TM_455

8 23|2|2024 #455 Η Salesforce α νακοίνωσε την κυκλο- φορία τ ου Slack AI, μιας εύκολης και αξιόπιστης δημιουργικής εφαρμογής AI, που διατίθεται εγγενώς στο Slack, ως «απάντηση» στις ανάγκες των εργαζο- μένων για γρήγορη εξεύρεση βασικών πληροφοριών. Σύμφωνα με έρευνα της Gartner, σχεδόν οι μισοί εργαζόμενοι αντιμετωπίζουν σχετικές δυσκολίες, κάτι που τους οδηγεί σε αυξημένο νοητικό φορτίο, καθιστώντας δυσκολότερο το να παραμένουν ενημερωμένοι. Η τεχνητή νοημοσύνη προσφέρει τη λύση, καθι- στώντας την εσωτερική γνώση πιο συ- ναφή κι ευκολότερη στην πρόσβαση και την προτεραιοποίηση. Καινοτομία στην πράξη: Οι δυνατότη- τες αναζήτησης και σύνοψης του Slack AI μπορούν να βοηθήσουν τους χρήστες να βρίσκουν και να χρησιμοποιούν μεγάλο όγκο πληροφοριών εύκολα και γρήγορα. Αυτές οι λειτουργίες είναι αξιόπιστες, εύ- χρηστες και δεν απαιτούν οποιαδήποτε εκπαίδευση. Οι χρήστες τις ενεργοποιούν μέσω καθοδηγούμενων αλληλεπιδράσε- ων, χωρίς να χρειάζεται να μάθουν νέες δεξιότητες για να απολαύσουν τα οφέλη, ενώ κάθε αποτέλεσμα είναι ασφαλές και προσωποποιημένο. Αξιοποιώντας την τεχνητή νοημοσύνη, το Slack AI επιτρέπει στους εργαζόμενους να εργάζονται εξυπνότερα και ταχύτερα, βελτιώνοντας την εμπειρία χρήστη, μέσω: • Αναζήτησης με τεχνητή νοημοσύνη, οι οποίες γίνονται με συνομιλητικό τρόπο. Οι χρήστες μπορούν να λάβουν γρήγο- ρα εξατομικευμένες, έξυπνες απαντήσεις βασισμένες στις σχετικές γνώσεις του Slack. Για παράδειγμα, μπορούν άμεσα να βρουν πληροφορίες για μια νέα καμπάνια marketing, να ενημερωθούν για τις πο- λιτικές της εταιρείας, να ανατρέξουν σε προηγούμενες αποφάσεις ή να βρουν τη σημασία άγνωστων ακρωνυμίων. • Ανακεφαλαιώσεων από διάφορα κα- νάλια. Τα κυριότερα σημεία από όλα τα προσβάσιμα κανάλια επιτρέπουν στους χρήστες να παρακολουθούν μη ανα- γνωσμένα μηνύματα, να συνοψίζουν το τι έγινε τις τελευταίες επτά ημέρες ή να ορίζουν ένα προσαρμοσμένο εύρος ημε- ρομηνιών προς σύνοψη. Οι χρήστες μπο- ρούν να ενημερωθούν γρήγορα σε περί- πτωση που έχουν απουσιάσει για καιρό από την εργασία τους, να ενημερωθούν για ένα νέο έργο ή να παρεμβαίνουν γρή- γορα για να βοηθήσουν στην επίλυση επειγόντων θεμάτων. • Περιλήψεων νημάτων (threads). Οι εργα- ζόμενοι είναι σε θέση να λαμβάνουν μια σύνοψη μακροσκελών συνομιλιών με ένα μόνο κλικ. Κάθε περίληψη περιλαμβάνει σαφείς πηγές, επιτρέποντας στους χρή- στες να εμβαθύνουν σε συγκεκριμένα ση- μεία. Οι χρήστες μπορούν να συνοψίσουν άμεσα τις βασικές αποφάσεις και τα επό- μενα βήματα ακόμα και μέσα από νήματα με πολλές ανταλλαγές, να ενημερωθούν σε θέματα υποστήριξης πελατών, αποτε- λεσμάτων συσκέψεων κ.λπ. Αξιόπιστη και ασφαλής εμπειρία AI: Το Slack AI εκτελείται στην υποδομή του Slack και τηρεί τις ίδιες πρακτικές ασφαλείας και πρότυπα συμμόρφωσης που αναμένουν οι πελάτες. Τα μεγάλα γλωσσικά μοντέλα (LLM) της AI φιλοξενούνται απευθείας στο Slack, διασφαλίζοντας ότι τα δεδομένα των πελατών παραμένουν εντός των οργανι- σμών τους προς αποκλειστική τους χρήση, χωρίς να χρησιμοποιούνται άμεσα ή έμμε- σα για την εξυπηρέτηση άλλων πελατών ή για σκοπούς εκπαίδευσης των LLM. Τα αποτελέσματα που παράγονται από τις περιλήψεις και τις λειτουργίες αναζή- τησης του Slack AI είναι ορατά μόνο στον χρήστη που τα ζήτησε, δεν κοινοποιού- νται στο Slack ή σε οποιονδήποτε άλλο χρήστη, εκτός εάν ο χρήστης αποφασίσει να τα μοιραστεί. Το Slack AI θα κυκλοφορήσει αρχικά υπο- στηρίζοντας την αγγλική γλώσσα, ενώ η υποστήριξη άλλων γλωσσών θα επιβε- βαιωθεί τους επόμενους μήνες. Η Salesforce «πίσω» από το Slack AI

RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz