TM_424

10 11|1|2024 #424 LG Electronics Τα αποτελέσματα του 2023 Η LG Electronics α νακοίνωσε ετήσια ενοποιημένα έσοδα ύψους 84 τρισεκατομμυρίων KRW (63.840 δισεκατομμύρια USD), που σηματοδοτούν την τρίτη συνεχή χρονιά επίτευξης των υψηλότερων ετήσιων εσόδων, και ετήσια λειτουργικά κέρ- δη ύψους 3,5 τρισεκατομμυρίων KRW (2.660 δισεκατομμύρια USD). Οι αριθμοί αυτοί αποδεικνύουν ισχυρές επιχειρηματικές επιδόσεις, παρά τις δυσκολίες που προκλήθηκαν από την καθυ- στερημένη ανάκαμψη της ζήτησης και τον αυξημένο ανταγωνι- σμό στην αγορά, πλησιάζοντας τα αποτελέσματα που καταγρά- φηκαν κατά την προηγούμενη περίοδο. Το υψηλό ιστορικό των ετήσιων εσόδων μπορεί να αποδοθεί στα ισχυρά θεμελιώδη μεγέθη των βασικών επιχειρήσεων της LG και στην ανάπτυξη που σημειώθηκε στους τομείς B2B. Ειδι- κότερα, ο ετήσιος ρυθμός ανάπτυξης (CAGR) των εσόδων της LG κατά τα τελευταία τρία χρόνια ξεπερνά το 13%. Επιπλέον, το ετήσιο λειτουργικό κέρδος επέδειξε σταθερή απόδοση, φθάνο- ντας σε επίπεδα συγκρίσιμα με το προηγούμενο έτος. Οι αποτελεσματικές επιδόσεις στη διαχείριση της LG, σε ένα δύ- σκολο εξωτερικό περιβάλλον, είναι ιδιαίτερα αξιοσημείωτες και την κάνουν να ξεχωρίζει στον κλάδο. Οι στρατηγικές προσπά- θειες για τον εμπλουτισμό του business portfolio, συμπεριλαμ- βανομένου του έγκαιρου εντοπισμού των σημείων καμπής της αγοράς για την προώθηση της υψηλής ανάπτυξης στους τομείς B2B, έπαιξαν καθοριστικό ρόλο. Η καινοτομία του επιχειρημα- τικού μοντέλου, όπως η διαφοροποίηση από τις επιχειρήσεις με προσανατολισμό στο hardware, σε επιχειρήσεις υπηρεσιών που βασίζονται σε πλατφόρμες, συνέβαλε επίσης στη διατήρη- ση σταθερής κερδοφορίας. Στον τομέα των home appliance & air solution, η LG αναμένεται να επιτύχει ετήσιο ορόσημο εσόδων ύψους 30 τρισεκατομμυρί- ων KRW (22.800 δισεκατομμύρια USD). Οι στρατηγικές μέθοδοι προσέγγισης της αγοράς, όπως η επέκταση του volume zone για τη διατήρηση της ηγετικής θέσης στην κατηγορία premium, έπαιξαν καθοριστικό ρόλο σε αυτή την επιτυχία. Η επέκταση B2B σε τομείς, όπως HVAC, εξαρτήματα και ενσω- ματωμένες συσκευές συνέβαλε περαιτέρω στη συνολική ανά- πτυξη. Στο μέλλον, η LG θα επικεντρώσει τις προσπάθειές της στην ενίσχυση των βασικών ικανοτήτων της, στην ανταγωνιστι- κότητα των προϊόντων και της παραγωγής, ενώ θα επιταχύνει τις αλλαγές στα επιχειρηματικά μοντέλα, συμπεριλαμβανομέ- νων των direct-to-consumer (D2C) και των συνδρομών, για να προετοιμαστεί για το μέλλον. Η εταιρεία θα επιταχύνει επίσης τις προσπάθειες για την εξέλιξη των λύσεων έξυπνου σπιτιού, που αντικατοπτρίζουν την αξία του Zero Labor Home, επεκτεί- νοντας τη σειρά οικιακών συσκευών που ενσωματώνουν λει- τουργικά συστήματα. Η εταιρεία εξαρτημάτων οχημάτων αναμένεται να έχει ξεπερά- σει τα 10 τρισεκατομμύρια KRW (7.600 δισεκατομμύρια USD) σε ετήσια έσοδα μέσα σε μια δεκαετία από την ίδρυσή της, αποτελώντας μία από τις βασικές επιχειρήσεις της LG. Ο μέσος ρυθμός λειτουργίας των εγκαταστάσεων παραγωγής έχει ξε- περάσει το 100% από πέρυσι. Από φέτος, η LG θα εντείνει τις προσπάθειές της στην εξελισσόμενη τάση των οχημάτων που καθορίζονται από το λογισμικό, στοχεύοντας παράλληλα στην αύξηση του volume. Παρά τις προκλήσεις σε βασικές αγορές, όπως η Ευρώπη, ο το- μέας της οικιακής ψυχαγωγίας παρουσίασε σημαντική ανάπτυ- ξη στο περιεχόμενο και τις υπηρεσίες webOS. Φέτος, το οικο- σύστημα webOS θα επεκταθεί πέρα από τις τηλεοράσεις, στο infotainment εντός του οχήματος και άλλους τομείς. Τέλος, η εταιρεία business solutions επικεντρώνεται στην αξι- οποίηση βασικών τομέων, όπως η φόρτιση ηλεκτρικών οχη- μάτων και η ρομποτική. Ως ηγέτης στον χώρο του B2B, η LG στοχεύει στην επιτάχυνση της μετάβασης από την προμήθεια μεμονωμένων προϊόντων στην ενσωμάτωση και παροχή σχε- τικών λύσεων.

RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz