TM_453

8 21|2|2024 #453 Το 2023 αποδείχτηκε μια ακόμη επιτυ- χημένη χρονιά με ισχυρές επιδόσεις για τα καταστήματ α Γερμανός , ό πως φά- νηκε στο ετήσιο συνέδριο συνεργατών του Δικτύου. Οι συνεργάτες του Δικτύ- ου έκαναν μια αποτίμηση της χρονιάς που πέρασε και ενημερώθηκαν για τους αναπτυξιακούς στόχους του 2024, θέτο- ντας πάντα τον πελάτη και τις ανάγκες του στο επίκεντρο. Οι εφαρμογές της τεχνητής νοημοσύνης (AI) στον κλάδο του retail και η χρήση των έξυπνων συ- σκευών ήταν μερικά από τα θέματα που απασχόλησαν το συνέδριο. «Ο Γερμανός βρίσκεται πάντα μπροστά από τις εξελίξεις. Με ξεκάθαρη στρατη- γική και πλάνο, με νέα προϊόντα, ανα- βαθμισμένα καταστήματα, άμεση και προσωποποιημένη εξυπηρέτηση. Και το 2024, θα συνεχίσουμε να επενδύου- με στην άριστη εμπειρία του πελάτη, με καινοτόμες λύσεις και ακόμα καλύτερες υπηρεσίες», τόνισε στο συνέδριο ο κος Θανάσης Στράτος , Chief Customer Operations Officer του Ομίλου ΟΤΕ και Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Γερμανός. Ανάπτυξη σε όλες τις βασικές κατη- γορίες προϊόντων το 2023: Η επισκε- ψιμότητα στα καταστήματα Γερμανός ενισχύθηκε σε σχέση με πέρυσι, φτάνο- ντας τους 13,5 εκατ. πελάτες, ο τζίρος των προϊόντων αυξήθηκε σημαντικά, ενώ η αλυσίδα πέτυχε και όλους τους στόχους της στις telco υπηρεσίες. Εξαι- ρετικές ήταν οι επιδόσεις στις συνδέσεις σταθερής, ιδίως στο Fiber To The Home, όπου οι πωλήσεις αυξήθηκαν σημαντικά συγκριτικά με την προηγούμενη χρονιά. Αύξηση σημειώθηκε και στην κινητή, κυ- ρίως από τις φορητότητες, ενώ στις συν- δέσεις COSMOTE TV ο Γερμανός πέτυχε ρεκόρ πωλήσεων των τελευταίων ετών. Ανοδική ήταν η χρονιά και για τις εταιρι- κές συνδέσεις. Στα κινητά, ο Γερμανός παρέμεινε σταθε- ρά Νο 1, ενώ υψηλό ήταν το μερίδιο αγο- ράς και στα αξεσουάρ, τα smartwatches, τα gadgets και τις τηλεοράσεις. Όπως σημειώθηκε στο συνέδριο, τη χρονιά που πέρασε ο Γερμανός παρέμεινε Νο 1 προορισμός για service (κινητού και προϊόντων τεχνολογίας), ενώ μεγάλη απήχηση είχαν στους καταναλωτές, για μια ακόμη χρονιά, οι υπηρεσίες προστι- θέμενης αξίας, όπως το G Click & Collect, η ασφάλεια και η επέκταση εγγυήσεων συσκευής (G Warranty Plus), το G Tattoo και το G Photoprint. Έμφαση στην εμπειρία του πελάτη και τις smart τεχνολογίες το 2024: Με 250 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα, ο Γερμανός και το 2024 θα δώσει έμφαση στην εμπειρία των πελατών, ιδιωτών και επιχειρήσεων. Θα συνεχίσει να ενισχύει τα καταστήματά του με νέα G Prime κα- ταστήματα σε όλη την Ελλάδα, με νέες προϊοντικές κατηγορίες, όπως το Smart Home και οι οικιακές μικροσυσκευές, με περισσότερα digital στοιχεία, αλλά και με βελτιωμένο e-shop. Τη δυνατότητα στους χρήστες να πωλούν προϊόντα που πλέον δεν χρειάζονται, σε άλλους χρήστες, δίνει το Skroutz μ ε τη νέα υπη- ρεσία Skoop by Skroutz. H υπηρεσία Skoop, σε beta έκδοση, θα προσφέρεται δωρεάν για τους πωλητές μέχρι και τις 30 Απριλίου. Συγκεκριμένα, οι χρήστες της πλατφόρμας που θέλουν να πουλήσουν κάποιο προϊόν, αρκεί να επισκεφτούν την ενότητα Skoop στο προφίλ τους, να προχωρήσουν σε εγγραφή στην υπηρεσία και να ξεκινήσουν τις πωλήσεις, δημοσιεύοντας την αγγελία τους. Έτσι, έχουν τη δυνατότητα να βρουν τον ιδανικό αγοραστή για τα προϊόντα τους μέσα από τους 6 εκατομμύρια εγγεγραμμένους χρήστες της πλατφόρμας. Για κάθε πώληση, ο πωλητής μπορεί να επιλέξει είτε παραλαβή του δέματος από το σπίτι ή παράδοση σε κάποιο από τα κατα- στήματα της συνεργαζόμενης μεταφορικής. Πολύ σύντομα θα δίνεται και η δυνατότητα παράδοσης του δέματος σε Skroutz Point, τις έξυπνες θυρίδες αυτόματης παράδοσης / παραλαβής της Skroutz. Όσον αφορά στην πληρωμή για την πώληση, αυτή θα γίνεται online. Απ’ την άλλη, οι χρήστες που θέλουν να αγοράσουν κάποιο προϊόν, αρκεί να επιλέξουν την κατηγορία Skoop: Πούλησε- Αγόρασε , να πραγματοποιήσουν την αγορά που επιθυμούν και σε λίγες μέρες θα την παραλάβουν στον χώρο τους. Υπηρεσία μεταπώλησης προϊόντων από τη Skroutz Γερμανός Ισχυρές επιδόσεις για το 2023

RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz