TM_431

2 22|1|2024 #431 H Telekom , σ τον όμιλο της οποίας είναι μέλος η Cosmote , α ποτελεί το πο- λυτιμότερο brand τηλεπι- κοινωνιών στον κόσμο και το κορυφαίο brand στην Ευρώπη σύμφωνα με τη με- λέτη Brand Finance Global 500 , που δημοσιεύτηκε από το βρετανικό ινστιτού- το έρευνας αγοράς Brand Finance, στο πλαίσιο του Παγκόσμιου Οικονομικού Φόρουμ στο Νταβός. Κερδίζοντας δύο θέσεις σε σχέση με πέρυσι, το brand «T» βρίσκεται στην ένατη θέση ανάμεσα στα δέκα πολυτιμότερα brands στον κόσμο, αποτελώντας τη μο- ναδική ευρωπαϊκή εταιρεία στο top 10 της παγκόσμιας κατάταξης. Η νέα, διεθνής αναγνώριση του brand «T», προσδίδει ακόμα μεγαλύτερη δυναμι- κή στην COSMOTE, αντικα- τοπτρίζοντας την ποιότητα των υπηρεσιών που απο- λαμβάνουν εκατομμύρια άνθρωποι σε ολόκληρο τον κόσμο. Η επιτυχημένη απόδοση της Telekom βασίζεται στην τρέχου- σα αξία του brand της, την υψηλότερη στην ιστορία του ομί- λου, η οποία ανήλθε στα 73,3 δισ. δολάρια, έχοντας αυξηθεί κατά 17% σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος και 84% από το 2020. Η ικανοποίηση του πελάτη δίνει στο brand ακόμη μεγαλύτερη δυναμική: Η Brand Finance αποδίδει αυτή τη σημαντική αύξηση στην αξία του brand του ομίλου Telekom στην οικονομική και τεχνολογική του ανά- πτυξη. Η Telekom συνεχίζει να έχει εξαιρετική απόδοση σε τομείς, όπως οι βιώσι- μες επενδύσεις σε ποιό- τητα δικτύου, οι ψηφιακές τεχνολογίες και η εμπειρία πελάτη. Σύμφωνα με τη με- λέτη, η εξαιρετική ποιότητα δικτύου της Telekom παίζει αποφασιστικό ρόλο όσον αφορά στην απόκτηση και τη διατήρηση πελατών – τόσο στην Ευρώπη όσο και στις Ηνωμένες Πολιτείες. Η βαθμολογία του brand έχει αυξηθεί από 79 σε 83 στους 100 βαθμούς, που σημαί- νει ότι έχει βελτιωθεί από βαθμολογία AA+ σε AAA-. Η σταθερή παγκόσμια πα- ρουσία του brand επέτρεψε στην Telekom να ενισχύσει περαιτέρω την εικόνα της ως παγκόσμιου παίκτη. Οι πα- ράγοντες αυτοί, σε συνδυ- ασμό με το υψηλό επίπεδο ικανοποίησης πελατών, έδωσαν στο brand επιπλέον ώθηση. Η θετική εικόνα της Telekom παγκοσμίως επιβεβαιώνε- ται και από άλλες έρευνες, όπως η Kantar BrandZ “Most Valuable Global Brands”, αναγνωρίζοντας την επιτυχία της παγκόσμιας στρατηγικής της. Το νέο σλόγκαν του brand “Connecting your world” είναι το πρόσφατο στοιχείο με το οποίο η Telekom ευθυγραμμίζει με συνέπεια την παγκόσμια brand στρατηγική της. No1 brand τηλεπικοινωνιών στον κόσμο η Telekom

RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz