TM_433

6 24|1|2024 #433 Την Πέμπτη, 22 Φεβρουαρίου 2024 και πριν την έναρξη της συνεδρίασης του Χρηματιστηρίου Αθηνών, θα δημοσιεύ- σει ο ΟΤΕ τα οικονομικά αποτελέσματα του Δ’ τριμήνου και έτους 2023. Η Δι- οίκηση της ΟΤΕ Α.Ε. θα διοργανώσει την ίδια ημέρα, μετά την ως άνω δη- μοσίευση των αποτελεσμάτων και ώρα 17:00 (Ελλάδα) / 16:00 (Ευρώπη) / 15:00 (Ηνωμένο Βασίλειο) / 10:00 (Ανατ. ΗΠΑ), τηλε-συνδιάσκεψη με αναλυτές και επενδυτές για να συζητήσει τα εν λόγω αποτελέσματα. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την τηλε-συνδιάσκεψη, οι ενδιαφε- ρόμενοι μπορούν να πατήσου ν εδώ . Στις 22 Φεβρουαρίου τα αποτελέσματα του ΟΤΕ για το 2023 Η Salesforce α νακοίνωσε πρόσφατα τη διεύρυνση της συνερ- γασίας της με την Apple για την ενσωμάτωση των καινοτό- μων δυνατοτήτων Apple Business Messaging και Augmented Reality (AR) τηςAppleστιςλύσειςServiceCloudκαι FieldService για τους πελάτες, τους πάροχους εξυπηρέτησης και τους τε- χνικούς της. Η συνεργασία αυτή ενσωματώνει την εφαρμογή Apple Messages για Επι- χειρήσεις στο Service Cloud της Salesforce, προσφέροντας στους πελάτες πρόσβαση σε υπηρεσίες εξυπηρέτη- σης πελατών με τη χρή- ση Τεχνητής Νοημοσύ- νης (ΑΙ). Οι πελάτες θα έχουν τη δυνατότητα να προγραμματίζουν συ- ναντήσεις, να πραγμα- τοποιούν αγορές μέσω του Apple Pay, να λαμ- βάνουν εξατομικευμένες προτάσεις αγορών και να εντοπίζουν πακέτα – όλα αυτά αυτόματα – μέσω της εφαρμογής Messages. Για παράδειγ- μα, ένας πελάτης λιανι- κής θα μπορεί να συνο- μιλήσει απευθείας με μια επιχείρηση για εξατομικευμένες συστάσεις προϊόντων και να ενημερωθεί για τα μεγέθη, τα αποθέματα, τις επιστροφές κ.ά. Σε αντίθεση με τα live chats, η συνομιλία θα μπορεί να συνεχι- στεί ακόμα και εάν ο πελάτης απομακρυνθεί και στη συνέχεια επιστρέψει. Καθώς οι ενεργές συσκευές Apple ξεπερνούν τις 2 δισ. παγκο- σμίως, η εξέλιξη αυτή ευθυγραμμίζεται πλήρως με την αυξανό- μενη προτίμηση των Apple Messages ως το κύριο κανάλι εξυ- πηρέτησης πελατών μεταξύ των καταναλωτών ηλικίας 18-34 ετών. Επιπλέον, πάνω από το 50% των καταναλωτών δήλωσε πως είναι πολύ πιθανότερο για αυτούς να επικοινωνήσουν με μια επιχείρηση εάν μπορούν να της στείλουν μήνυμα. Επιπλέον, η ενσωμάτωση του ARKit της Apple στην εφαρμο- γή Salesforce Field Service για κινητά τηλέφωνα σηματοδοτεί μια ακόμη σημαντική τεχνολογική εξέλιξη για τον κλάδο των τεχνικών. Εξοπλισμένοι με δυνατότητες Επαυξημένης Πραγμα- τικότητας (Augmented Reality), οι τεχνικοί μπο- ρούν να δημιουργούν λε- πτομερείς τρισδιάστατες απεικονίσεις, να μετρούν χώρους και να χαρτογρα- φούν αντικείμενα, απλο- ποιώντας τις διαδικασίες και διασφαλίζοντας την αποτελεσματική επίλυση προβλημάτων εξυπηρέ- τησης πελατών. Για πα- ράδειγμα, ένας τεχνικός μπορεί να σχεδιάσει έναν «χώρο εγκατάστασης» ώστε να διασφαλίσει ότι ένα νέο ψυγείο χωράει μέσα από την πόρτα και μπορεί να εγκαταστα- θεί χωρίς προβλήματα, αυξάνοντας την αποτε- λεσματικότητα και την επιτυχία των υπηρεσιών εγκατάστασης της εκάστοτε εταιρείας. Επίσης, το εργαλείο Salesforce Field Service iOS παρέχει στους τεχνικούς άμεση και γρήγορη πρόσβαση σε βασικές πληροφο- ρίες κάθε πελάτη στην αρχική οθόνη των iPhone τους. Η στρατηγική συνεργασία μεταξύ της Salesforce και της Apple ξεκίνησε το 2018, στο πλαίσιο του συνεδρίου Dreamforce της Salesforce. Έκτοτε, η Apple έχει προσφέρει στους προγραμμα- τιστές της Salesforce εργαλεία και πόρους για τη δημιουργία εφαρμογών, προωθώντας την καινοτομία μέσω των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών του λογισμικού iOS. Η Salesforce ενσωματώνει το Apple Business Messaging

RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz