TM_449
6 15|2|2024 #449 Εκπαιδευτικό εργαστήριο από ΣΕΚΕΕ και ΕΚΠΑ Η επισκευή βλαβών σε smartphone, tablet & laptop σε σημεία που εγγυώνται σωστή εργασία και άμεση αντιμετώπιση των προβλημάτων, γίνεται ολοένα και πιο δημοφιλής στους κατα- ναλωτές, επισημαίνουν τα Public σ ε ανακοίνωσή τους. Είναι χαρακτηριστικό πως η ενσωμάτωση της εξειδικευμένης αλυσί- δας επισκευής συσκευών τεχνολογίας iRepair μέσα στα Public, οδήγησε τη χρονιά που πέρασε σε 50% αύξηση των επισκευών εκτός εγγύησης το 2023. Συνολικά, όπως επισημαίνεται στην ανακοίνωση, πραγματο- ποιήθηκαν μέσα στο 2023, 84.000 επισκευές με τον δείκτη ικα- νοποίησης πελάτη να ξεπερνάει το 90 στα 100. Αξίζει επίσης να σημειωθεί πως το 80% των smartphones που δόθηκαν στα Public επισκευάστηκαν εντός της ίδιας ημέρας. Επίσης, οι μισές από τις επισκευές που γίνονται σε smartphones στη χώρα μας σχετίζονται με σπασμένες ή ραγισμένες οθόνες και το 30% των επισκευών smartphone αφορούν τη μητρική πλακέτα με βλάβη από νερό. Η πλειονότητα των ατυχημάτων smartphone συμβαίνει μέσα στους τρεις πρώτους μήνες από την απόκτηση τους, με το σπάσιμο οθόνης να είναι ο λόγος επίσκεψης του ιδιοκτήτη τους στα iRepair σημεία εντός του δικτύου Public. Ποιες είναι οι συχνότερες βλάβες που αντιμετωπίζουμε κατά τις επισκευές smartphone: Πέρα από τα ατυχήματα που μπορεί να συμβούν στις συσκευές, ο χρόνος χρήσης μπορεί να επιβαρύνει την απόδοση του κινητού. Ειδικότερα, οι συσκευές άνω των δύο ετών έχουν περισσότερη ανάγκη για φροντίδα και διπλάσιες πιθανότητες να παρουσιάσουν hardware αστοχίες σε σύγκριση με νεότερα μοντέλα. Επίσης, προβλήματα που σχετί- ζονται με τις μπαταρίες αντιπροσωπεύουν περίπου το 15% των επισκευών smartphone. Για την καλύτερη ενημέρωση των καταναλωτών, το Public Service με τους 140 iRepair Experts μέσα στα καταστήματα Public προειδοποιούν τους πελάτες για τους κινδύνους που μπορεί να αντιμετωπίσουν με μια ερασιτεχνική επισκευή. Εντούτοις, περίπου το 20% των χρηστών smartphone προσπα- θούν να επισκευάσουν μόνοι τους τη συσκευή τους, δημιουρ- γώντας ακόμα πιο σοβαρά προβλήματα από τα αρχικά. Ολοκληρωμένες υπηρεσίες επισκευών: Με πάνω από 35 ση- μεία service iRepair εντός των καταστημάτων Public, οι κατανα- λωτές πλέον έχουν στη διάθεσή τους μία ολοκληρωμένη γκάμα επισκευής συσκευών τεχνολογίας και υπηρεσιών τεχνικής υπο- στήριξης από τους iRepair Experts. Public Αύξηση ζήτησης για τις υπηρεσίες iRepair Το πρώτο εκπαιδευτικό εργαστήριο με θέμα την «Ανοικτή Στρατηγική» (Open Strategy) διοργάνωσε ο Σύνδεσμος Επι- χειρήσεων Καινοτόμων Εφαρμογών Ελλάδος (ΣΕΚΕΕ), σε συνεργασία με το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστή- μιο Αθηνών (ΕΚΠΑ). Το εργαστήριο αυτό το παρακολούθησαν περισσότερα από 22 υψηλόβαθμα στελέχη προερχόμενα τόσο από εταιρείες – μέλη του ΣΕΚΕΕ όσο κι από συνεργαζόμενες εταιρείες. Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, η ενέργεια αυτή αποτελεί ένα σημαντι- κό βήμα στο πλαίσιο των δράσεων του ΣΕΚΕΕ αναφορικά με την οργάνωση εκ- παιδευτικών και επιμορφωτικών μαθη- μάτων με στόχο τη διαρκή αναβάθμιση των διοικητικών και τεχνικών γνώσεων (upskilling) του ανθρώπινου δυναμικού, αλλά και την προσφορά ευρύτερων υπη- ρεσιών προστιθέμενης αξίας στο οικο- σύστημα καινοτομίας. Στο εργαστήριο «Ανοιχτή Στρατηγι- κή» αναλύονται τα προβλήματα που έχει η παραδοσιακή προσέγγιση στη διαμόρφωση της στρατηγικής των επιχει- ρήσεων και δίνονται κατευθύνσεις για το πώς μία επιχείρηση μπορεί να υιοθετήσει έναν νέο τρόπο διαμόρφωσης στρατηγι- κής προσαρμοσμένο σε ένα περιβάλλον που αλλάζει με μεγάλες ταχύτητες. Πιο συγκεκριμένα παρουσιάζονται μέθοδοι και εργαλεία για το πώς μια επιχείρηση θα μπορεί να αντλήσει περισσότερες και καλύτερες στρατηγικές ιδέες, πως θα δι- αμορφώσει τη στρατηγική της, αλλά και για το πώς θα υλοποιήσει πιο αποτελε- σματικά το στρατηγικό της πλάνο.
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz