TM_418

20|12|2023 #418 13 Εκδότης Αργύρης Νομικός arnomikos@tech-mail.gr Διευθύντρια Έκδοσης Βασιλική Χονδροδήμου v.chondrodimou@librapress.gr Διευθυντής Σύνταξης Σωτήρης Χατζηστρατής Αρχισυντάκτης Χρίστος Κρανάκης x.kranakis@librapress.gr Υπεύθυνη Διαφήμισης Αφροδίτη Μπαλίδου a.balidou@librapress.gr Σύνταξη Παναγιώτης Αποστολόπουλος Χάρης Ματθαίου Νίκος Δρικάκης Ελένη Μιχαηλίδου Social Media Manager Νεφέλη Σκοπετέα Συνεργάτες Παύλος Κερασίδης Ανταποκριτής Β. Ελλάδας Κώστας Παπαζαχαρίου Καλλιτεχνική Επιμέλεια Σωτήρης Ανδρίτσος Web Developer Λευτέρης Χαμακιώτης Videographer Αντώνης Παπαθανασίου Νομική Υποστήριξη Βασιλική Κέντογλου Λογιστήριο Χρύσα Τσιαντούλα fin@librapress.gr ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ Καυκάσου 145,113 64, Αθήνα, Τηλ.: 210-8815417, Fax: 210-8815416 e-mail: info@tech-mail.gr Site: www.tech-mail.gr Product News Η Klarna , υ πηρεσία πληρωμών και αγο- ρών με την υποστήριξη της τεχνητής νο- ημοσύνης, δημοσίευσε τη δεύτερη ετήσια έκθεση " The Checkout ", η οποία παρουσι- άζει τις παγκόσμιες καταναλωτικές τάσεις του 2023. Τα δεδομένα προέρχονται από ηλεκτρο- νικές αγορές που πραγματοποιήθηκαν με Klarna στις ΗΠΑ, το Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γερμανία, τη Σουηδία, την Ισπανία, τη Γαλ- λία, την Ιταλία και την Πολωνία, από τον Ιανουάριο του 2023 έως τον Σεπτέμβριο του 2023. Με βάση τα προϊόντα που αγόρασαν οι κα- ταναλωτές το 2023, η έκθεση αναδεικνύει το "Fandom Fashion" ως ένα από τα κορυ- φαία θέματα της χρονιάς, χάρη στην ποπ κουλτούρα που κυριάρχησε φέτος, όπως η περιοδεία Renaissance Tour της Beyoncé, η περιοδεία Eras Tour της Taylor Swift, οι στυ- λιστικές εμφανίσεις του Harry Styles στις συναυλίες του και η ταινία Barbie. Η έκθεση της Klarna κατέγραψε μία αύξη- ση +254% στις ροζ αποσκευές (Αύγουστος 2023) μετά το λανσάρισμα της συνεργασί- ας Beis x Barbie και μία αύξηση +146% στα ροζ βερνίκια νυχιών, που συνδέεται με την ταινία Barbie. Επιπλέον, σημειώθηκε αύξη- ση +1601% στις αγορές cowboy καπέλων με στρας (Αύγουστος 2023) και +421% στα ασημένια cowboy καπέλα (Σεπτέμβριος 2023), λόγω των σχετικών εμφανίσεων της Beyoncé στην περιοδεία Renaissance Tour. Ακόμα, αυξήθηκαν οι πωλήσεις στα φορέματα με κρόσσια και τα βραχιόλια φιλίας, οι οποίες συνδέονται με τα ρούχα της Taylor Swift στην περιοδεία της, ενώ η αύξηση στις γουέστερν μπότες, τα δερμά- τινα μπουφάν και τα παντελόνια καμπάνα συνδέεται με τις στιλιστικές εμφανίσεις του Harry Styles στις συναυλίες του. Η μόδα και η ομορφιά έπαιζαν πάντα κε- ντρικό ρόλο στις συναυλίες, προσθέτοντας μία επιπλέον διάσταση στη μουσική. Εμ- βληματικές ταινίες του κινηματογράφου, όπως η ταινία Barbie, αφήνουν το αποτύ- πωμά τους στη μόδα, ενώ οι χαρακτήρες της μεγάλης οθόνης συχνά εμπνέουν τις στυλιστικές επιλογές και διαμορφώνουν τις προτιμήσεις του καταναλωτικού κοινού, συμβάλλοντας στο διαρκώς μεταβαλλόμε- νο τοπίο της μόδας. Κάτω από τη θεματική "Life Maximized", η έκθεση της Klarna αναδεικνύει άλλες δύο τάσεις, το "Interior Expressionism" και "Host With the Most", τα οποία αντικατο- πτρίζουν τον τρόπο με τον οποίο όλο το χρόνο οι καταναλωτές εκμεταλλεύονται στο έπακρο τους χώρους του σπιτιού και φιλοξενούν τους φίλους και την οικογένειά τους. Καθώς προσθέτουν ζωντάνια στους εσωτερικούς χώρους με περισσότερο χρώ- μα και μοναδικά κομμάτια, οι καταναλωτές στράφηκαν σε αγορές όπως κυματιστούς καθρέπτες εμπνευσμένους από τη δεκα- ετία του ‘70 (+614% τον Αύγουστο 2023) και διακοσμητικά μαξιλάρια (+413% τον Σεπτέμβριο 2023). Άλλα αντικείμενα, όπως γεωμετρικά κεριά, καρό κουβέρτες και ριγέ χαλιά, έχουν επίσης σημειώσει αύξηση αγορών καθ' όλη τη διάρκεια του έτους. Το τελευταίο θέμα της έκθεσης της Klarna "Host With the Most" αποτυπώνει το αυξα- νόμενο ενδιαφέρον για τη φιλοξενία στο σπίτι. Η τάση αυτή αντικατοπτρίζεται από την αύξηση των αγορών σε παγομηχανές (+369% τον Σεπτέμβριο 2023), κουβάδες πάγου (+175% τον Μάρτιο του 2023) και γυάλινα καλαμάκια (107% τον Αύγουστο του 2023) για κοκτέιλ υψηλής ποιότητας. Οικιακά προϊόντα όπως μικροί προτζέκτο- ρες (+84% τον Σεπτέμβριο 2023) για βρα- διές ταινιών και διαχυτές αιθέριων ελαίων (+93% τον Σεπτέμβριο 2023) για αρωματο- θεραπεία στο σπίτι, είναι επίσης στη λίστα των προϊόντων που σημείωσαν αύξηση. Οι κυρίαρχες καταναλωτικές τάσεις το 2023

RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz