TM_430

4 19|1|2024 #430 Η Logitech αν ακοίνωσε ότι η κα Αναστασία Καραμπουρνιώτη α νέλαβε επικε φαλής Marketing για το Business Unit του Personal Workspace για την Ελλάδα, την Κύπρο και το Ισραήλ. Για περισ- σότερα από 20 χρόνια, η κα Καραμπουρνιώτη έχει υποστηρίξει κομβικούς ρόλους σε κορυφαίες πολυεθνικές και ελληνικές εται- ρείες. Σε αυτές συμπεριλαμβάνονται η Adidas Group, η Huawei Technologies, ο ΗΡΩΝ του Ομίλου ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και ο Όμιλος Epsilon Net. Είναι κάτοχος Executive ΜΒΑ και διπλωμάτων εξει- δίκευσης στις Διεθνείς Σχέσεις και το Διεθνές Marketing από τα Πανεπιστήμια René Descartes στο Παρίσι και Marc Bloch στο Στρασβούργο. Είναι ενεργό μέλος της Ελληνικής Ακαδημίας Marketing και του Διοικητικού Συμβουλίου του Συλλόγου Απο- φοίτων MBA του Πανεπιστημίου Μακεδονίας. Ο κος Μιχάλης Δρακάτος , Country Manager της Logitech, δή- λωσε σχετικά: «Καλωσορίζουμε την Αναστασία στην ομάδα της Logitech GIC (Ελλάδα, Κύπρο & Ισραήλ). Είμαστε πεπεισμένοι ότι το βάθος της εμπειρίας της θα βοηθήσει την αμεσότερη επίτευξη των στόχων μας τα επόμενα έτη». Νέα «κεφαλή» στο Marketing της Logitech Schneider Electric Επιβλητική παρουσία στοWorld Economic Forum Πολλά υψηλόβαθμα στελέχη της Schneider Electric έ δωσαν το «παρών» στην ετήσια συνάντηση του Παγκόσμιου Οικονομικού Φόρουμ στο Νταβός της Ελβετίας, που πραγματοποιείται από τις 15 έως τις 19 Ιανουαρίου. «Με την ενέρ- γεια να αναλογεί στο 80% των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα, η ενεργειακή μετάβαση είναι καθοριστικής σημασίας για την απαλλαγή από τον άνθρακα», δήλωσε ο Peter Herweck , Διευθύνων Σύμβουλος της Schneider Electric. «Οι δυνατότητες της τεχνητής νοημοσύνης συγκεντρώνουν επί του παρόντος την προσοχή όλων. Αλλά ας μην ξεχνάμε ότι οι υπάρχουσες τεχνολογίες – τόσο η παραγωγή ενέργειας από ανανεώσιμες πηγές, όσο και τα ψηφιακά εργαλεία και τα εργαλεία ηλεκτροδότησης που μειώ- νουν τη ζήτηση ενέργειας, καθιστώντας τους χώρους και τις λειτουργίες πολύ πιο ενεργειακά αποδοτικές – μπορούν να μειώσουν ραγδαία τις εκπομπές άμεσα. Δεν υπάρχει χρόνος να αναμένουμε τις λύσεις του αύριο, όταν πολλά περισσό- τερα μπορούν να επιτευχθούν με αυτά που έχουμε σήμερα». Η πρωτοβουλία του ιδιωτικού τομέα – από εταιρείες σε όλο τον κόσμο – είναι το κλειδί για τη μείωση των εκπομπών. Είναι ενθαρρυντικό ότι ο επιχειρηματικός κό- σμος αναλαμβάνει όλο και περισσότερες δεσμεύσεις για τη βιωσιμότητα και την απανθρακοποίηση. Για παράδειγμα, από τον Ιανουάριο του 2024, περισσότερες από 4.200 εταιρείες παγκοσμίως έχουν θέσει στόχους μείωσης των εκπομπών που έχουν επικυρωθεί από την πρωτο- βουλία Science Based Targets (SBTi). Η δύναμη της ενεργειακής απόδοσης, συγκεκριμένα, κερδίζει όλο και μεγαλύ- τερη αναγνώριση. Την περασμένη χρο- νιά, η Schneider Electric συνεργάστηκε με τον Διεθνή Οργανισμό Ενέργειας για να συγκεντρώσει κυβερνητικούς και επι- χειρηματικούς ηγέτες σε ένα σημαντικό συνέδριο για το θέμα αυτό. Μια νέα έκθεση που δημοσιεύθηκε από το Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ στις 8 Ιανουαρίου, διαπίστωσε ότι η αντιμε- τώπιση της ενεργειακής κατανάλωσης μέσω της εξοικονόμησης ενέργειας, της ενεργειακής απόδοσης και των σημαντι- κών συνεργειών, θα μπορούσε να απο- φέρει όφελος έως και 2 τρισεκατομμύρια δολάρια για την ευρύτερη οικονομία και να αποτρέψει την κατασκευή 3.000 επι- πλέον σταθμών ηλεκτροπαραγωγής, εάν ληφθούν μέτρα πριν από το 2030. Επιπλέον, η έρευνα που διεξήγε πρόσφα- τα η Schneider Electric έδειξε ότι η εγκα- τάσταση ψηφιακών λύσεων διαχείρισης κτιρίων και ενέργειας σε υφιστάμενα κτί- ρια, θα μπορούσε να μειώσει σημαντικά τις λειτουργικές εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα, με περίοδο απόσβεσης λιγότε- ρο από τρία χρόνια – γεγονός που υπο- γραμμίζει τις τεράστιες δυνατότητες που ανοίγονται μόνο από αυτόν τον τομέα.

RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz