TM_405

1|12|2023 #405 3 παρέχει μέσω συνεργασίας με τ η SoftOne . Το ERP της Digimark είναι προσαρμοσμένο στις λογι στικές ανά γκες των επιχειρήσε- ων εστίασης, που περιλαμβάνουν από την αρχική κράτηση των πελατών μέχρι το τελικό Check Out, πραγματοποιώντας, ταυ- τόχρονα, διαρκείς ελέγχους της εγκατάστασης και του εξοπλι- σμού της. Όπως εξήγησε, το σύστημα ERP της Digimark παρέχει πλήρη εικόνα – ανά πάσα στιγμή – στη διοίκηση της εγκατά- στασης όσον αφορά στην καθημερινή λειτουργία της (αριθμός κρατήσεων, ρυθμός κατανάλωσης πόρων, προγραμματισμός συνεργείων καθαριότητας, ανάγκες εξοπλισμού κ.ο.κ.). Unbreakable Connectivity: Ακόμα, μέσω της διανομής προϊό- ντων τ ης Peplink , η Digimark εγγυάται unbreakable connectivity, «παντρεύοντας» κάθε παροχή δικτύου (π.χ. σταθερό, 5G) σε ένα μοναδικό κανάλι επικοινωνίας, επιτυγχάνοντας, με τον τρόπο αυτό, την αδιάλειπτη συνδεσιμότητα του δικτύου, είτε αυτό αφο- ρά σε σταθερό χώρο ξενοδοχειακών μονάδων, είτε σε παροχές στόλων (αυτοκίνητα, σκάφη κ.λπ.). Στο σημείο αυτό, ο κος Σπα- ράγγης σημείωσε πως μέσω της χρήσης κεραιών και αναμεταδο- τών, το εύρος συνδεσιμότητας του δικτύου μπορεί να περιλαμβά- νει ακόμα και χώρους απομακρυσμένων κτιρίων (π.χ. αυτόνομα ενοικιαζόμενα δωμάτια). Πρόσθετες δυνατότητες τηλεφωνικών κέντρων: Όσον αφο- ρά στις υπηρεσίες τηλεφωνίας, ο κος Σπαράγγης εξήγησε πως η Digimark παρέχει λύσεις τόσο υβριδικές, όσο και μέσω Cloud. Εστιάζοντας στις καινοτόμες και εκσυγχρονισμένες δυνατότη- τες που δύναται να προσφέρει η Digimark σε ένα ξενοδοχειακό τηλεφωνικό κέντρο, είπε πως πλέον η επικοινωνία ενός πελάτη με το ξενοδοχείο μέσω μίας πλατφόρμας live chat γίνεται να με- τατραπεί σε τηλεφωνική κλήση, η οποία και θα καταγράφεται. Ο ελληνικός ξενοδοχειακός κλάδος εξελίσσεται: Όπως τόνισε ο κος Σπαράγγης, οι υπηρεσίες που προσφέρει η Digimark, δεν πρέπει πλέον να θεωρούνται «εξειδικευμένες» και χρήσιμες μόνο για τις μεγάλες ξενοδοχειακές μονάδες, αλλά «αναγκαίες» για κάθε επιχείρηση εστίασης. Όπως είπε, οι αλλαγές σε νομικό επίπεδο (πλέον απαιτούνται δύο γραμμές τηλεφωνίας σε κάθε χώρο του ξενοδοχείου – η μία ασφαλεί- ας) αλλά και, γενικότερα, οι ευρύτερες εξελίξεις στο παγκό- σμιο στερέωμα του τουριστικού κλάδου, καθιστούν αναγκαίο για κάθε μονάδα να διαθέτει ένα σταθερό, αδιάκοπο και εύ- κολα προσβάσιμο δίκτυο. «Σημείο κλειδί» για τον ίδιο είναι η εσωτερική οργάνωση και σωστή διάταξη του δικτύου, ώστε ακόμα και σε περίπτωση βλάβης, ο τελικός χρήστης (δηλαδή ο πελάτης) να μην αντιληφθεί το πρόβλημα. Η κα Δήμητρα Αρμάου, Digital Marketing Coordinator της Digimark. Οι προϊοντικές λύσεις της Digimark «κόσμησαν» το ευρύχωρο περίπτερο A39 στο Hall 1. Προϊόντα της Peplink που συναντήσαμε στο stand της Digimark στην Xenia 2023. Η Digimark προσφέρει καθολικές υπηρεσίες Property Management μέσω ενός συστήματος ERP, που παρέχει μέσω συνεργασίας με τη SoftOne.

RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz