TM_388

8 8|11|2023 #388 VODAFONE POSIDONIA Ολοκληρώθηκε η πρώτη χαρτογράφηση θαλασσών Λίγο πριν την έναρξη των φετινών εκπτώσεων ενόψει Black Friday, το omnicha nnel οικοσύστημα Public Group π αρουσιάζει τις αγοραστικές προτιμήσεις του κοινού κατά την προ- ηγούμενη Black Friday (25 Νοεμβρίου 2022). Πιο συγκεκριμένα, η ομάδα του Public Group έτρεξε μια σύντομη έρευνα, τα αποτελέσματα της οποίας μπορείτε να δείτε παρακάτω, με θέμα την αγορα- στική συμπεριφορά των Ελλήνων κατα- ναλωτών αλλά και τις κατηγορίες προ- ϊόντων που προτίμησαν στην περσινή Black Friday. Σύμφωνα με τα ευρήματα της έρευνας, και την περασμένη χρονιά πρωταγωνιστές της Black Friday αναδεί- χθηκαν τα είδη τεχνολογίας και οι οικια- κές συσκευές. Δημογραφικά χαρακτηριστικά αγορών: • Γυναίκες και άνδρες ψώνισαν εξίσου στη Black Friday 2022: Το 53% των κα- ταναλωτών που πραγματοποίησαν αγορές την ημέρα αυτή ήταν γυναίκες και το 47% άνδρες, αυξάνοντας ελα- φρώς το ποσοστό των γυναικών, σε σχέση με το 2021. • Πρωτεύουσα και στις Black Friday αγορές η Αθήνα: Με ποσοστό 75%, οι Αθηναίοι φάνηκε πως αξιοποίησαν στο έπακρο τα οικονομικά deals που δημι- ουργήθηκαν. Ακολουθεί η Θεσσαλονίκη, το Ηράκλειο και η Λάρισα. • Οι καταναλωτές χτύπησαν τα deals on the go: Το μεγαλύτερο ποσοστό των αγορών πραγματοποιήθηκε μέσω κά- ποιας φορητής συσκευής (33% μέσω mobile και 33% μέσω tablet), ενώ το 34% των αγοραστών προτίμησε το πιο παρα- δοσιακό μέσο του desktop υπολογιστή για τις αγορές τους. Top κατηγορίες προϊόντων στη Black Friday: Η τεχνολογία στην κορυφή Και στην περσινή Black Friday, αγαπη- μένες κατηγορίες των καταναλωτών αναδείχθηκαν οι τηλεοράσεις (34%), τα κινητά (25%) και τα laptops (11%). Ακο- λουθούν τα bluetooth, smartwatches και πολυμηχανήματα, tablets, τα PS5 και desktops. Ποιες οικιακές συσκευές αναζητούν οι καταναλωτές στη Black Friday Όπως αποδεικνύεται, το 58% των κα- ταναλωτών προμηθεύτηκε ηλεκτρική σκούπα. Τα κλιματιστικά (27%) και τα πλυντήρια (15%) είχαν επίσης την τιμη- τική τους στην περσινή Black Friday, κα- θώς αρκετοί καταναλωτές πραγματοποί- ησαν μία τέτοια αγορά. Public Πώς κινήθηκαν οι καταναλωτές την περσινή Black Friday Με επιτυχία ολοκληρώθηκε η χαρτογράφηση του θαλάσσιου πε- ριβάλλοντος γύρω από το νησί της Σύρου, του πρώτου σταθμού του προγράμματος Vodafone Posidonia που υλοποιεί το Ίδρυ- μαVodafone σε συνεργασία με το Oceanus Lab του Πανεπιστημί- ου Πατρών για τη στρατηγική χαρτογράφηση και την προστασία των υποθαλάσσιων λιβαδιών της Ποσειδωνίας στο Αιγαίο. Υπό την επιστημονική επίβλεψη του Καθηγητή Περιβαλλοντι- κής και Γεωλογικής Ωκεανογραφίας στο Τμήμα Γεωλογίας του Πανεπιστημίου Πατρών, Γιώργου Παπαθεοδώρου, στο πλαίσιο της πρώτης ερευνητικής αποστολής στη Σύρο συλλέχθηκαν πο- λύτιμα επιστημονικά δεδομένα για την ανάδειξη της σημασίας αυτών των υποθαλάσσιων οικοτόπων, με τη χρήση κατάλληλου εξοπλισμού προηγμένης τεχνολογίας για υποβρύχια έρευνα. Η επόμενη φάση του έργου χαρτογράφησης περιλαμβάνει την ανάλυση και επεξεργασία των δεδομένων που συλλέχθηκαν από την αποστολή στη Σύρο, με σκοπό να διαμορφωθεί η ακρι- βής έκταση και μια πιο λεπτομερής εικόνα των χαρακτηριστι- κών της Ποσειδωνίας στη Σύρο. Επόμενοι σταθμοί των ερευ- νητικών αποστολών του Vodafone Posidonia είναι τα νησιά της Πάρου και της Αντιπάρου. Στη Σύρο χαρτογραφήθηκαν συνολικά 41,10 τετραγωνικά χιλι- όμετρα έκτασης βυθού, βάθους έως περίπου τα 50 μέτρα, και πραγματοποιήθηκαν 30 υποθαλάσσιες λήψεις σε διάφορες πε- ριοχές περιμετρικά του νησιού, συνολικής διάρκειας 9,5 ωρών.

RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz