TM_442

2 6|2|2024 #442 Η GCC Hellas , ε ταιρεία στον χώρο της τεχνολογίας, ανακοί- νωσε ότι, σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα που διεξήχθη μετα- ξύ 200+ συνεργατών, καταγράφει εξαιρετικά υψηλό επίπεδο ικανοποίησης πελατών. Σύμφωνα με την επίσημη ανακοίνω- ση της εταιρείας, η διάκριση αυτή αποτελεί ισχυρή ένδειξη ότι οι πελάτες της GCC Hellas έχουν αποκομίσει θετική εμπει- ρία από τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που τους παρέχονται, γεγονός που ενισχύει περαιτέρω το κύρος της εταιρείας στον τομέα της τεχνολογίας. Πιο συγκεκριμένα, σε πρόσφατη αξιο- λόγηση από τους πελάτες της, η GCC Hellas έλαβε εξαιρετικές βαθμολογίες σε σημαντικούς τομείς, γεγονός που επιβεβαιώ- νει τη σταθερή δέσμευσή της στην παροχή υψηλής ποιότητας υπηρεσιών και λύσεων. Οι υψηλά βαθμολογούμενοι παράγοντες στην ικανοποίηση των πελατών, όπως αυτοί προκύπτουν από την έρευνα, κα- ταδεικνύουν τη σημασία που δίνει η εταιρεία στην άμεση ανταπόκριση των αναγκών που προκύπτουν στους πελάτες της. Η υψηλή βαθμολογία των 9,33 βαθμών στην κλίμακα των 10 επιβεβαιώνει την υψηλή προσήλωση της GCC στο να κατανοεί τις εκάστοτε ανάγκες και προτεραιότητές τους. Επίσης, ο επαγγελματισμός των στελεχών πωλήσεων - που αξιολογήθηκε με βαθμολογία 9,44 - και ο γρήγορος χρόνος ανταπόκρισης στα αιτήματα των πελατών, υπογραμμίζουν τη σημασία της αποτελεσματικής εξυπηρέτησης και της άμεσης ανταπόκρισης στις επικοινωνίες. Η υψηλή τεχνογνωσία της εταιρείας, με βαθμολογία 9,37, η αξιόπιστη υποστήριξη στον σχεδιασμό λύσεων, και η αρι- στεία των προϊόντων, με βαθμολογία 9,55, καταδεικνύουν ότι η GCC ανταποκρίνεται στις υψηλές προσδοκίες των πε- λατών της σε ό,τι αφορά την τεχνολογική απόδοση και την καινοτομία. Η συνολική ικανοποίηση των συνεργατών από τη συνεργασία με την GCC Hellas φτάνει το εντυπωσιακό, παγκόσμιας κλά- σης δείκτη, 85, του NPS (Net Promoter Score), αποτέλεσμα που αποτυπώνει με σαφήνεια την εμπιστοσύνη και τη στήρι- ξη των πελατών της. To Net Promoter Score (NPS) αποτελεί ένα επιστημονικό εργαλείο, που χρησιμοποιείται για να απο- τυπώσει την εμπιστοσύνη και την ικανοποίηση των πελατών μιας εταιρείας ή ενός brand. Ο τρόπος μέτρησης του NPS βασίζεται στην ερώτηση: «Πόσο πιθανό είναι να προτείνετε την εταιρεία μας σε έναν φίλο ή συνεργάτη;». Σύμφωνα με το εργαλείο επιστημονικής ανάλυσης, βαθμολογία πάνω από 70 θεωρείται «παγκόσμιας κλάσης». «Η GCC Hellas δεσμεύεται να συνεχίσει να παρέχει υπηρεσίες υψηλού επιπέδου και ευχαριστεί τους πελάτες της για τη συ- νεχή τους υποστήριξη και εμπιστοσύνη», ανέφερε σχετικά ο κύριο ς Γιώργος Κωνσταντίνου , Ι δρυτής, Πρόεδρος και Διευ- θύνων Σύμβουλος της GCC Hellas. Η GCC Hellas διακρίνεται για το CX

RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz