TM_470

15|3|2024 #470 13 Product News Εκδότης Αργύρης Νομικός arnomikos@tech-mail.gr Διευθύντρια Έκδοσης Βασιλική Χονδροδήμου v.chondrodimou@librapress.gr Διευθυντής Σύνταξης Σωτήρης Χατζηστρατής Αρχισυντάκτης Χρίστος Κρανάκης x.kranakis@librapress.gr Σύνταξη Παναγιώτης Αποστολόπουλος Χάρης Ματθαίου Νίκος Δρικάκης Ελένη Μιχαηλίδου Συνεργάτες Παύλος Κερασίδης Ανταποκριτής Β. Ελλάδας Κώστας Παπαζαχαρίου Καλλιτεχνική Επιμέλεια Σωτήρης Ανδρίτσος Web Developer Λευτέρης Χαμακιώτης Videographer Αντώνης Παπαθανασίου Νομική Υποστήριξη Βασιλική Κέντογλου Λογιστήριο Χρύσα Τσιαντούλα fin@librapress.gr ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ Καυκάσου 145,113 64, Αθήνα, Τηλ.: 210-8815417, Fax: 210-8815416 e-mail: info@tech-mail.gr Site: www.tech-mail.gr Η Salesforce , π αγκόσμιος ηγέτης στο AI CRM, παρουσίασε πρωτοποριακά εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης και δεδομένων για τον τομέα της υγειονομικής περίθαλψης, στο πλαίσιο του συνεδρίου προγραμμα- τιστών TrailblazerDX, το οποίο ολοκλη- ρώθηκε πρόσφατα. Τα νέα εργαλεία της Salesforce στοχεύουν στη βελτίωση των διοικητικών διαδικασιών, των αλληλεπι- δράσεων με τους ασθενείς και στην εξα- τομίκευση της φροντίδας τους από τους οργανισμούς υγείας. Το Einstein Copilot : Health Actions αξι- οποιεί τη δύναμη της συνομιλητικής τε- χνητής νοημοσύνης, για να βελτιώσει την εργασιακή ροή των επαγγελματιών υγείας, συμβάλλοντας σημαντικά στην εξοικονό- μηση χρόνου στις κλινικές διαδικασίες. Με χρήση εντολών φυσικής γλώσσας, οι φρο- ντιστές υγείας μπορούν να συλλέξουν και να συνοψίσουν τα στοιχεία και τις πληρο- φορίες των ασθενών (φάρμακα, διαγνώ- σεις και άλλες λεπτομέρειες) από διαφο- ρετικές πηγές, να ενημερώσουν ιατρικά αρχεία και να αυτοματοποιήσουν εργασίες όπως ο προγραμματισμός ραντεβού και η αναθεώρηση σχεδίων νοσηλευτικής φρο- ντίδας, με πρωτοφανή ταχύτητα και αποτε- λεσματικότητα. Η δυνατότητα Assessment Generation αντιμετωπίζει τη χρονοβόρα διαδικα- σία της ψηφιοποίησης τυποποιημένων αξιολογήσεων υγείας. Για παράδειγμα, οι επαγγελματίες υγείας μπορούν εύκο- λα να μεταφορτώσουν φόρμες ή έντυπα απευθείας στο Salesforce Health Cloud και να ψηφιοποιήσουν αυτόματα τις ερωτή- σεις ώστε να συμπληρωθούν ηλεκτρονι- κά από τους ασθενείς. Έτσι, μπορούν να παρακολουθούν εύκολα την πρόοδο κάθε ασθενή ή τον εντοπισμό σημαντικών αλλα- γών στην υγεία του. Επιπλέον, η εξάλειψη της χειροκίνητης εισαγωγής δεδομένων μειώνει τον κίνδυνο σφαλμάτων και επιτα- χύνει σημαντικά τη διαδικασία, από μερι- κές ημέρες σε λίγα λεπτά. Τα Data Cloud for Health και MuleSoft Direct for Health Cloud επιτρέπουν στους οργανισμούς ιατροφαρμακευτικής περί- θαλψης να αξιοποιούν δεδομένα από δι- αφορετικές πηγές, όπως ηλεκτρονικούς φακέλους υγείας και εφαρμογές υγείας, δη- μιουργώντας ένα ενιαίο προφίλ ασθενούς. Με αυτόν τον τρόπο, τα συστήματα μπο- ρούν να εντοπίζουν ομάδες υψηλού κιν- δύνου για συγκεκριμένες παθήσεις, όπως ο διαβήτης, και να παρέχουν μετρήσεις και προβλέψεις που βοηθούν στη λήψη απο- φάσεων για καλύτερη, προσωποποιημένη φροντίδα κάθε ασθενή. Αυτές οι καινοτόμες λειτουργίες, που υπο- στηρίζονται από τα Einstein 1 και Data Cloud της Salesforce, αποτελούν σημαντι- κό βήμα προς τη μείωση των διοικητικών δαπανών και την ενίσχυση της λειτουργι- κής αποδοτικότητας στον τομέα της υγεί- ας. Ενδεικτικά αναφέρεται ότι σχεδόν το ένα τέταρτο των δαπανών για την υγειο- νομική περίθαλψη στις ΗΠΑ διατίθεται σε διοικητικές δαπάνες. Η χρήση τεχνολογιών AI προσφέρει μια ευκαιρία για εξοικονόμη- ση έως και 320 δισεκατομμυρίων δολαρίων για τους οργανισμούς υγείας. Σημειώνεται ότι τα εργαλεία της Salesforce για την υγειονομική περίθαλψη δίνουν προ- τεραιότητα στην ασφάλεια των δεδομένων και συμμορφώνονται με τους κανονισμούς υγείας, μέσω του Einstein Trust Layer. Salesforce ΑΙ λύσεις στον τομέα της υγείας

RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz