TM_382

10 31|10|2023 #382 Η LG Electronics α νακοίνωσε τα ενοποιημένα έσοδα του τρίτου τριμήνου του 2023 ύψους 20,7 τρισεκατομμυρίων KRW (15,732 δισεκατομμύρια δολάρια) και τα λειτουργικά κέρδη ύψους 996,7 δισεκατομμυρίων KRW (745,492 εκατομμύρια δολάρια). Αμφότερα τα αποτελέσματα, συγκαταλέγονται στα δύο υψηλό- τερα αποτελέσματα τρίτου τριμήνου στην ιστορία της εταιρείας. Σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας, οι ισχυρές επιδό- σεις αντικατοπτρίζουν την ομαλή πρόοδο της εταιρείας στην υλοποίηση του μελλοντικού οράματός της για το 2030, οδηγώ- ντας σε σταθερά έσοδα και κέρδη παρά την παρατεταμένη οι- κονομική κάμψη. Οι βασικές αρχές του οράματος της LG για το 2030, που ανακοινώθηκε τον περασμένο Ιούλιο, είναι να επικε- ντρωθεί στην επέκταση του Β2Β, στην καινοτομία του επιχειρη- ματικού μοντέλου χωρίς hardware, καθώς και στην ανάπτυξη και απόκτηση νέων κινητήριων δυνάμεων ανάπτυξης, με στό- χο να ξεπεράσει την εταιρεία οικιακών συσκευών και να γίνει πραγματικά μια εταιρεία λύσεων Smart Life, ικανή να συνδέει και να επεκτείνει διαφορετικούς χώρους και εμπειρίες. Η αύξηση των εσόδων ενισχύθηκε σημαντικά από την επέκτα- ση στον τομέα Β2Β, συμπεριλαμβανομένων των ανταλλακτικών αυτοκινήτων και των συστημάτων HVAC – βασικός παράγο- ντας για το δεύτερο υψηλότερο ποσοστό τρίτου τριμήνου στην ιστορία της εταιρείας. Τα έσοδα στον τομέα Β2Β αυξήθηκαν σημαντικά και αντιστοιχούν περίπου στο 35% των συνολικών εσόδων φέτος. Τα τμήματα B2B επηρεάζονται λιγότερο από τις οικονομικές συνθήκες σε σύγκριση με το B2C, και μπορούν να αναμένονται σταθερά έσοδα και κέρδη μόλις η επιχείρηση διαμορφωθεί πλήρως. Ένα άλλο πλεονέκτημα είναι το φαινόμενο lock-in- effect, που μπορεί να συμβάλει στην προώθηση της ανάπτυξης μιας ισχυρής μακροχρόνιας σχέσης με τους πελάτες και τους καταναλωτές. Η LG σχεδιάζει να αναπτύξει πρόσθετες ευκαιρίες ανάπτυξης στον τομέα αυτό, υπερβαίνοντας την απλή προμή- θεια προϊόντων Β2Β και επεκτεινόμενη στην παροχή επιχειρη- ματικών λύσεων υψηλής προστιθέμενης αξίας σε σχέση με τα παρεχόμενα προϊόντα. Ο στόχος θα είναι να αυξηθούν τα έσο- δα Β2Β σε πάνω από 40 τρισεκατομμύρια KRW μέχρι το 2030. Τα λειτουργικά κέρδη του τρίτου τριμήνου αυξήθηκαν κατά περισσότερο από 30% τόσο σε ετήσια όσο και σε τριμηνιαία βάση. Ένας βασικός παράγοντας που συνέβαλε στην υψηλή κερδοφορία ήταν η καινοτομία του επιχειρηματικού μοντέλου της εταιρείας – ο συνδυασμός λύσεων χωρίς hardware, όπως το περιεχόμενο και οι συνδρομητικές υπηρεσίες, με παραδοσιακά προϊόντα hardware, όπως οικιακές συσκευές και τηλεοράσεις. Στο παρελθόν, ένα μεμονωμένο έσοδο καταγραφόταν, όταν πωλούνταν ένα προϊόν. Αυτό έχει πλέον μετατραπεί σε δημι- ουργία επαναλαμβανόμενων εσόδων από τη χρήση λύσεων σε πλατφόρμες που είναι εγκατεστημένες σε εκατομμύρια προϊό- ντα που χρησιμοποιούν οι καταναλωτές συσκευών LG. Κατά την ανάπτυξη και την απόκτηση νέων κινητήριων μοχλών ανάπτυξης, η LG στοχεύει να επικεντρωθεί στην επένδυση σε πολλά υποσχόμενες επιχειρήσεις, που όχι μόνο παρουσιάζουν υψηλές δυνατότητες, αλλά μπορούν επίσης να δημιουργήσουν συνέργεια με τις υπάρχουσες επιχειρήσεις. Η επένδυση στη φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων είναι ένα χαρακτηριστικό πα- ράδειγμα μιας τέτοιας στρατηγικής. Η εταιρεία έχει σχέδια για παγκόσμια επέκταση από το επόμενο έτος σε συνεργασία με διάφορους εταίρους. Η απρόσκοπτη λειτουργία και η σταθερή πρόοδος των τρι- ών πυλώνων του οράματος της εταιρείας για το 2030 – ηγετι- κή ανάπτυξη της εταιρείας (B2B), δημιουργία κερδών (χωρίς hardware) και ενίσχυση της αξίας της επιχείρησης (νέοι τομείς ανάπτυξης) – είναι μια ισχυρή απόδειξη της προόδου της LG προς την επίτευξη του Triple 7 (μέσος ρυθμός ανάπτυξης και λειτουργικό κέρδος 7% ή περισσότερο και δείκτης αξίας επιχεί- ρησης προς EBITDA 7 ή περισσότερο). Στο τέταρτο τρίμηνο, η εταιρεία θα επιδιώξει να πρωτοστατή- σει σε μια αλλαγή παραδείγματος στις οικιακές συσκευές με το LG ThinQ UP 2.0, επεκτείνοντας τις δραστηριότητές της σε υπηρεσίες και συνδρομές. Τέσσερα αναβαθμισμένα χαρακτη- ριστικά για το ThinQ UP έχουν ήδη κυκλοφορήσει στη Βόρεια Αμερική, επιταχύνοντας την ταχύτητα της καινοτομίας στην εμπειρία του πελάτη. Η εταιρεία επιταχύνει τη μετάβασή της από μια επιχείρηση βα- σισμένη σε προϊόντα σε μια επιχείρηση μέσων, που βασίζονται σε πλατφόρμες ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, καθώς η αγορά περιεχομένου και υπηρεσιών συνεχίζει να αναπτύσσεται. Για τον σκοπό αυτό, εκτός από την επέκταση της συνεργασίας με διάφορους παρόχους περιεχομένου, η εταιρεία αναβαθμίζει τα λειτουργικά συστήματα τηλεόρασης για να διευρύνει την εμπειρία περιεχομένου των πελατών. Ο αριθμός των τηλεορά- σεων που λειτουργούν με webOS, το θεμέλιο της επιχείρησης περιεχομένου και υπηρεσιών της LG, αναμένεται να φτάσει τις 300 εκατομμύρια μονάδες μέχρι το 2026. Θετικά τα οικονομικά αποτελέσματα της LG

RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz