TM_448

6 14|2|2024 #448 eΤαμειακή Νέα υπηρεσία της Τράπεζας Πειραιώς για επιχειρήσεις Σε λειτουργία έχει τεθεί από τις αρχές του μήνα, η νέα mini εφαρ- μογή στην ιστοσελίδα της ΣΤΑ. ΣΥ . Μ έσω αυτής, οι επιβάτες με κινητική αναπηρία και συνολικά τα εμποδιζόμενα άτομα, ενημε- ρώνονται πλέον σε πραγματικό χρόνο για πιθανές τεχνικές βλά- βες σε ανελκυστήρες του δικτύ- ου Μετρό, ώστε να μπορούν να προγραμματίζουν τις μετακινή- σεις τους, έχοντας στη διάθεσή τους όλη την απαραίτητη, χρη- στική πληροφορία. Η εφαρμογή είναι προσβάσιμη από όλες τις φορητές συσκευές. Σε διαδραστικούς χάρτες για καθεμία από τις 3 γραμμές του Μετρό, αποτυπώνονται αναλυτικά οι σταθμοί και οι ανελκυ- στήρες που διαθέτουν, με ακριβή περιγραφή της θέσης και της κατάστασης λειτουργίας τους. Η ενημέρωση των χαρτών είναι συνεχής και γίνεται σε πραγματικό χρόνο από τους εργαζόμε- νους στα Κέντρα Ελέγχου των 3 Γραμμών του Μετρό. Κάνοντας κλικ στο εικονίδιο του ανελκυστήρα στην κεντρική ιστοσελίδα της ΣΤΑ.ΣΥ, ο επισκέπτης αναζητά τους σταθμούς της Γραμμής που τον ενδιαφέρουν και ενημερώνεται για την κατάσταση λειτουργίας των ανελκυστήρων. Το εικονίδιο του σταθμού με πράσινη ένδειξη, ενημερώνει, ότι είναι σε λειτουρ- γία όλοι οι ανελκυστήρες του, με κίτρινη ένδειξη, ότι υφίσταται τεχνική βλάβη, με τον σταθμό, ωστόσο, να παραμένει προ- σβάσιμος μέσω εναλλακτικών ανελκυστήρων και με κόκκινη ένδειξη, ότι ο σταθμός είναι προ- σωρινά μη προσβάσιμος. Στο δίκτυο του μετρό (Γραμμές 1, 2 και 3) λειτουργούν συνολικά 210 ανελκυστήρες. Οι 5-6 τεχνι- κές βλάβες, που κατά μέσο όρο σημειώνονται καθημερινά στους ανελκυστήρες τού δικτύου του Μετρό, στο πλαίσιο της αδιά- λειπτης 20ωρης λειτουργίας του, αποκαθίστανται στην πλειο- ψηφία τους άμεσα, εντός λίγων ωρών από την καταγραφή τους. Το Μετρό και το Τραμ, είναι μέσα φιλικά προς τα Άτομα με Ανα- πηρία σε ένα ευρύτερα δύσκολο για αυτά περιβάλλον, η ΣΤΑ. ΣΥ ωστόσο, αναγνωρίζει την ανάγκη συνεχούς αναβάθμισης των υπηρεσιών και υποδομών της και παρεμβαίνει εκεί όπου εντοπίζονται κενά και προβλήματα στην προσβασιμότητα. Η νέα mini εφαρμογή είναι μία από τις σχεδιαζόμενες δράσεις, που σταδιακά υλοποιούνται, με στόχο τη διαρκή βελτίωση της επιβατικής εμπειρίας των Ατόμων με Αναπηρία. Νέα mini εφαρμογή της ΣΤΑ.ΣΥ Η Τράπεζα Πειραιώς σ ε συνεργασία με την Primer Software, αδειοδοτημένο πά- ροχο ηλεκτρονικής τιμολόγησης, διαθέ- τουν για πρώτη φορά στην Ελλάδα την πρωτοποριακή υπηρεσία «eΤαμειακή», προσφέροντας στην αγορά μία All in One λύση για την ομαλή μετάβαση κάθε επι- χείρησης στην υποχρεωτική διασύνδεση ταμειακής μηχανής και τερματικού POS. Με την eΤαμειακή η Τράπεζα Πειραιώς, σταθερά προσανατολισμένη στη συνεχή διεύρυνση και αναβάθμιση των υπηρε- σιών της, προσφέρει στους πελάτες της νέες δυνατότητες ώστε να προσαρμό- σουν άμεσα, απλά και με ασφάλεια τις δραστηριότητές τους στα νέα δεδομένα και τις συνθήκες στην αγορά. Η υπηρεσία αποτελεί την πρώτη, πιστο- ποιημένη από την ΑΑΔΕ, καινοτόμο λύση και προσφέρει τη δυνατότητα αναβάθμι- σης των POS τερματικών σε ταμειακές μη- χανές (All in one) με ταυτόχρονη αποδοχή καρτών, χωρίς να απαιτείται άλλο λογισμι- κό ή πρόσθετος ειδικός εξοπλισμός. Η νέα υπηρεσία eΤαμειακή φιλοξενείται ως εφαρμογή στα Android φορητά POS τερματικά, καθώς και στην εφαρμογή SoftPOS της Euronet Merchant Services ("epay”), προσφέροντας στην επιχείρη- ση τη δυνατότητα έκδοσης αποδείξεων απευθείας από το POS της, χωρίς φορο- λογικό μηχανισμό. H λύση eΤαμειακή που συνοδεύει προ- αιρετικά τα POS της epay προσφέρεται αποκλειστικά στα καταστήματα της Τρά- πεζας Πειραιώς.

RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz