TM_390

10 10|11|2023 #390 Η TeamViewer αν ακοίνωσε την ενσωμάτωση του TeamViewer Tensor - Enterprise Remote Support, SAP Endorsed App, με το SAP Service Cloud , μ ια λύση για την παροχή γρήγορης και εξατομικευμένης εξυπηρέτησης πελατών και την αύξηση της αποδοτικότητας των υπηρεσιών. Η ενσωμάτωση αυτή βοηθά τις επιχειρήσεις που χρησιμοποιούν τεχνολογίες SAP να αυξή- σουν την ικανοποίηση των πελατών τους, βελτιώνοντας την παραγωγικότητα για κρίσιμες διαδικασίες εξυπηρέτησης μέσω των δυνατοτήτων απομακρυσμένης υποστήριξης και διαχείρι- σης του TeamViewer Tensor για επιχειρήσεις. Γρήγορη και ασφαλής έναρξη σύνδεσης: Η επιχειρησιακή λύση της TeamViewer θα επιτρέπει στο προσωπικό της υπο- στήριξης πελατών να ξεκινούν συνεδρίες απομακρυσμένης υποστήριξης απευθείας από το SAP Service Cloud, καθώς η ενσωμάτωση θα ανακτά αυτόματα όλα τα απαραίτητα δεδο- μένα πελατών από το σύστημα. Μαζί με κορυφαία χαρακτη- ριστικά ασφαλείας, όπως οι κρυπτογραφημένες συνεδρίες και τα λεπτομερή δικαιώματα πρόσβασης, όπως η πρόσβα- ση υπό όρους, οι χρήστες μπορούν να βοηθούν τους πελά- τες τους ταχύτερα, πιο αξιόπιστα και με αυξημένη ασφάλεια εξ αποστάσεως. Αυτοματοποιημένη αναφορά: Η ενσωμάτωση θα βοηθήσει επίσης τις επιχειρήσεις να συμμορφωθούν με όλες τις ανάγκες υποβολής αναφορών, καθώς οι αναφορές πελατών θα συγχρο- νίζονται αυτόματα με το SAP Service Cloud. Αυτό θα παρέχει μια λεπτομερή αναφορά όλων των αλληλεπιδράσεων σε όλη τη διαδικασία με χρονοσημάνσεις και σημειώσεις. Παρέχοντας πρόσθετες πληροφορίες σχετικά με τις λειτουργίες και τις επι- δόσεις των υπηρεσιών, το TeamViewer Tensor θα βοηθήσει στη βελτίωση όλων των αλληλεπιδράσεων υποστήριξης πελατών. Ο Alfredo Patron, Εκτελεστικός Αντιπρόεδρος Επιχειρηματικής Ανάπτυξης της TeamViewer, δήλωσε: «Η υποστήριξη πελατών είναι το πρώτο σημείο επαφής με τους υπάρχοντες πελάτες και, ως εκ τούτου, είναι κρίσιμη για τη διατήρηση και τη δια- χείριση της φήμης. Οι πελάτες έχουν υψηλές προσδοκίες όσον αφορά την ευχρηστία, την αξιοπιστία και την ασφάλεια και εμείς τους το παρέχουμε αυτό με την πιο ολοκληρωμένη λύση απομακρυσμένης υποστήριξης και διαχείρισης για τα τμήματα υποστήριξης πελατών. Η καταχώριση του TeamViewer Tensor ως SAP Endorsed App υπογραμμίζει την προσφορά μας στις επιχειρήσεις, καθώς και την εστίασή μας στην προστασία και την ασφάλεια των δεδομένων». Ο Nitin Badjatia, SVP, CX Solution Management στη SAP δή- λωσε: «Στη SAP, πιστεύουμε ότι η εξυπηρέτηση πελατών πρέ- πει να ενσωματώνεται σε ολόκληρη την αλυσίδα αξίας και να επικεντρώνεται στην καθοδηγούμενη από τη λύση δέσμευση με τους πελάτες. Το TeamViewer Tensor ενσωματώνεται με το SAP® Service Cloud, προσθέτοντας αξία παρέχοντας έναν συν- δυασμό άμεσης απομακρυσμένης υποστήριξης που βοηθά στην ταχεία επίλυση κρίσιμων για την επιχείρηση ζητημάτων και δυνατοτήτων διαχείρισης συσκευών για τον αποτελεσματι- κό έλεγχο και την παρακολούθηση οποιασδήποτε συσκευής». Η ενσωμάτωση τουTeamViewer Tensor με το SAP Service Cloud είναι η πρώτη εφαρμογή της TeamViewer εταιρικού επιπέδου απομακρυσμένης συνδεσιμότητας σε μια υπηρεσία SAP. Ενώ η TeamViewer έχει ήδη ενσωματώσει την πλατφόρμα παραγω- γικότητας Frontline που βασίζεται στη ροή εργασιών επαυξη- μένης πραγματικότητας με τις ψηφιακές λύσεις εφοδιαστικής αλυσίδας της SAP και έχει καθιερωμένη σχέση OEM με τη SAP, αυτή η ενσωμάτωση αναδεικνύει τώρα τις επιχειρησιακές δυ- νατότητες της TeamViewer στην ασφαλή και αποτελεσματική απομακρυσμένη πρόσβαση, υποστήριξη και διαχείριση. Το TeamViewer Tensor ενσωματώνεται με το SAP Service Cloud

RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz