TM_478

12 29|3|2024 #478 Όπως σημειώνει η WSJ, οι εται- ρείες τεχνολογίας προσφέρουν πακέτα αποζημίωσης εκατομ- μυρίων δολαρίων ετησίως, ενώ επιταχύνονται χρονοδιαγράμ- ματα κατοχύρωσης μετοχών και προσφορές για λαθροθηρία ολόκληρων ομάδων μηχανικών, με στόχο να προσελκύσουν αν- θρώπους με τεχνογνωσία και εμπειρία στο είδος της γενετικής τεχνητής νοημοσύνης. Οι εται- ρείες ανταγωνίζονται μεταξύ τους και ενάντια στις νεοφυείς επιχειρήσεις που συναγωνίζονται να είναι το επόμενο big think που θα ανατρέψει τους «γίγαντες». H τρέχουσα έλλειψη ταλέντων τεχνητής νοημοσύνης ξεχωρίζει, καθώς οι απολύσεις συνεχίζο- νται σε άλλους τομείς της τεχνο- λογίας και καθώς οι εταιρείες ανακατανέμουν πόρους για να επενδύσουν περισσότερο στην κάλυψη του τεράστιου κόστους ανάπτυξης τεχνολογίας AI. Για διευθυντικούς ρόλους στην τεχνητή νοημοσύνη και τη μηχα- νική μάθηση, οι αυξήσεις στις βα- σικές αμοιβές κυμαίνονταν από 5% έως 11% από τον Απρίλιο του 2022 έως τον Απρίλιο του 2023, σύμφωνα με έρευνα της WTW σε περισσότερους από 1.500 ερ- γοδότες. Οι αυξήσεις της βασικής αμοιβής των μη διευθυντικών ρόλων κυμάνθηκαν από 13% έως 19% κατά την ίδια περίοδο. Πόλεμος μεταξύ των ταλέντων της Silicon Valley Η Google δημοσίευσε το Ads Safety Report , την έκθεση για την ασφάλεια των διαφημίσεων. Μέσα από την έκθεση, η Google μοιράζεται περισσότερες πλη- ροφορίες σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο αξιοποιεί τη δύναμη της τεχνητής νοημοσύνης και των μεγάλων γλωσσι- κών μοντέλων, συμπεριλαμβανομένου του Gemini, για να καταστήσει τις προ- σπάθειες επιβολής των πολιτικών της ταχύτερες, ισχυρότερες και πιο ακριβείς. Συνοπτικά: • Η Google μπλόκαρε ή αφαίρεσε πάνω από 5,5 δισεκατομμύρια διαφημίσεις που παραβίασαν τις πολιτικές της εται- ρείας. Αυτό σημαίνει ότι επενέβη σε πε- ρισσότερες από 9.000 διαφημίσεις ανά λεπτό. • Περιόρισε πάνω από 6,9 δισεκατομμύ- ρια διαφημίσεις. • Ανέστειλε περισσότερους από 12,7 εκα- τομμύρια λογαριασμούς διαφημιστών για σοβαρές παραβιάσεις των πολιτικών της εταιρείας, σχεδόν τους διπλάσιους από το 2022. • Αφαίρεσε διαφημίσεις σε περισσότερες από 2,1 δισεκατομμύρια ιστοσελίδες. • Προστέθηκαν ή ενημερώθηκαν 31 πο- λιτικές που αφορούσαν τόσο διαφημιζό- μενους όσο και εκδότες το 2023. Η Google μπλόκαρε τις περισσότερες διαφημίσεις το 2023

RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz