TM_448

12 14|2|2024 #448 Με περισσότερους από οκτώ εκατομμύ- ρια συνδρομητές, το YouTube TV έχει ανέβει στην τέταρτη θέση μεταξύ των παρόχων συνδρομητικής τηλεόρασης στις Ηνωμένες Πολιτείες, σύμφωνα με έκθεση που δημοσιεύθηκε πριν μερικές ημέρες από το Business Insider. Τα νού- μερα των συνδρομητών του YouTube TV τα οποία τοποθετούν την υπηρεσία πίσω από τις Charter, Comcast και DirecTV αποκαλύφθηκαν από τον Διευθύνοντα Σύμβουλο, Neal Mohan, στην ετήσια επιστολή του προς την κοινότητα του YouTube. «Φέρνουμε όλα όσα αγαπούν οι θεατές στο YouTube στο σαλόνι τους», έγραψε ο Mohan. Η προσγείωση του NFL Sunday Ticket ήταν ένας σημαντικός παράγο- ντας για την αύξηση της συνδρομής του YouTube TV, υποστήριξε ο Eric Sorensen, Διευθυντής για την παρα- κολούθηση του streaming video στην Parks Associates, μια εταιρεία έρευνας αγοράς και παροχής συμβουλών που ειδικεύεται σε προϊόντα τεχνολογίας για καταναλωτές, στο Ντάλας. «Η επέ- κταση και η επιτυχία του YouTube TV μπορεί να αποδοθεί στη συμφωνία ύψους 2,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων για την προβολή του NFL Sunday Ticket που πέτυχαν με το NFL», δήλωσε. «Το αθλητικό περιεχόμενο κινεί τα βλέμ- ματα και δεν υπάρχει καλύτερο προϊόν στην αθλητική ψυχαγωγία από το NFL». Μόλις το NFL ξεκίνησε, δηλαδή το τρίτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους, οι συνδρο- μές στο YouTube TV «εκτοξεύτηκαν». «Τα στοιχεία έρευνας της Parks Associates», συνέχισε ο Sorensen, «δείχνουν αύξη- ση 46% στους συνδρομητές το τρίτο τρίμηνο του 2023 σε σύγκριση με την ίδια περίοδο του 2022». «Το συμβόλαιο του YouTube TV με το NFL έφερε σημα- ντικό αριθμό θεατών», πρόσθεσε με τη σειρά του ο Neil Chase, Συνιδρυτής της Brimstone Pictures, μιας εταιρείας πα- ραγωγής ταινιών στο Έντμοντον της Αλ- μπέρτα του Καναδά. Ο Brett Sappington, Αναλυτής μέσων ενημέρωσης και ψυχαγωγίας στην Sappington Media, στο Ντάλας εξήγη- σε ότι πριν αυξήσει το πακέτο καναλιών στο σημερινό του εύρος, το YouTube TV ξεκίνησε με τοπικά κανάλια στις περισ- σότερες μεγάλες αγορές μαζί με ένα πε- ριορισμένο σύνολο δημοφιλών συνδρο- μητικών καναλιών. Αυτή η προσέγγιση επέτρεψε στην υπηρεσία να προσφέρει μια σχετικά χαμηλή τιμή και να δημιουρ- γήσει μια μεγάλη βάση πελατών. Με την πάροδο του χρόνου, μπόρεσε να συ- ντονίσει την προσφορά, προσθέτοντας επιλεγμένα κανάλια και αυξάνοντας τις τιμές για να μεγιστοποιήσει την απήχησή της σε όλες τις κατηγορίες καταναλωτών. Επίσης, πρόσθεσε ότι το YouTube TV δι- αθέτει ένα εύχρηστο, διαισθητικό περι- βάλλον εργασίας που πολλές υπηρεσίες έχουν δυσκολευτεί να επιτύχουν. Το εμπορικό σήμα του YouTube έπαιξε σημαντικό ρόλο, καθώς έδωσε επίσης ένα σημαντικό πλεονέκτημα στην αγο- ρά. Όπως δήλωσε ο Sappington «το πλεονέκτημα του εμπορικού σήματος, μαζί με το όνομα Google, επέτρεψε επί- σης στο YouTube TV να απολαύσει ένα επίπεδο κάλυψης από τον Τύπο κατά την έναρξή του που δεν είχαν άλλες υπηρεσίες». Ένα άλλο πλεονέκτημα που ανέφερε ο Sappington είναι η ικανότητα του YouTube TV να προσφέρει καλής ποιότη- τας και ευρείας διαθεσιμότητας υπηρε- σίες σε συσκευές Android και άλλα είδη έξυπνων τηλεοράσεων. «Οι ανταγωνι- στικοί πάροχοι καλωδιακής τηλεόρασης δεν ήταν σε θέση να διεκδικήσουν ένα αξιοσημείωτο πλεονέκτημα ποιότητας», σημείωσε. «Οι καταναλωτές ήταν σε θέση να έχουν το YouTube TV διαθέσιμο σχεδόν σε όλες τις συσκευές streaming που κατείχαν. Έτσι, η πρόσβαση δεν απο- τελεί πρόβλημα». Σε ανοδική τροχιά το YouTube TV

RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz