TM_423

6 10|1|2024 #423 Η Attica Bank α ξιοποιεί τις δύο νέες δράσεις του Προγράμματος Ανταγω- νιστικότητα ΕΣΠΑ 2021-2027 και προ- σφέρει την ευελιξία και τη γνώση που χρειάζονται οι επιχειρήσεις, ώστε να με- γιστοποιήσουν την πιθανότητα ένταξης τους σε αυτές. Σε αυτό το πλαίσιο, η Attica Bank έχει δημι- ουργήσει ένα ολοκληρωμένο πακέτο υπη- ρεσιών και προϊόντων μακροπρόθεσμων και βραχυπρόθεσμων χρηματοδοτήσεων με προνομιακούς όρους για υπό ίδρυση ή νέες πολύ μικρές, μικρές και μεσαίες επι- χειρήσεις, συμπεριλαμβανομένων και αυ- τών που δραστηριοποιούνται στον κλάδο του τουρισμού, ειδικά προσαρμοσμένων στους όρους των συγκεκριμένων δράσε- ων ΕΣΠΑ. Ειδικότερα, παρέχει: • Επιστολή βεβαίωσης έγκρισης χρη- ματοδότησης με fast track διαδικασί- ες μέσα σε 10 ημέρες από την πλήρη υποβολή των δικαιολογητικών και με 12μηνη ισχύ αυτής. • Bραχυπρόθεσμη χρηματοδότηση μέσω προεξόφλησης της επιχορήγησης. • Mακροπρόθεσμη χρηματοδότηση για την υλοποίηση των επενδυτικών τους σχεδίων. • Aνταγωνιστική τιμολόγηση. Οι δύο νέες δράσεις του ΕΣΠΑ 2021- 2027, που συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανά- πτυξης (ΕΤΠΑ) και από το Ελληνικό Δη- μόσιο, αφορούν στην: • Ενίσχυση της ίδρυσης και λειτουργίας νέων μικρομεσαίων τουριστικών επιχει- ρήσεων. • Ενίσχυση της ίδρυσης και λειτουργίας νέων μικρομεσαίων επιχειρήσεων. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευ- θύνονται στο τηλεφωνικό κέντρο 210-3669000, στα καταστήματα της Τράπεζας ή να συμπληρώνουν την ειδική φόρμα επικοινωνίας με την Attica Bank. Η Attica Bank στηρίζει νέες ΜμΕ Τ ο Public Group ξ επέρασε τα 500 εκατ. ευρώ πωλήσεις που εί χε θέσει ως στόχ ο στην αρχή του 2023, αυξάνοντας ταυτό- χρονα τη λειτουργική του κερδοφορία. Οι παραπάνω επιδόσεις επιβεβαιώνουν την επιτυχημένη υλοποίηση της μακροχρόνιας στρατηγικής του Public Group, η οποία εστιάζει σε επενδύσεις που αναβαθμίζουν συνεχώς τις προσφερόμενες υπηρεσίες, στη βελτιστοποίηση της λειτουργί- ας, καθώς και στη συνεχή ανά- πτυξη των ανθρώπων του. Τα νέα mega καταστήματα Public + home ήταν σημαντικό ορόσημο της χρονιάς, καθώς αποτέλεσαν την επιτυχημέ- νη ενσωμάτωση της γκάμας προϊόντων και των ανθρώπων της Media Markt κάτω από την αγαπημένη μάρκα Public. Τα 13 μεγάλα καταστήματα Public + home έχουν ήδη κερδίσει την εμπιστοσύνη του κοινού, λαμ- βάνοντας ποσοστό ικανοποίησης που φτάνει το 97% (έρευνα Kantar) και γίνονται όλο και πιο δημοφιλής προορισμός για αγορές τεχνολογίας και οικιακών συσκευών που συνδυάζονται με ευκολίες πληρωμών και παραδόσεων. Τα Public παραμένουν ο δημοφιλέστερος omnichannel προορισμός τεχνολογίας, home living & ψυχαγωγίας στην Ελλάδα και την Κύπρο, με τον αριθμό επισκέψεων στα φυσικά και online κανάλια το 2023 να ξεπερνάει τα 100 εκατ., επισφρα- γίζοντας την αγάπη των καταναλωτών στη μάρκα. ΟΔιευθύνων Σύμβουλος του Public Group, κος ΡόμπυΜπουρ- λάς , δήλωσε: «Η επίτευξη των στόχων μας για το 2023 αποτε- λεί απόδειξη της ισχυρής δυνα- μικής στρατηγικής του Public Group και της αφοσίωσης των ανθρώπων μας στο όραμα να δημιουργήσουμε ένα οικοσύ- στημα από στρατηγικές επεν- δύσεις και συνέργειες, προσφέ- ροντας περισσότερα προϊόντα και περισσότερες υπηρεσίες στους καταναλωτές. Παράλ- ληλα με την απορρόφηση της μάρκας Media Markt καταφέ- ραμε να αυξήσουμε τις πωλή- σεις μας, ξεπερνώντας το μισό δισ. ευρώ για πρώτη φορά, να ενισχύσουμε τις ψηφιακές μας πωλήσεις και να αυξήσουμε τη λειτουργική κερδοφορία. Στη νέα χρονιά, θα συνεχίσουμε να επενδύουμε στους ανθρώπους μας, σε υποδομές, καθώς και στην ενίσχυση της omnichannel εμπειρίας των πελατών μας. Στόχος μας είναι να παραμείνουμε ο κορυφαίος omnichannel retailer τεχνολογίας, home living & ψυχαγωγίας στην Ελλάδα και την Κύπρο». Το Public Group ξεπέρασε τα 500 εκατ. σε πωλήσεις

RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz