TM_435

2 26|1|2024 #435 Κέρδη καλύτερα του αναμενομένου ανακοίνωσε για το Δ΄ τριμήνο η IBM και έκανε λόγο για αύξηση της ζήτησης της τεχνητής νοημοσύνης, με τη μετο- χή της να σημειώνει άνοδο άνω του 5% στις ηλεκτρονικές συναλλαγές μετά τη σημερινή συνεδρίαση. Ο τεχνολογικός κολοσσός ανακοίνωσε καθαρά κέρδη ύψους 3,3 δισ. δολάρια ή 3,55 δολάρια ανά μετοχή, έναντι 2,9 δισ. δολαρίων ή 2,96 δολαρίων ανά μετοχή την αντίστοιχη περίοδο πέρυ- σι. Σε προσαρμοσμένη βάση, η IBM κέρδισε 3,87 δολάρια ανά μετοχή από συνεχιζόμενες δραστηριότητες, ενώ οι αναλυτές υπολόγιζαν 3,79 δολάρια ανά μετοχή. Τα έσοδα αυξήθηκαν στα 17,4 δισ. δολάρια από 16,7 δισ. δολάρια, κοντά στην εκτίμηση της FactSet για 17,3 δισ. δολάρια. Τα έσοδα από πωλήσεις λογισμικού σημείωσαν αύξηση 3%, από συμβουλευτικές υπηρεσίες 6% και από τον τομέα υποδομών 3%. Όσον αφορά στον τομέα λογισμικού της εταιρείας, ο οποίος απέφερε συνο- λικά έσοδα 7,5 δισ. δολάρια, η εταιρεία είδε αύξηση 8% στις πωλήσεις της Red Hat. Εντωμεταξύ, τα έσοδα από το λο- γισμικό που ταξινομούνται ως συνδεό- μενα με δεδομένα και τεχνητή νοημο- σύνη αυξήθηκαν κατά 1%. «Η ζήτηση των πελατών για τεχνητή νοημοσύνη επιταχύνεται και ο κύκλος εργασιών μας για το WatsonX και τη γενετική τεχνητή νοημοσύνη περίπου διπλασιάστηκε από το Γ' στο Δ' τρίμη- νο», δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος Arvind Krishna. Αύξηση της ζήτησης για εφαρμογές ΑΙ διαβλέπει η ΙΒΜ Η Softweb αν ακοινώνει την διείσ- δυση της στην αγορά του Digital Marketing και Consulting, μέσω της θυγατρικής της εταιρείας Digihart . Η συγκεκριμένη επένδυ- ση έχει ως στόχο τη διαμόρφωση ενός ομιλικού σχήματος, το οποίο διαθέτει την απαραίτητη τεχνο- γνωσία και λύσεις για να συμβάλει σε απόλυτο βαθμό στην ψηφιακή εξέλιξη των επιχειρήσεων. Η Digihart αποτελεί ένα Agency με εξειδίκευση στο Digital Strategy, Marketing και Consulting μέσα από μια Business λογική. Η εται- ρεία έχει στελεχωθεί από έμπειρο και καταρτισμένο προσωπικό και διαθέτει την κατάλληλη υποδομή για να είναι σε θέση να θω- ρακίσει την ψηφιακή πορεία των επιχειρήσεων. Οι επιχειρήσεις που συνεργάζονται με την Digihart θα έχουν πρόσβαση στις πιο σύγχρονες τεχνολογίες και πρακτικές Β2Β, B2C & B2E Digital Marketing και Consulting, κάτι που θα τους επιτρέψει να αυξήσουν την παραγωγικότητά τους, την αντα- γωνιστικότητά τους, να προσεγγίσουν ένα ευρύτερο κοινό και να επιτύχουν τους επιχειρηματικούς τους στόχους. Ο κος Δημητρακόπουλος Χαρά- λαμπος , Διευθύνων Σύμβουλος της Softweb, δήλωσε: «Η σύσταση της Digihart είναι μια εξαιρετικά σημαντική κίνηση για τη Softweb. Η επιλογή δημιουργίας μιας ανε- ξάρτητης θυγατρικής εταιρείας από τη διαμόρφωση ενός νέου Business Unit εντός της Softweb, για την παροχή υπηρεσιών Digital Strategy, Marketing και Consulting, είναι στρατηγικής σημασίας. Η λο- γική πίσω από τη συγκεκριμένη απόφαση, είναι οι δύο εταιρείες να επικεντρωθούν στις αντίστοιχες αγορές στις οποίες δραστηριοποι- ούνται χωρίς η μία να συμπαρα- σύρει την άλλη σε επίπεδο επιχειρησιακών στόχων. Αυτό θα τις βοηθήσει να λειτουργούν απρόσκοπτα και να διαμορφώ- σουν μια ηγετική θέση στον τομέα τους έτσι ώστε συνδυα- στικά ο Όμιλος Softweb να είναι σε θέση να προσφέρει ένα πακέτο λύσεων που θα περιλαμβάνει μία ευρεία γκάμα υπη- ρεσιών και λογισμικών υψηλής ποιότητας προσαρμοσμένες στις ανάγκες των ελληνικών επιχειρήσεων για την ψηφιακή λειτουργία τους». Digihart Η νέα θυγατρική της Softweb

RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz