TM_440

12 2|2|2024 #440 Το Snapchat ανακοίνωσε πως εφεξής δί- νει στους γονείς των ανήλικων χρηστών τη δυνατότητα να αποκλείουν τα παι- διά τους από την αλληλεπίδραση με το chatbot "My AI" της εφαρμογής. Η αλλαγή θα σημαίνει ότι, αν οι γονείς επι- λέξουν να απενεργοποιήσουν το εργα- λείο, οι έφηβοι θα μπορούν να στέλνουν μηνύματα στο“My AI”, αλλά το chatbot θα απαντά μόνο με την υποσημείωση πως έχει απενεργοποιηθεί. Η Snap κυκλοφόρησε το “My AI” τον Απρίλιο, ένα λανσάρισμα που γρήγορα συνάντησε τις ανησυχίες των γονέων σχετικά με το αν ήταν υγιές για τα παιδιά τους να συνομιλούν με ένα εξαιρετικά εξατομικευμένο chatbot υπολογιστή. Το Snapchat ανέφερε σε μια ανάρτηση στο blog ότι το “My AI” περιλαμβάνει ήδη «προστασία από ακατάλληλες ή επιβλα- βείς απαντήσεις, προσωρινούς περιορι- σμούς χρήσης εάν οι Snapchatters κάνουν επανειλημμένα κακή χρήση της υπηρεσίας και ευαισθητοποίηση ως προς την ηλικία». Το Dysolve, η πρώτη πλατ- φόρμα που αξιοποιεί τη χρήση τεχνητής νοημοσύ- νης και στοχεύει στην κατα- πολέμηση της δυσλεξίας και των σχετικών μαθησιακών δυσκολιών, ανοίγει το δρό- μο για μια νέα θεραπευτική προσέγγιση. Το νέο πρόγραμμα Dysolve AI μπορεί να προσφέρει ση- μαντική βοήθεια σε άτομα με δυσλεξία, σύμφωνα με τον Coral Pau-San Hoh, CEO της Dysolve και συνιδρυτή της πλατφόρμας AI που δη- μιουργεί διαδραστικά λεκτι- κά παιχνίδια προσαρμοσμέ- να για την αξιολόγηση κάθε μαθητή. Ενώ το Dysolve χρησιμοποιεί τεχνικές gamification, δεν εί- ναι μια πλατφόρμα ψυχαγωγίας. Οι απαντήσεις των μαθη- τών μέσω της πλατφόρμας δημιουργούν νέο αξιολογικό και διορθωτικό περιεχόμενο παιχνιδιού. Μέσω της καθημερινής διόρθωσης, το σύστημα AI επιλύει τις υποκείμενες δυσκολίες επεξεργασίας των μαθητών. Το ιδιόκτητο λογισμικό έχει βοηθήσει, ήδη, εκατοντάδες μα- θητές δημοτικού να διορθώσουν τις δεξιότητες ανάγνωσης και μάθησης και η μέθοδος Dysolve υποβάλλεται σε κλινικές δοκιμές για να αξιολογήσει τις δυνατότητές της για ευρεία χρήση στα σχολεία. «Χρειάζεται να υπάρχει ένα προηγμένο πρόγραμμα για τη βελτίωση της ανάγνωσης ως μέρος της επίσημης σχο- λικής διδασκαλίας, που θα βοηθά τα δυσλεξικά παιδιά. Αυτό ήταν δύσκολο να γίνει χωρίς την αξιοποίηση της τεχνητής νοημοσύνης και cloud», είπε ο Hoh. Ο στόχος του Hoh ήταν να δημιουργήσει μια πλατ- φόρμα υπολογιστή που να υποστηρίζεται από AI ικανή να αντιμετωπίζει κάθε περί- πτωση ξεχωριστά. Αυτή η διαδικασία απαιτούσε την ενσωμάτωση ενός μικροα- νιχνευτή εγκεφάλου που να εντοπίζει τις θέσεις των προβλη- μάτων επεξεργασίας. Η διαδικασία εκπαίδευσης του εγκεφάλου που παρέχει το Dysolve AI έρχεται υπό τη μορφή σύντομων αποσπασμάτων που προτρέπουν τον μαθητή να ανταποκριθεί και να αντιδρά- σει. Ο μαθητής επικεντρώνεται με προσήλωση στην ακρόαση, την ανάγνωση και την ορθογραφία. Όπως πρόσθεσε, η πλατ- φόρμα Dysolve AI έχει λειτουργήσει με θετικό αντίκτυπο σε σχολεία όπου μαθητές συμμετέχουν σε δοκιμές. Τα τρέχοντα δεδομένα δείχνουν ότι μετά από ένα ή δύο χρόνια, οι μαθητές γυμνασίου μπορούν να λειτουργήσουν σε τυποποιημένα επί- πεδα απόδοσης μέχρι να φτάσουν στο γυμνάσιο. Η AI καταπολεμά τη δυσλεξία Της Ελένης Μιχαηλίδου Περιορισμός της χρήσης AI στο Snapchat Της Ελένης Μιχαηλίδου

RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz