TM_393
8 15|11|2023 #393 Αύξηση πωλήσεων υψηλότερη των εκτι- μήσεων των αναλυτών ανακοίνωσε για το δεύτερο τρίμηνο της τρέχουσας χρή- σης η Vodafone Group Plc, χάρη στην αύξηση των εσόδων από υπηρεσίες στη Γερμανία, τη μεγαλύτερη αγορά της, με την αύξηση των τιμών της. Ειδικότερα, τα συνολικά έσοδα από ορ- γανικές υπηρεσίες του τηλεπικοινωνια- κού κολοσσού αυξήθηκαν στο Β΄ τρίμη- νο κατά 4,7 %, έναντι αύξησης 4,1 % που περίμεναν οι αναλυτές, σύμφωνα με το Bloomberg. Τα έσοδα από υπηρεσίες στη Γερμανία αυξήθηκαν κατά 1,1 % το ίδιο διάστημα, αντί της πτώσης κατά 0,5% που εκτιμού- σαν οι αναλυτές, καθώς η αύξηση των τιμών από τη Vodafone βοήθησε στην αντιστάθμιση της μείωσης των πωλήσε- ων συσκευών, μια τάση που καταγράφε- ται σε όλο τον κλάδο καθώς οι πελάτες κρατούν πλέον για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα τα smartphone τους. Στο εξάμηνο, τα έσοδα της εταιρείας από υπηρεσίες σημείωσαν βελτίωση κατά 4,2%, ενώ τα προσαρμοσμένα κέρδη της ενισχύθηκαν μόλις κατά 0,3%, λόγω της επιβάρυνσης από το αυξημένο ενεργει- ακό κόστος. Για το σύνολο της τρέχουσας χρήσης, που ολοκληρώνεται τον Μάρτιο του 2024, ο βρετανικός κολοσσός επανέλαβε την πρόβλεψή του για προσαρμοσμένα EBITDA ύψους 13,3 δισ. ευρώ, ελαφρώς υψηλότερα των εκτιμήσεων των αναλυ- τών για 13,2 δισ. ευρώ. Η διευθύνουσα σύμβουλος Margherita Della Valle , η οποία ανέλαβε καθήκο- ντα τον Απρίλιο, παλεύει να αναστρέ- ψει τη χρηματιστηριακή πορεία του τηλεπικοινωνιακού κολοσσού, που είδε τη μετοχή του να διολισθαίνει κατά πε- ρίπου 26% τους τελευταίους 12 μήνες. Στο πλαίσιο αυτό, η εταιρεία αύξησε τις τιμές που χρεώνει στις μεγαλύτερες ευ- ρωπαϊκές αγορές της φέτος, αυξάνοντας τους μέσους μηνιαίους λογαριασμούς των συνδρομητών και αναλαμβάνοντας τον κίνδυνο οι πελάτες να αναζητήσουν πιο προσιτές λύσεις στρεφόμενοι στους ανταγωνιστές της. Η Della Valle δήλωσε ότι η αναμόρφωση της εταιρείας «δεν θα είναι μια σύντομη διαδικασία», ενώ έκανε λόγο για 2.700 περικοπές θέσεων εργασίας το πρώτο εξάμηνο του έτους, στο πλαίσιο του προ- γράμματος που ανακοίνωσε τον Μάιο ο βρετανικός τηλεπικοινωνιακός κολοσ- σός για μείωση του αριθμού των εργαζο- μένων του κατά 11.000. Vodafone Αύξηση πωλήσεων το Β’ τρίμηνο Nova Ήρθε το Marquee TV Η Nova , μέλος της United G roup, π αρόχου τηλεπι- κοινωνιών και media στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, εμπλουτίζει ακόμη περισ- σότερο την πλατφόρμα EON, με ένα νέο κατάλογο στην EON On Demand, το Marquee TV. Από την 1η Νοεμβρίου και μέσα από το περιβάλλον της ΕΟΝ, οι συνδρομητές της Nova θα έχουν την ευκαιρία να απο- λαμβάνουν παγκόσμια κλα- σικά έργα θεάτρου, όπερες, σύγχρονο χορό και μουσική. Το Marquee TV, το οποίο θα είναι διαθέσιμο σε όλους τους συνδρομητές της Nova στα προ- γράμματα ΕΟΝ και ΕΟΝ+, διαθέτει πλούσιο περιεχόμενο για όλους τους λάτρεις του πολιτισμού, από το διάσημο μπαλέτο «Η λίμνη των κύκνων» και την όπερα «Ο Μαγικός Αυλός», έργα του Σαίξ- πηρ, σύγχρονο χορό και ντοκιμαντέρ. Και όλα αυτά θα είναι δια- θέσιμα στην πλατφόρμα EON σε όλες τις συσκευές – τηλεόραση, κινητό τηλέφωνο, tablet ή υπολογιστή! Με μια εκτεταμένη σειρά λειτουργιών που διευκο- λύνουν την εμπειρία του χρήστη, η ΕΟΝ προσφέρει πλήρη οδηγό προγράμ- ματος, μηχανή προσωπο- ποιημένων προτάσεων πε- ριεχομένου, βραβευμένο τηλεκοντρόλ, δημιουργία προφίλ, φωνητική υπο- στήριξη και On Demand κατάλογο με δυνατότητα έξυπνης αναζήτησης. Πα- ράλληλα, κάθε συνδρο- μητής της ΕΟΝ μέσω του Catch up εφτά ημερών μπορεί να παρακολουθήσει τηλεοπτικά προγράμματα έως και εφτά ημέρες μετά τη μετάδοσή τους, να ξεκινήσει από την αρχή ή να γυρίσει προς τα πίσω ένα πρόγραμ- μα στην τηλεόρασή του, να διακόψει και να συνεχίσει την παρα- κολούθηση ενός προγράμματος αργότερα. Επιπλέον, με το EON kids, τα παιδιά έχουν τον δικό τους ασφαλή χώρο διασκέδασης.
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz