TM_386

8 6|11|2023 #386 Η ψηφιακή εποχή έχει φέρει ανατροπές σε κάθε πτυχή της ζωής μας και αναπόφευκτα δημιουργεί την ανάγκη αναθεώρησης και εκσυγχρονισμού του τρόπου που αντιλαμβανόμαστε πλέ- ον τη διδασκαλία και την εκπαίδευση στα σχολεία. Το Ίδρυμα Vodafone σε συνεργασία με την IPSOS Γερμανίας πραγματο- ποίησε μια έρευνα με τη συμμετοχή 10.000 γονέων από 10 ευ- ρωπαϊκές χώρες, συμπεριλαμβανομένης της Ελλάδας, με επίκε- ντρο αυτήν τη φορά τους γονείς με στόχο να διαπιστώσει πώς οι ίδιοι αντιλαμβάνονται τη διδασκαλία των παιδιών τους και τη νέα σχολική πραγματικότητα στον 21ο αιώνα. Tα αποτελέσματα της έρευνας αποκαλύπτουν τα ακόλουθα σημαντικά ευρήματα: Ψηφιακός αλφαβητισμός: Μόνο τα μισά ελληνικά σχολεία (49%) παρέχουν πρόσβαση σε ψηφιακό εκπαιδευτικό υλικό για χρήση στο σπίτι, παρόλο που το 80% των γονέων θεωρεί ότι ο ψηφιακός αλφαβητισμός θα έπρεπε να είναι βασικός μαθησια- κός στόχος στα σχολεία με την ψηφιακή τεχνολογία να χρησιμο- ποιείται ευρέως στο σύνολο του σχολικού προγράμματος σπου- δών. Σχετικά με το επίπεδο δεξιοτήτων των ίδιων, μόλις το 46% των γονέων θεωρεί ότι διαθέτει επαρκή εμπειρία στη χρήση της ψηφιακής τεχνολογίας. Οι γονείς θεωρούν ότι οι ίδιοι και τα σχο- λεία είναι οι πιο σημαντικοί θεσμοί για την υποστήριξη των νέων σε μια καλά ισορροπημένη χρήση των ψηφιακών συσκευών. Σημασία των ψηφιακών δεξιοτήτων: 9 στους 10 γονείς δηλώνουν ότι η εκμάθηση ψηφιακών δεξιοτήτων θεωρείται πολύ σημαντική για το επαγγελματικό μέλλον των παιδιών τους. Αναφορικά με τις δυνατότητες που προσφέρει η ψηφι- ακή τεχνολογία, το 80% των Ελλήνων γονέων θεωρούν ότι βελτιώνει τις ακαδημαϊκές επιδόσεις των μαθητών, δημιουρ- γώντας μεγαλύτερο ενδιαφέρον για μάθηση. Στήριξη στα σχολεία και σε καθηγητές: Σχεδόν όλοι οι γο- νείς περιμένουν τη στήριξη των σχολείων. Ωστόσο, το 47% των Ελλήνων γονέων περιμένει μεγαλύτερη στήριξη από τα σχολεία, θεωρώντας ότι χρειάζεται περισσότερη εκπαίδευση των καθηγητών στη χρήση ψηφιακών εργαλείων στην τάξη. Περισσότεροι από τα 2/3 των εκπαιδευτικών δηλώνουν ότι παρακολούθησαν κάποιο σεμινάριο κατάρτισης με την πλει- οψηφία να επισημαίνει ότι έγινε με δική τους πρωτοβουλία και διοργανώθηκε από επίσημο φορέα. Είναι αξιοσημείωτο ότι η συντριπτική πλειοψηφία των Ελλήνων γονέων θεωρεί τα σχολεία υπεύθυνα για τις πιο σημαντικές δεξιότητες του 21ου αιώνα και εκφράζει την ανάγκη για μεγαλύτερη επένδυση από την εκπαιδευτική κοινότητα, με βαθμό συμφωνίας σημαντικά πιο υψηλό από τις άλλες χώρες. Ίδρυμα Vodafone Τι πιστεύουν οι γονείς για την εκπαίδευση στην Ελλάδα; Με νέες λειτουργικότητες εμπλουτίζε- ται το Cosmote APP , προσφέροντας σε όλους τους πελάτες Cosmote μια νέα εμπειρία ψηφιακής εξυπηρέτησης μέσα από το κινητό τους. Από την παρακολού- θηση της παραγγελίας νέας σύνδεσης με τον εξοπλισμό που τη συνοδεύει ή την παρακολούθηση της κατάστασης πιθα- νού αιτήματος βλάβης, μέχρι και τις βα- σικές λειτουργικότητες ανανέωσης προ- γράμματος και πληρωμής λογαριασμών που ήδη απολάμβαναν, το Cosmote APP αποτελεί ένα ολοκληρωμένο ερ- γαλείο εξυπηρέτησης για τους πελάτες Cosmote. Στη νέα αυτή εποχή του Cosmote APP, οι συνδρομητές Cosmote μπορούν να εξυπηρετούνται για οποιοδήπο- τε θέμα ή ερώτημα αντιμετωπίζουν μέσα από την αναβαθμισμένη ενότητα Βοήθεια , αλλά και μέσω chat. Μπορούν, επίσης, να παρακολουθούν την πορεία της παραγγελίας τους και να βλέπουν πληροφορίες σχετικά με την παράδο- ση του εξοπλισμού τους, να δηλώνουν βλάβη για το σταθερό τους και να πα- ρακολουθούν την πορεία επίλυσής της, βλέποντας την εκτιμώμενη ημερομηνία αποκατάστασης. Επίσης, για τους πελάτες συμβολαίων που ταξιδεύουν στο εξωτερικό, παρέ- χεται η δυνατότητα ενεργοποίησης της υπηρεσίας περιαγωγής, για να μπορούν να παρακολουθούν τα διαθέσιμα ΜΒ, λεπτά ομιλίας και SMS του προγράμ- ματός τους, αλλά και να ενεργοποιούν roaming πακέτα ανάλογα με τη χώρα προορισμού τους. Το Cosmote APP αποτελεί σημαντικό εργαλείο και για τους επαγγελματίες, καθώς μπορούν να διαχειρίζονται όλες τις εταιρικές τους συνδέσεις, κινητής και σταθερής. Νέες προσθήκες στο Cosmote APP

RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz