηφιακής Αυτόνομης Επικοινωνίας - Εξοπλισμό Κινητής Επιχειρησιακής Μονάδας - Σύ- στημα Εντοπισμού Ατόμων σε Κίνδυνο - Smile Net» , ένα έργο που της είχε ανατεθεί μέσω διαγωνιστικής διαδικασίας. Η Adaptit παρέδωσε σύστημα επικοινω- νιών, το οποίο έχει αυξημένες δυνατότη- τες επικοινωνίας φωνής και δεδομένων, ώστε να μην εξαρτάται αποκλειστικά από τις υπάρχουσες υποδομές των τη- λεπικοινωνιακών παρόχων και μπορεί να λειτουργεί αυτόνομα ακόμη και σε πε- ριπτώσεις φυσικών ή άλλων καταστρο- φών. Επιπλέον, ο εξοπλισμός της νέας κινητής μονάδας επικοινωνιών και δια- χείρισης καταστροφών, φέρει σύγχρονα συστήματα επικοινωνιών, επιτήρησης και μεταφοράς δεδομένων και έρχεται να ενισχύσει τα υπάρχοντα κινητά επι- χειρησιακά κέντρα και να διευκολύνει το πολύ σημαντικό έργο του εξειδικευ- μένου προσωπικού του οργανισμού, σε περίπτωση εξαφάνισης. Τέλος, παρα- δόθηκε σύστημα έγκαιρου εντοπισμού ατόμων με διαπιστωμένα προβλήματα υγείας, ηλικιωμένων, ΑΜΕΑ κ.λπ., τα οποία διατρέχουν μεγαλύτερο κίνδυνο εξαφάνισης. Το εν λόγω έργο περιλαμβάνει καινοτόμες υπηρεσίες πρόληψης και προστασίας, όχι μόνο για τα ελληνικά, αλλά και για τα δι- εθνή δεδομένα και συμβάλει σημαντικά στην αναβάθμιση των υπηρεσιών του οργανισμού «Το Χαμόγελο του Παιδι- ού», καθώς και στον εκσυγχρονισμό των τηλεπικοινωνιακών του μέσων. Η Adaptit στηρίζει το Χαμόγελο του Παιδιού Η Team Candi αυτοματοποιεί διαδικασίες της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας Η Team Candi , 1 00% θυγατρική της Info Quest Technologies και κορυ- φαίος συνεργάτης της Microsoft στον τομέα του ModernWorkplace, υλοποί- ησε για την Αθηναϊκή Ζυθοποιία μια καινοτόμο λύση ψηφιοποίησης της διαδικασίας υποβολής και διαχείρισης των εξοδολογίων για τους εργαζόμε- νους του οργανισμού, επισημαίνεται σε σχετική εταιρική ανακοίνωση. Όπως αναφέρεται, η Αθηναϊκή Ζυθοποιία απα- σχολεί περισσότερα από 800 άτομα, ένας μεγά- λος αριθμός των οποίων είτε δεν έχουν συγκε- κριμένη έδρα, είτε μετακινείται πολύ συχνά σε όλη τη χώρα, με αποτέλεσμα να έχουν πολλών τύπων «έξοδα κίνησης». Στο πλαίσιο του ψηφιακού μετασχηματισμού της, η Αθηναϊκή Ζυθοποιία αξιοποίησε τη μεγάλη τεχνογνωσία και εμπειρία της Team Candi στο Microsoft Power Platform και στις τεχνολογίες αυτοματισμών και δια- σύνδεσης, για να αποκτήσει μια πλατ- φόρμα, η οποία επιτρέπει την αυτο- ματοποίηση και ψηφιοποίηση όλης της διαδικασίας, με τον πιο γρήγορο και αποτελεσματικό τρόπο και να πά- ψει αυτή να γίνεται χειροκίνητα. Με τη χρήση της εφαρμογής, ο εργα- ζόμενος απλά σκανάρει με την κάμε- ρα του κινητού του το QR Code της απόδειξης και αυτόματα όλες οι πληροφορίες μεταβιβάζονται ως έξοδο του εργαζόμενου απευθείας στο ERP της εταιρείας. Η εφαρμογή διαβάζει όλη την πληροφορία που απαιτείται από το QR Code του παραστατικού, το οποίο είναι πλέον υποχρεωτικό για παραστατικά, που εκδίδονται από όλους τους τύπους φο- ρολογικών μηχανισμών που έχουν υποχρέω- ση διαβίβασης παραστατικών στην ψηφιακή πλατφόρμα myDATA.

RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz