TechMail_4

6 4|2|2022 #004 Η Visa πιστεύει, ότι η Ευρω- παϊκή βιομηχανία φόρτισης Ηλεκτρικών Οχημάτων θα πρέπει να δεσμευτεί ώστε να παρέχει στους κατανα- λωτές την ελευθερία να πληρώνουν με τη μέθοδο της επιλογής τους, κυρίως υιοθετώντας ανοιχτές και διαλειτουργικές πληρωμές. Μέχρι στιγμής, επειδή δεν υπάρχει ευρέως διαδεδο- μένο πρότυπο αποδοχής πληρωμών στα σημεία φόρτισης ηλεκτρικών οχη- μάτων στην Ευρώπη, οι καταναλωτές αναγκάζονται να στραφούν αποκλειστι- κά σε έναν (για παράδειγ- μα στην εγγραφή σε μια εφαρμογή ή σε πρόγραμμα παρόχου), ή δεν μπορούν να χρε- ώσουν το όχημά τους επειδή δεν είναι εγγεγραμμένοι στην απαιτούμενη συνδρομητική υπηρεσία. Η Visa προσπαθεί να βρει τη λύση στο πρόβλημα αυτό και ξεκινά διαβούλευση με κατασκευαστές σημείων φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων και άλλους ηγέτες του κλάδου για την υιοθέτηση ευρείας απο- δοχής διαλειτουργικών ανέπαφων και ψηφιακών πληρωμών. Η Visa ανακοί- νωσε επίσης ότι θα γίνει η πρώτη εταιρεία του κλά- δου χρηματοοικονομικών υπηρεσιών και πληρωμών, που θα ενταχθεί ως πλή- ρες μέλος στη Charging Interface Initiative (CharIN). Η CharIN είναι αφιερωμένη στην προώθηση παγκόσμι- ων προτύπων φόρτισης, φέρνοντας σε επαφή συμ- μετέχοντες από όλη την αλυσίδα αξίας της ηλεκτρο- κίνησης, για να αναπτύξουν μία παγκόσμια υποδομή, ένα ασφαλές πρωτόκολλο χρέωσης και πληρωμής, καθώς και νέες τεχνολογίες με στόχο τη διευκόλυνση της μετά- βασης σε ηλεκτρικά οχήματα και την ενθάρρυνση της γρηγο- ρότερης υιοθέτησης της ηλεκτροκίνησης. Μέσω της ιδιότητας μέλους της CharIN, η Visa στοχεύει να χρησιμοποιήσει την τε- χνογνωσία της στον τομέα των πληρωμών για να υποστηρίξει αυτούς τους στόχους. HVisa ανοίγει τον δρόμο για διαλειτουργικές πληρωμές για τη φόρτιση των ηλεκτρικών οχημάτων Μελέτη Accenture Interactive - Fjord Trends 2022 Η μελέτη FjordTrends 2022 , η 15η κατά σειρά, διερευνά τις ανθρώπινες συμπερι- φορές που θα επηρεάσουν την κοινω- νία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις το 2022 και παρέχει πρακτική καθοδήγηση στην προσπάθεια των εταιρειών να προ- σφέρουν αξία και συνάφεια στους πελά- τες τους, τους υπαλλήλους τους και την κοινωνία συνολικά. Οι προσδοκίες και η νοοτροπία των εργαζομένων, οι ελλεί- ψεις που παρατηρούνται απόρροια προ- βλημάτων στις εφοδιαστικές αλυσίδες, καθώς και τα νέα εικονικά περιβάλλοντα, όπως το metaverse, ωθούν τις επιχειρή- σεις στο να επανεξετάσουν το design, την καινοτομία και την ανάπτυξη. Η Fjord Trend έδειξε ότι: • Ο αυξανόμενος ατομικισμός έχει βαθιές επιπτώσεις για τις επιχειρήσεις στον τρό- πο με τον οποίο καθοδηγούν τους υπαλ- λήλους τους, διαμορφώνουν ένα νέο EVP (employee value proposition) και καλλι- εργούν τις σχέσεις εταιρείας-πελάτη. • Οι ελλείψεις σε επίπεδο εφοδιαστικής αλυσίδας θα οδηγήσει σε αναθεώρηση της αντίληψης περί «αφθονίας» – βασι- ζόμενη στη διαθεσιμότητα, την ευκολία και την ταχύτητα. Στο πλαίσιο αυτό, οι επιχειρήσεις πρέπει να αντιμετωπίσουν το «άγχος διαθεσιμότητας» που βιώνουν πολλοί καταναλωτές σε όλο τον κόσμο. • Το metaverse, όπου πραγματικός και ψη- φιακός κόσμος αλληλεπιδρούν, προσφέρει ένα νέο μέρος για να κερδίσει κανείς χρή- ματα, δημιουργεί νέους τύπους θέσεων ερ- γασίας και προσφέρει άπειρες δυνατότητες branding που οι άνθρωποι θα περιμένουν από τις επιχειρήσεις να αναπτύξουν. • Η ευκολία του να θέτουν οι άνθρωποι ερωτήσεις με το πάτημα ενός κουμπιού ή μέσω του φωνητικού βοηθού, αυτομάτως αυξάνει την ποσότητα και το εύρος των ερωτήσεων των πελατών. Ο τρόπος απά- ντησης σε αυτές τις ερωτήσεις αποτελεί μια σημαντική σχεδιαστική πρόκληση και παράλληλα μια κρίσιμη βάση για την οικο- δόμηση εμπιστοσύνης και μια μελλοντική πηγή ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος. • Οι ευθύνες γύρω από τη φροντίδα του εαυτού μας και των άλλων θα συνεχί- σουν να έχουν προτεραιότητα στη ζωή μας. Επομένως, οι designers και οι επι- χειρήσεις πρέπει να δημιουργήσουν τον κατάλληλο «χώρο» και πλαίσιο για την παροχή φροντίδας.

RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz